• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

308 886 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 544 433.00 UAH
Номер: 82ca48b00ed64417b320450b7036492d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-14-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.06.2022 16:50 - 08.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.06.2022 № 97 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-08-12-000091-b 12.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Софі ЛТД», ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» та ТОВ «Давідшин» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Чернівецькій області на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 11.08.2021 № 338, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Софі ЛТД» (далі – ТОВ «Софі ЛТД»), приватного акціонерного товариства «Хмельницьке ШБУ № 56» (далі – ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі – ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво») та товариства з обмеженою відповідальністю «Давідшин» (далі – ТОВ «Давідшин»), вимога про усунення невідповідностей до 20.01.2022, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) від 21.10.2021 № 23905-р/пк-пз, від 21.12.2021 № 28082-р/пк-пз та від 14.02.2022 № 3041-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.01.2022, протокольне рішення уповноваженої особи від 22.02.2022 № 42, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022, договір про закупівлю від 18.04.2022 № 21(далі–Договір), додаткові угоди від 19.04.2022 № 1 та від 26.04.2022 № 2, пояснення (інформація та документи) на запит Держаудитслужби, отримані 29.06.2022 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом установлено, що Замовник за результатами розгляду тендерних пропозицій допустив до оцінки, зокрема, тендерні пропозиції учасників ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», як такі, що відповідають умовам тендерної документації. З метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів учасник ТОВ «Давідшин», у порядку визначеному статтею 18 Закону, 06.10.2021 звернувся до Колегії АМКУ зі скаргою на рішення Замовника, зокрема, щодо допущення до аукціону тендерних пропозицій зазначених учасників. У даній скарзі учасник ТОВ «Давідшин» зазначив, що: тендерна пропозиція учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» не відповідає, зокрема, вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, оскільки надане забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія № СКК-100921/044-02) містить відомості про строк сплати коштів за гарантією саме в робочих або банківських днях, тоді як, положеннями тендерної документації передбачено, що строк сплати коштів за гарантією має становити саме 5 банківських днів з дня отримання вимог Замовника; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» має невідповідності у документах наданих на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в частині відсутності підтвердження наявності котка дорожнього масою саме 19,8т. За результатами розгляду зазначеної скарги Орган оскарження зобов’язав Замовника скасувати рішення, зокрема, про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». Також, передбачив обов’язок Замовнику оприлюднити учаснику ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах наданих на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (рішення Колегії АМКУ від 21.10.2021 № 23905-р/пк-пз). Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких воно стосується. Якщо рішення органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Замовник 22.11.2021 через електронну систему закупівель оприлюднив повідомлення щодо усунення порушень, згідно з яким: рішення Колегії АМКУ від 21.10.2021 № 23905-р/пк-пз – виконано. Водночас, згідно з інформацією та документами оприлюдненими на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник: відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», не надавши йому термін для усунення невідповідностей, про які йдеться у рішенні Колегії АМКУ, та повторно допустив до аукціону тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56», з яким в подальшому як з переможцем торгів, уклав Договір. Враховуючи зазначене, Замовник протягом 30 днів не виконав рішення Органу оскарження, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Період усунення порушень: 06.07.2022 18:45 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.07.2022 18:45

Оскарження висновку в суді

Опис: У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 06.07.2022 року про результати проведення моніторингу подала 08.08.2022 вих. №617 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 06.07.2022 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-12-000091-b). Додатки: 1. Платіжне доручення №450 від 08.08.2022 (сплата судового збору за позовом) на 1 аркуші (файл «Платіжне доручення №450_Судовий збір.pdf»). 2. Фіскальний чек з інформацією про відправлення позовної заяви на 1 аркуші (файл «Інформація про відправлення позовної заяви (фіскальний чек).pdf»).
Дата публікації: 09.08.2022 11:23
Дата відкриття провадження: 15.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 600/2807/22-а

Запити/Пояснення