-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи, пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою (реконструкція) водойми по вул. Івана Франка в с. Вільхівці Коломийського району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
14 700 356.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 74 000.00 UAH
Номер:
d52cce55a18b43e7a50a36c780227731
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-29-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2021 00:00
Період моніторингу:
29.09.2021 14:15 - 23.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.09.2021 №597
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2021 №597
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-08-11-007510-a 11.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону та пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернелицької селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету від 20.09.2021 №21, повідомлення про намір укласти договір, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.10.2021 № 22349.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 7 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям» до ТД визначив, що учасник повинен надати наступні документи, зокрема:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Також, Замовник у Додатку 2 до ТД визначив, що переможець торгів повинен надати замовнику наступні документи, зокрема:
- оригінал довідки або електронна довідка органу МВС України, яка містить відомості, що фізична особа, яка є учасником або директор учасника, не була засуджена за злочин або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку станом на серпень 2021 року або вересень 2021 року.
- оригінал довідки або електронна довідка органу МВС України, яка містить відомості, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку станом на серпень 2021 року або вересень 2021 року.
Вищезазначене не відповідає вимогам, встановленим пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, якою передбачено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
Таким чином, Замовником допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Також, на порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону ТД Замовника не містить переліку формальних (несуттєвих) помилок, які затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.10.2021 13:59 - 02.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2021 13:59
Запити/Пояснення
Номер:
d643f5a7274c4707b91bb2479f4f962e
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
05.10.2021 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.10.2021 № 609
Івано-Франківськ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номером UA-2021-08-11-007510-a. a1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-08-11-007510-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11 серпня 2021), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 29 вересня 2021 №597 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Номер:
6ad92e06e7214072af1b1161c2461b43
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
25.10.2021 10:54
Опис:
На Ваш моніторинг UA-M-2021-09-29-000017 повідомляємо наступне:
Замовником дотримано вимог статті 17 стосовно підстав відмови за вчинення кримінального правопорушення, оскільки Підставою для кримінальної відповідальності згідно зі ст. 2 КК України, є вчинення суспільно небезпечного діяння, яке містить у собі склад кримінального правопорушення.
Щодо твердження, що ТД не містить переліку формальних помилок то повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено «В разі якщо Учасником допущено формальні (несуттєві) помилки це не призводить до відхилення його пропозиції. Формальними(несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність підписів або печаток на окремих сторінках тощо, а також формальні помилки згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Враховуючи вищенаведене Замовник не допущено порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»,