• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні автобуси

Завершена

23 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 117 000.00 UAH
Номер: a96bc55458a245ecb37668f2043dc747
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-13-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 13.10.2021 14:39 - 05.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 13.10.2021 №628 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.10.2021 №628 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-08-12-007901-a 12.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону, норм частини третьої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ "АВТО-БАС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ "АВТО-БАС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР", ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО", протокол засідання тендерних пропозицій від 06.10.2021 №122. За результатами моніторингу встановлено, що ТД не містить вираз «еквівалент», що є порушенням норм частини третьої статті 23 Закону. Також, у ТД не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 18.10.2021 14:39 - 01.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 18.10.2021 14:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) у сфері публічних закупівель, визначених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби України в Івано-Франківській області у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-12-007901-a повідомляємо наступне. За результатами моніторингу встановлено, що ТД не містить вираз «еквівалент», що є порушенням норм частини третьої статті 23 Закону. Закупівля проводилась саме спеціалізованих шкільних автобусів, які повинні відповідати вимогам національного стандарту ДСТУ 7013:2009 автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування) (додаток 2 Тендерної документації). Усі шкільні автобуси, які виробляються на території України будь-яким виробником повинні відповідати та відповідають вказаному ДСТУ 7013:2009, що діє на території України. Вказаному ДСТУ 7013:2009 еквіваленту, який діє Україні, не існує. Тендерна документація, а саме Додаток 2 Тендерної документації не має посилань на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Враховуючи викладене, відсутність виразу «або еквівалент» в Тендерній документації не суперечить вимогам частини 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, за результатами моніторингу встановлено, що у ТД не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Стосовно відсутності електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками та щодо використання виразу «або еквівалент» у ТД проведено роз’яснювальну роботу з членами тендерного комітету, які здійснювали підготовку ТД щодо не допущення подібного порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» у подальшому.
Дата публікації звіту: 23.10.2021 12:06