• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вулиці Квітова в м.Тернополі

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»

Завершена

8 768 725.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 844.00 UAH
Номер: c456b7b04dac4574beaa7b587dcf90d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-10-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.05.2022 09:36 - 02.06.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.05.2022 № 168 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.05.2022 №168. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-13-002337-b, 13.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2714-2022 від 11.04.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону. Крім того, встановлено включення до укладеного за результатами тендеру договору умов щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва, що суперечить нормам чинного законодавства (статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 №668). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу Замовником розірвано договір, про що опубліковано звіт про виконання договору (17.05.2022).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, виконання Замовником рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-13-001153-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення Органу оскарження №23486-р/пк-пз від 18.10.2021 за результатами розгляду скарги ТОВ «АВАКС ПРОФ» щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозиції Замовником; тендерні пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» (щодо документів, які не були предметом розгляду Органом оскарження); протоколи засідання тендерного комітету від 13.09.2021 №212, від 24.09.2021 №223 та від 30.09.2021 №227; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем після аукціону документи та інформацію; договір від 12.11.2021 №1137 та опублікований 17.05.2022 Додаток №4 до вказаного договору; опубліковану Замовником під час моніторингу інформацію на запит органу державного фінансового контролю; звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-08-13-002337-b. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «АВАКС ПРОФ» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерна документація, повідомлення про намір укласти договір, договір), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадових осіб Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 6.1 розділу VI (Гарантійний термін) Проєкту договору (Додаток 2 до тендерної документації) підрядник гарантує можливість безперервної та належної експлуатації Об’єкта протягом п’яти років з моменту підписання акту приймання наданих послуг (виконаних робіт) або з моменту ліквідації недоліків. У пункті 6.2 зазначено, що недоліки, зумовлені неякісним наданням послуг, усуваються підрядником за свої власні кошти протягом гарантійного терміну. Аналогічні умови містяться у пунктах 6.1 та 6.2 укладеного за результатами проведеного тендеру договору від 12.11.2021 №1137. Водночас, відповідно до вимог статті 884 «Гарантії якості у договорі будівельного підряду» Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, відповідно до пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва та застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд, гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. При цьому, за нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Одночасно, за вимогою частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, умови Проєкту договору (Додаток 2 до тендерної документації) та укладеного за результатами проведеного тендеру договору від 12.11.2021 №1137 щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва суперечать нормам статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668. В результаті наведеного вище Замовником порушено вимоги статті 22 Закону при складанні тендерної документації (визначення умов проєкту договору). З врахуванням складання Замовником тендерної документації не у відповідності до вимог Закону договір про закупівлю від 12.11.2021 №1137 укладено з недотриманням вимог частини першої статті 41 Закону. Слід зазначити, що під час моніторингу 17.05.2022 договір від 12.11.2021 №1137, розірвано за згодою сторін. Відповідно до вимог частини 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації Замовника ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів, до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки. Так, відповідно до визначень п.3.15 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п.6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В той же час, згідно з п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). При цьому, відповідно до п.4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405) визначено, що при визначенні загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). Також, п.4.3 ДСТУ-Н Б. Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативнорозрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Крім того, відповідно до п.5.3 ДСТУ-Н Б. Д.1.1-3:2013 у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період. Для розрахунку показника адміністративних витрат необхідні дані про обґрунтовані адміністративні витрати, пов’язані з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Проте, моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни загальновиробничі витрати у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково–аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам частини 6 розділу 3 тендерної документації. Аналогічно, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни, адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усередненого показника Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що не відповідає умовам частини 6 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ», а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір від 12.11.2021 №1137. Слід зазначити, що під час моніторингу Замовником було оприлюднено Додаток №4 від 17.05.2022 до договору від 12.11.2021 №1137, відповідно до якого сторони договору дійшли згоди розірвати даний договір за згодою сторін, а також оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до якого оплата за договором склала 731 236,04 гривень.
Період усунення порушень: 26.05.2022 12:40 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2022 12:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно із частиною 5 розділу VII Закону Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. Отже, усі електронні підписи, які видані протягом дії Закону «Про електронні довірчі послуги», дійсні. Згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» та частиною 3 Порядку № 1082 учасники з 05.03.2022 мають використовувати КЕП. Окрім, цього зазначаємо, що замовником з 01.01.2022 року використовується КЕП. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 6.1 розділу VI (Гарантійний термін) Проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) підрядник гарантує можливість безперервної та належної експлуатації об’єкта протягом п’яти років з моменту підписання акту приймання наданих послуг (виконаних робіт) або з моменту ліквідації недоліків. У пункті 6.2 зазначено, що недоліки, зумовлені неякісним надання послуг, усуваються підрядником за свої власні кошти протягом гарантійного терміну. Аналогічні умови містяться у пунктах 6.1 та 6.2 укладеного за результатами проведеного тендеру договору від 12.11.2021 №1137. У відповідності до ст.884 ЦК України Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Згідно ст. 6 ЦК України Сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Відповідно до Додатку 2, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 №154 передбачені міжремонтні строки служби для капітального ремонту дорожніх одягів, а саме заміна асфальтобетонного покриття 7-8 років. Також при визначені гарантійних строків, враховано положення ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво", яким в Додатку Л визначені мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності елементів дороги, а саме зазначено строк 3/8 роки в залежності від покриття асфальтобетонного/цементобетонного. Відповідно до Загальних умов укладання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Сторони є вільними в укладенні договору підряду, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Закону України "Про архітектурну діяльність" , інших актів законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Під час укладання договорів підряду сторони мають право використовувати міжнародні форми договорів, звичаї та рекомендації міжнародних та вітчизняних організацій відповідно до законодавства України. Тому, враховуючи вище зазначене та перелік робіт з капітального ремонту визначених в тендерній документації, Замовником було прийнято рішення про визначення гарантійного терміну – строком п’ять років. На вимогу частини 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації Замовника, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів, до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки, учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» надав у складі тендерної пропозиції Договірну ціну, пояснювальну записку, локальні кошториси, розрахунки прибутку, загальновиробничих, адміністративних, інших супутніх витрат та підсумкову відомість ресурсів. Пунктами 6.2.1, 6.2.3 та 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, передбачено: «Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується замовником.» Ні в тендерній документації , ні вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 не передбачено, що учасник зобов’язаний надати в складі своєї пропозиції власні розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, проведені розрахунково–аналітичним методом, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації. На вимогу п.4.3.3 та п.5.3.1. ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 у розрахунках загальновиробничих та адміністративних витрат до Договірної ціни ТОВ «АВАКС ПРОФ» надані (зазначені) показники ЗВВ та адміністративних витрат. Отже, учасник виконав всі вимоги розділу 3 тендерної документації Замовника і підстав для відхилення пропозиції не було. Додатково інформуємо, що з метою забезпечення дотримання законодавства у сфері закупівель Ваші рекомендації взяті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі
Дата публікації звіту: 30.05.2022 17:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Відсутній механізм
Опис: Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 12.11.2021 р. №1137 (звіт про виконання договору про закупівлю від 17.05.2022 р.)
Дата публікації: 09.06.2022 17:42

Запити/Пояснення