• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Профіль гнутий

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Завершена

17 460 001.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 300.01 UAH
Номер: 6356af8a719e439facdb7691220ca76b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-14-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 14.12.2021 13:54 - 07.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Херсон 14.12.2021 № 806 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-08-11-002877-b. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 14.12.2021. Начальник управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, ostapenko.o1308@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливість їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому або протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.12.2021. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору та їх оприлюдненя; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філія «Дарницький вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 11.08.2021 №338; звернення до замовника з вимогою від 02.09.2021 UA-2021-08-11-002877-b.c1 та відповідь Замовника від 07.09.2021; тендерні пропозиції учасників ТОВ «СОТА Україна» та ТОВ «ЮГСТАЛЬ»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.09.2021; протокол засідання тендерного комітету від 22.09.2021 №452; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів від 22.09.2021; договір про закупівлю від 06.10.2021 №83/2021-ЮВ (далі – Договір) та додаткову угоду до Договору від 05.11.2021 №1. За результатами аналізу своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом установлено, що через електронну систему закупівель 14.12.2021 Управлінням оприлюднено запит про надання Замовником пояснення (інформації, документів) щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Однак, Замовником в ході моніторингу процедури закупівлі запитуване пояснення (інформація, документи) не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 22.12.2021 16:15 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2021 16:15

Запити/Пояснення