-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв». Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
18 866 125.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 330.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 94 330.62 UAH
Номер:
f859f7663b6e4e67ba54410b21f8bbaf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-30-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2021 00:00
Період моніторингу:
30.09.2021 17:43 - 26.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2021 №566
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28 вересня 2021 року №003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2021 №566
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-08-12-004378-b 12.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 22 та частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12 серпня 2021 року №37 (із змінами від 27 серпня 2021 року №37/1), тендерну пропозицію ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД», вимогу про усунення невідповідностей до 10 вересня 2021 року 11:00 год., рішення тендерного комітету від 10 вересня 2021 року №46, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду на виконання будівельних робіт від 29 вересня 2021 року №67 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 29 вересня 2021 року, додаткові угоди від 06 жовтня 2021 року №1, від 07 жовтня 2021 року №2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору та пояснення від 05 жовтня 2021 року, від 11 жовтня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в додатку 4 тендерної документації передбачив в проєкті договору умови при укладанні договору підряду на виконання будівельних робіт, за яких сторони керуються нормами Господарського та Цивільного кодексів України, Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 (далі – Загальні умови).
Відповідно до пункту 2 Загальних умов, останні є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
Водночас, підпунктом 2.1 пункту 2 розділу 3. тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання учасником листа-гарантії (додаток 5 тендерної документації), в якому зазначив, що учасник надає гарантії на виконані роботи протягом 5 років після прийняття робіт Замовником.
При цьому, пунктом 103 Загальних умов визначено що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Також, гарантія якості у договорі будівельного підряду передбачена частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України, в якій визначено, що гарантійний строк становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Зважаючи на зазначене, Замовником при складанні тендерної документації порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо переліку документів, які надаються в паперовому вигляді переможцем процедури закупівлі при підписанні договору, а саме: (підписаний договір з додатками відповідно до Додатку 4 до тендерної документації; розрахунок договірної ціни об’єкту в цілому в електронному форматі «imd» програмного комплексу, який використовується учасником для складання кошторисної документації (бажано АВК-5), та в форматі PDF; завірену копію виписки з ЄДР (свідоцтва про державну реєстрацію); завірену копію витягу (свідоцтва) платника ПДВ і/або єдиного податку; заповнену кошторисну частину договору (додатки до договору) з обов’язковим дотриманням усіх передбачених видів та об’ємів робіт, враховуючи результати проведеного аукціону; завірені копії ліцензій на виконання робіт за предметом закупівлі; завірені копії декларацій та дозволів (в разі необхідності); завірену копію Статуту в останній (діючій) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до учасників торгів - юридичних осіб); інформацію про право підписання договору про закупівлю; оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні) учасника, у разі встановлення твердої договірної ціни).
Водночас, порядок подання додаткової інформації та/або документів після розкриття тендерних пропозицій регулюється частинами чотирнадцятою, шістнадцятою статті 29 Закону для учасника, статтями 17 та 41 Закону для переможця процедури закупівлі. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону.
При цьому, частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи зазначене, встановлення в тендерній документації вимоги про надання переможцем процедури закупівлі при підписанні договору документів в паперовому вигляді є порушенням частини восьмої статті 12 Закону.
Період усунення порушень:
26.10.2021 15:50 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Територіальному управлінню Державного бюро розслідувань розташованому у місті Миколаєві 26.10.2021 року надійшов Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, за результатами моніторингу по закупівлі UA-2021-08-12-004378-b.
В частині виконання вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) зазначаємо наступне.
ТУ ДБР у м. Миколаєві вжито заходи, щодо усунення виявлених невідповідностей у проєкті договору вимогам, визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», Господарським та Цивільним кодексами України. З цією метою укладено додаткову угоду № 3 від 23.10.2021 року до Договору підряду на виконання будівельних робіт №67 від 29.09.2021 року, (https://gov.e-tender.ua/contracting/42436dba6d6145a5b56603bed827f499) відповідно до якої сторонами погоджено, що гарантійний термін на основні конструктивні елементи складає 10 років, чим було приведено Договір у відповідність до вимог чинного законодавства. У зв’язку з тим, що порушення усунуто під час проведення моніторингу, вважаємо, що підстави для притягнення до відповідальності посадових осіб відсутні.
ТУ ДБР у м. Миколаєві вжито заходи, щодо недопущення зазначеного порушення у подальшому.
Крім того, ТУ ДБР у м. Миколаєві заперечує щодо порушення вимог частини 8 статті 12 Закону в частині заборони Замовником вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, частина 4 статті 22 Закону передбачає заборону включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, яка подана ними у електронному вигляді під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Отже, інша інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації повинна відповідати таким критеріям: її наявність повинна бути передбачена законодавством; її надання не повинне обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників.
Тендерний комітет затвердив тендерну документацію, підготовлену інженером - консультантом, де у пункті 2 розділу 5 Додатку №2 зазначено, що Переможець при підписанні договору подає документи у паперовому вигляді: підписаний договір з додатками відповідно до Додатку 4 до тендерної документації; розрахунок договірної ціни об’єкту в цілому в електронному форматі «imd» програмного комплексу, який використовується учасником для складання кошторисної документації (бажано АВК-5), та в форматі PDF; завірену копію виписки з ЄДР (свідоцтва про державну реєстрацію); завірену копію витягу (свідоцтва) платника ПДВ і/або єдиного податку; заповнену кошторисну частину договору (додатки до договору) з обов’язковим дотриманням усіх передбачених видів та об’ємів робіт, враховуючи результати проведеного аукціону; завірені копії ліцензій на виконання робіт за предметом закупівлі; завірені копії декларацій та дозволів (в разі необхідності); завірену копію Статуту в останній (діючій) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до учасників торгів - юридичних осіб); інформацію про право підписання договору про закупівлю; оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні) учасника, у разі встановлення твердої договірної ціни.
За визначенням пункту 18 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Отже, вимога щодо надання в паперовому вигляді вище перелічених документів адресована переможцю торгів. Водночас, зазначені документи, не стосуються інших учасників. Зважаючи на це, надання переможцем торгів в паперовому вигляді зазначеної інформації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору закупівлі, які виникають після завершення процедури.
Також наголошуємо, що на стадії подання тендерних пропозицій Замовник не вимагав від учасників надання ними будь-яких документів у паперовому вигляді, тоді як документи, подані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись документами тендерної пропозиції учасника.
Під час проведення закупівлі Замовником дотримано принципи забезпечення ефективних та прозорих закупівель, засад конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, заходів запобігання проявам корупції у цій сфері або недобросовісної конкуренції.
Тендерним комітетом взято до уваги висновок про наявність або відсутність порушень законодавства. Вжито заходи, щодо посилення контролю за якістю підготовки тендерних документацій та не порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
01.11.2021 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
3dfa29720927423dae21a94d5acb7fcf
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.10.2021 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв». Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-12-004378-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e72060df24cc4feabdc2352e1eb3f513
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.10.2021 14:37
Опис:
На ваш запит про надання пояснення повідомляємо насупне:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до відкоригованої науково-проектної документації за об’єктом ««Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв». Коригування.», яка підтверджена експертним висновком ДП Укрдержбудекспертиза» від 29.12.2020 №15-0315-20.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до ДСТУ в кошторисному розрахунку об’єкта будівництва закладено такі витрати підрядника:
1. Будівельні роботи, устаткування, меблі та інвентар (Разом по главах 1-9);
2. Кошторисний прибуток (П);
3. Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ);
4. Податок на додану вартість.
Очікувана вартість 1 черги будівництва складає:
Гл. 1-9 = 12 497,094 (в т.ч. виконаних робіт 2 018,276) тис грн
П = 258,652 (в т.ч. виконаних робіт 28,190) тис грн
АВ = 49,894 (в т.ч. виконаних робіт 5,268) тис грн
Вартість робіт (12497,094-2018,276)+(258,652-28,190)+(49,894-5,268)=10753,906 тис грн
ПДВ 2 150,7812 тис грн
Разом 12 904,6872 тис грн
Очікувана вартість 2 черги будівництва складає:
Гл. 1-9 = 4 805,404 тис грн
П = 137,145 тис грн
АВ = 25,316 тис грн
Вартість робіт 4 967,865 тис грн
ПДВ 993,573 тис грн
Разом 5 961,438 тис грн
Очікувана вартість об’єкта будівництва (1 та 2 черги) складає
12 904,6872+5 961,438=18 866,1252 тис грн.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://dbr.gov.ua/ter/mikolaiv/publichni-zakupivli
Номер:
7312abab26dd43e3ab0629c860fdafaf
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.10.2021 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-12-004378-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому до тендерної документації включена вимога для переможця торгів про надання документів у паперовому вигляді?
2. Чому проєкт договору підряду на виконання будівельних робіт (додаток 4 тендерної документації) складений з урахуванням Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 (далі – Загальні умови) не містить вимог щодо гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва, який становить десять років від дня його прийняття замовником?
3. З яких підстав на засіданні тендерного комітету від 10 вересня 2021 року (протокол №46) питання відповідності вимогам тендерної документації замовника тендерної пропозиції ТОВ «Південьбуд Миколаїв ЛТД» розглядала фізична особа підприємець Нуждов П.А.?
4. Яким чином учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» виконані вимоги тендерної документації щодо відображення в підсумковій відомості ресурсів використання орендованих будівельних машин і механізмів у ТОВ «Політекс» (пункт 2 розділу 4 додатку 2 тендерної документації)?
5. Чому в підпункті 14.1 пункту 14 договору підряду на виконання будівельних робіт від 29 вересня 2021 року №67, укладеного з ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД», зазначено про гарантійні строки якості робіт: на основні конструктивні елементи протягом 5 років, тоді як в пункті 2 листа-гарантії від 31 серпня 2021 року №75/4, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД», зазначено про гарантії на виконані роботи протягом 5 років після прийняття робіт замовником? А також, яким чином при укладанні даного договору враховано вимоги пункту 103 Загальних умов?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2873dc9a74a24b5aaf88a6d8e1ec72cd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.10.2021 16:43
Опис:
На ваш запит про надання пояснення повідомляєм наступне: 1. В паперовому вигляді від переможця закупівлі вимагається пакет документів, необхідний для укладання договору, реєстрації його в органах державної казначейської служби і внесення змін до дозволу на початок виконання будівельних робіт. Такі документи як договір і договірна ціна мають містити власноручний підпис та печатку підрядника і замовника. Копії установчих документів мають бути засвідчені керівником підрядника. Зазначені документи не містяться у відкритих реєстрах, також відсутня можливість реєстрації зобов’язань за копіями зазначених документів, отриманих шляхом завантаження їх через систему Prozorro.
2. Оскільки, відповідно до ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору, проект договору підряду на виконання будівельних робіт складено таким чином, що поля, які заповнюються після завершення процедури закупівлі і не мають визначеного значення на момент проведення а саме ціна, початок виконання робіт, гарантійний термін залишаються незаповненими. Вказані позиції заповнюються на стадії підписання договору.
3. Відповідно до договору від 19.08.2021 №54 фізична особа підприємець Нуждов П.А. надає інформаційно-консультаційні послуги із супроводу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв». Коригування, у звязку з чим був присутній на засіданні тендерного комітету від 10.09.2021.
4. В довідці №75/9 від 31.08.2021 підрядником зазначено, що автомобілі, залучені за договором перевезення вантажів ТОВ «ПОЛІТЕКС» використовуються для перевезення грунту та сміття.
На виконання вимог тендерної документації, в підсумковій відомості ресурсів (назва документу r_309_ДЦ_ИВР) в п. 19 Перевезення ґрунту до 22 км та п. 20 Перевезення сміття до 22 км в колонці 14 «Обґрунтування ціни» зазначено Оренда/надання послуг. Та сама інформація зазначена в підсумковій відомості ресурсів (назва документу r_310_ДЦ_ИВР) навпроти пунктів 18, 19, 20.
В відомостях ресурсів до локальних кошторисів зазначення оренди не вимагалося у зв’язку з відсутністю в формі №1а колонки 14 «Обґрунтування ціни».
Виходячи з викладеного, вимога виконана в повному обсязі.
5. Зауваження буде усунуто шляхом укладання додаткової угоди і приведення до відповідності до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 (далі – Загальні умови) щодо гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва