-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з технічного (сервісного) обслуговування респіраторів Р-30 та Р-34
Завершена
250 560.00
UAH з ПДВ
Номер:
5571417f3a934a3ebaa7f719bc0ab8f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000136
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
07.06.2022 08:58 - 02.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2022 № 10-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.06.2022 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-08-11-001618-c від 11.08.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання стану виконання умов договору та своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору установлено порушення вимог частини 9 статті 41 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, повноти оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік державного підприємства «Волиньвугілля» (далі – Замовник), оголошення про проведення переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2021, договір укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю "ІНПРО" (далі - ТОВ "ІНПРО") №28 від 31.08.2021. Пояснення Замовника отримані 10.06.2022 та 14.06.2022 в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу стану виконання умов договору та своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору установлено, що згідно умов пункту 7.1 Розділу 7 «Інші умови» Договору на обслуговування гірничорятувального обладнання від 31.08.2021 №28, укладеного із з ТОВ "ІНПРО", цей Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2021р.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області на пояснення Замовником надано документи (Акт здачі-приймання робіт №192 від 20.) згідно з якими по договору від 31.08.2021 №28 надано послуг з технічного обслуговування респіраторів З-34 на суму 41760,00 гривень.
Також, Замовником зазначено, що зміни до договору від 31.08.2021 №28 не вносились. Також Замовником зазначено що оплата за отримані послуги в сумі 41760,00 грн здійснена в повному обсязі.
Отож, отримання послуг з технічного (сервісного) обслуговування респіраторів Р-30 та Р-34 по вищевказаному договору після 31.12.2021 не здійснювалась, та зміни щодо строку дії договору не вносилися.
Таким чином, Замовником в порушення частини 9 статті 41 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору, не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
23.06.2022 12:55 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2022 12:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог висновку моніторингу (ID моніторингу - UA-М-2022-06-06-000136) протоколом уповноваженої особи ДП "Волиньвугілля" виявлені порушення - усунені. Вказано про недопущення в подальшому аналогічних порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
28.06.2022 18:13
Запити/Пояснення
Номер:
c32350432209493fa4ce56f1e898bf91
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2022 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з технічного (сервісного) обслуговування респіраторів Р-30 та Р-34 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-11-001618-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2) Надати інформацію про перелік процедур закупівель відкритих торгів, які були відмінені, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій?
3) Відповідно до частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Таким чином, просимо надати інформацію, які вимоги до учасника процедури закупівлі були визначені Замовником та яким чином учасником їх підтверджено?
4) Прошу надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-надання послуг, тощо) щодо отримання послуг на обслуговування гірничорятувального обладнання, що передбачені договором від 31.08.2021 №28, а також проведення оплати за отримані послуги.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9c63cba902d54a4caf3998f4a2735920
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.06.2022 20:05
Опис:
1) обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано виходячи із аналізу середньої ринкової вартості такого типу товару по Україні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вказуються у відповідних заявках відокремлених підрозділів для виробничого процесу яких і проводиться закупівля;
2) UA-2021-06-23-012370-c ; UA-2021-07-14-008967-c;
3) вимоги до учасника процедури не відрізнялися від вимог, що були визначені у тендерній документації, направлялись листом на адресу учасника та відповідно підтверджувались учасником листом-згодою з додатками;
4) оплата проведена на суму - 41760.00 грн., підтверджуючі надання послуг документи приєднані;
Номер:
7c2ee99a86a84e9997c27fdd1e3aa8ac
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2022 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з технічного (сервісного) обслуговування респіраторів Р-30 та Р-34 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-11-001618-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Прошу надати інформацію та документи щодо внесення змін до істотних умов договору та наявність дебіторської/кредиторської заборгованості по договору від 31.08.2021 №28 станом на 31.12.2021 та 01.06.2022 року по контрагенту ТОВ «ІНПРО».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6424cbfee4ae4400a7bc1404b1ba4898
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.06.2022 14:35
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень ДП "Волиньвугілля" повідомляє, що зміни до істотних умов Договору № 28 від 31.08.2021 року - НЕВНОСИЛИСЯ.
Довідку про відсутність заборгованості - ДОДАНО.