-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт з посилення несучих конструкцій житлового будинку за адресою 25 квартал, 4 в м. Маріуполі, коригування, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
5 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 750.00 UAH
Номер:
3c5e129228f64a8d8459aeaa420c1e2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-01-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2021 00:00
Період моніторингу:
01.10.2021 13:57 - 27.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2021-08-11-008049-a 11.08.2021 ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ТА РЕМОНТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 37426079) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Науково-виробнича фірма ПРОМСПЕЦСЕРВІС", своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-08-11-009700-a на 2021 рік Департаменту з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену тендерним комітетом Замовника від 11.08.2021 № 107/1, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Науково-виробнича фірма ПРОМСПЕЦСЕРВІС", протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції від 06.09.2021 № 107/2, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 06.09.2021, договір підряду від 22.09.2021 № 1.11/7, додаткову угоду від 22.09.2021 №1, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби, які отримані через електронну систему закупівель від 18.10.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
При цьому, на запит Східного офісу Держаудитслужби Замовник надав відповідь відповідно до строків та у спосіб які визначені частиною п’ятої статті 8 Закону з посиланням на сторінку власного веб-сайту на якому, на виконання вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
27.10.2021 10:00 - 01.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2021 10:00
Запити/Пояснення
Номер:
2cb259d1bf4e42348c86c92403a575f2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2021 13:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту з посилення несучих конструкцій житлового будинку за адресою 25 квартал, 4 в м. Маріуполі, коригування, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-11-008049-a ), яку проведено департаментом з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. У пункті 4.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, Замовник у пункті 4.1. Додатку 1 визначив Зразки 2, 3 для підтвердження відсутність підстав, передбачених пунктами 6, 12 частини першої та статті 17 Закону.
Отже Замовник зазначив спосіб та зразки форм надання документального підтвердження відсутності підстав у тому числі передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону шляхом надання довідок в довільній формі.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідки у довільній формі (до переліку документів як до учасника) не є документальним підтвердженням відсутності підстав, визначених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону.
Так відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29.11.2016 № 1256 (далі Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018, довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальнопроцесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256.
Отже, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації у переліку документів для учасника процедури закупівлі не вірно визначено документальне підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону.
Чому Замовником при складанні тендерної документації не вірно визначено документальне підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
18fddc37ab534dd886795baa7a0a766a
Назва:
пояснення до запиту Східного офісу Держаудитслужби від 11.10.2021
Дата опублікування:
18.10.2021 16:02
Опис:
Департамент з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради (далі - Замовник) на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення до запиту Східного офісу Держаудитслужби від 11.10.2021 за предметом: «Капітальний ремонт з посилення несучих конструкцій житлового будинку за адресою 25 квартал, 4 в м. Маріуполі, коригування, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-11-008049-a).
Щодо 1 питання Запиту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисній документації, розробленої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»;
- Програми економічного і соціального розвитку м. Маріуполя, прийнятої Маріупольською міською радою, згідно ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету».
Щодо 2 питання Запиту:
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно цієї вимоги пояснюємо. Замовник - Департамент з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради не має власного веб-сайту. У теперішній час, дане питання щодо дотримання вимог п. 4.1 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710, в частині оприлюднення обґрунтування міститься у вільному доступі на офіційному сайті Маріупольської міської ради за електронною адресою https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YWPRoU0RCe4vE1QqSbvbOqmJ66GeFiwnHUNohjRFD7M/edit#gid=0.
Щодо 3 питання Запиту:
Згідно умов тендерної документації: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
На підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник надає довідки згідно запропонованих нижче зразків або довідки у довільній формі шляхом завантаження документів в електронну систему закупівель.»
На підтвердження відсутності підстав відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель офіційні довідки Департаменту інформатизації МВС, щодо відомостей притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і перелічені у п.п. 6, 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та довідку ДПС України про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Все це виконується в обов’язковому порядку та повністю відповідає вимогам законодавства.
Додатки:
- файл у вигляді паперового документу.