• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Пушкінська, 33 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» Коригування.

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Завершена

8 002 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 014.50 UAH
Номер: 3c2e673acadf4141a22e3c7708533100
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-29-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.11.2021 09:43 - 22.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.11.2021 № 683 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 26.11.2021 № 683 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 33 UA-2021-08-12-003842-b 12.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 919-18-38, jkgtu2019@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31, частини 1 статті 5 Закону, пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 09.09.2021 № 63Т/-3) зі змінами, реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ», ТОВ «СК-ОМЕГА» (далі-Переможець), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.09.2021 № 20101-р/пк-пз, протокол засідання тендерного комітету від 24.09.2021 № 63/Т-4, повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2021, договір від 18.10.2021 № 70-21/П, пояснення Замовника від 03.12.2021 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) зі змінами, не розмістив інформацію на сторінці власного веб-сайту та не надав інформацію щодо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Крім того, під час моніторингу встановлено, що Замовник згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2021 № 63/T-4, неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» у зв’язку з тим, що згідно з даними Реєстру будівельної діяльності (https://e-construction.gov.ua/permits_doc_old) відсутні документи щодо проведення будівельних робіт по об’єкту: «Реставрація фасаду і покрівлі будівлі за адресою: м. Одеса, Приморський район, Приморський бульвар, 7. Черга ІІ». Аналогічний договір від 19.09.2018 № 14/СП було укладено з ТОВ «Реставратор – 1946» на загальну суму 6 804 952,55 гривень. Однак, відповідно до п. п. 3.1 п. 3 Додатку № 1 до ТД вимагалось для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учаснику надати лише довідку виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору та відгук від замовника, а вимоги щодо обов’язкової наявності у Реєстрі будівельної діяльності документів стосовно проведення будівельних робіт по вищезазначеному об’єкту не було. Аналізом встановлено, що у складі пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ», як і вимагалось ТД, надано довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору від 16.09.2021 № 625, аналогічний договір від 19.09.2018 № 14/СП та лист-відгук від ТОВ «Реставратор -1946» від 16.09.2021 № 27-09/1. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону відхилено пропозицію учасника ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ», яка відповідала вимогам ТД та цінова пропозиція якої була нижче від пропозиції ТОВ «СК-ОМЕГА» на суму 691 237,60 грн, чим порушено норми ч. 1 ст. 5 Закону, а саме принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Також слід зазначити, що інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель, містить суперечливі відомості, оскільки відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2021-08-12-003842-b), звіту про результати проведення процедури закупівлі строк виконання робіт -31.12.2021 року, а згідно з п. 4.5 Розділу І ТД та договором від 18.10.2021 № 70-21/11 – 31.12.2022 року.
Період усунення порушень: 23.12.2021 14:49 - 12.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2021 14:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено . Замовник при розгляді документів учасника, наданих в складі тендерної пропозиції по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Пушкінська, 33 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» Коригування., встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Укрспецпроект» код ЄДРПОУ 32924626 вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 09.09.2021 року №63/Т-3, а саме: На підтвердження виконання аналогічного договору підприємством ТОВ «Укрспецпроект» надано скановану копію договору №14/СП від 19.09.2018 на виконання робіт з «Реставрація фасаду і покрівлі будівлі за адресою: м. Одеса, Приморський район, Приморський бульвар буд. 7. Черга ІІ», який укладений з ТОВ «Реставратор - 1946» на загальну суму 6 804 952,55 грн. Згідно даних Реєстру будівельної діяльності (https://e-construction.gov.ua/permits_doc_old) встановлено, що відсутні документи щодо проведення будівельних робіт по вищевказаному об’єкту. Також зазначаємо, що відповідно даного питання є Рішення від 11.11.2021 №25444.
Дата публікації звіту: 30.12.2021 14:45

Запити/Пояснення