-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою вул. Любінська, 93" у м. Львові (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація))
Завершена
4 063 578.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 317.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 317.89 UAH
Номер:
577fbe92faa4436ca5545c6d13eb680e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-10-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2022 00:00
Період моніторингу:
10.05.2022 18:50 - 01.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.05.2022 № 3-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.05.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.05.2022 № 3-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2021-08-11-003489-b 11.08.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 18 травня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства ЛКП «Спортресурс», м. Львів, Львівська область, Україна (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, оприлюднена 11.08.2021; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Промислова Компанія Будспорт»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 08.09.2021; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.09.2021 № 4; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 23.09.2021 № 31 (далі – Договір про закупівлю); додатковий договір від 05.10.2021 №1 до Договору про закупівлю; додатковий договір від 13.10.2021 №2 до Договору про закупівлю; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.05.2022 20:07 - 25.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2022 20:07
Запити/Пояснення
Номер:
93fd993983e0439e83b92ec8be08736b
Назва:
надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.05.2022 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення процедури закупівлі за предметом "Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою вул. Любінська, 93" у м. Львові (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п'ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пунту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e69cda60bc7b4545b8c5667c06fcb800
Назва:
Пояснення по закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою вул. Любінська, 93» у м. Львові (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ))
Дата опублікування:
16.05.2022 13:58
Опис:
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби у Миколаївській області, щодо надання пояснень по закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою вул. Любінська, 93» у м. Львові (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )), ID : UA-2021-08-11-003489-b ЛКП «Спортресурс» (надалі Замовник) повідомляє:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
Відповідно до пункту 4 розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Інформуємо Вас, що Замовником було укладено договір від 07.09.2020 №102 на виготовлення проектно-кошторисної документації стадії «Робочий проект» (надалі Проект) по об’єкту «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою вул. Любінська, 93"»у м. Львові» з проектною організацією ТзОВ «Макро – Будомат». Даний Проект був розроблений відповідно до «Завдання на проектування» (додаток 1) та державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». На цей Проект Замовником було отримано позитивний експертний звіт від 22.09.2020 (додаток 2) виданий ТзОВ «Глобал Промпостач». Даний Проект затверджений наказом Замовника від 21.10.2020 №33-а «Про затвердження проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою вул. Любінська, 93» у м. Львові» (Додаток 3).
Саме на основі вище перелічених документів було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Інформуємо Вас, що у Замовника немає власного веб-сайту. Тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі "Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою вул. Любінська, 93" у м. Львові (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )) Ви можете знайти на сайті Львівської Міської ради, яка є Засновником (власником) Замовника, за посиланням - https://city-adm.lviv.ua/public-information/utilities/lkp-sportresurs/obhruntuvannia-zakupivli/2021.
Додатки:
Додаток 1 «Завдання на проектування».
Додаток 2 «Експертний звіт».
Додаток 3 «Наказ Замовника».