• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі для закладів освіти

Завершена

667 924.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 339.62 UAH
Номер: 6195766cf32b42de8250a277664fdd84
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-10-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.08.2022 13:05 - 01.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.08.2022 № 167 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2021-08-11-001047-c 11.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасниками у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасниками у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Жашківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 11.08.2021 № 182, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Гамаюн-Груп» (далі – ТОВ «Гамаюн-Груп», учасник-переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.08.2021, вимога про усунення невідповідностей від 01.09.2021, протокол засідання тендерного комітету від 03.09.2021 № 198, повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2021, договір від 16.09.2021 № 437 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.08.2022. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до положень пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов пункту 3.1 розділу III Договору, його загальна ціна становить 659 904,00 грн (шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот чотири грн. 00 коп.) з ПДВ. Згідно з положеннями пункту 5.1 розділу V Додаткової угоди від 01.10.2021 № 1 до Договору строк (термін) поставки товару - до 01.11.2021. Відповідно до положень пункту 10.1 розділу X Договору строк його дії - до 31.12.2021. Відповідно до інформації та документів, наданих Замовником 29.08.2022 на запит Держаудитслужби від 24.08.2022, Договір виконано в повному обсязі. На підтвердження виконання Договору в частині постачання товару та здійснення розрахунків за нього Замовник завантажив в електронну систему закупівель видаткову накладну від 01.11.2021 № ГГ-ВЛ00031 на суму 659 904,00 грн. з ПДВ, а також платіжні доручення від 05.11.2021 № 5537 на суму 315 413,00 грн. з ПДВ, № 5538 на суму 329 487,00 грн. з ПДВ та № 5539 на суму 15 004,00 грн. з ПДВ. З огляду на викладене, зобов’язання за Договором в сумі 659 904,00 грн. з ПДВ станом на 31.12.2021 обома сторонами виконані в повному обсязі. Проте, Замовник станом на 10.08.2022 не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю після закінчення строку дії договору, чим не дотримався вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 01.09.2022 11:12 - 16.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.09.2022 11:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 01 вересня 2022 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-11-001047-c. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами розгляду висновку ДАСУ Замовником опрацьовано питання стосовно вжиття заходів, зокрема: - Проведено роботу щодо попередження та недопущення встановленого порушення, дотримання законодавства в сфері публічних закупівель в подальшому. - Зважаючи на характер вчиненого порушення, обставини, за яких вчинено порушення, і попередню роботу працівника, притягнуто уповноважену особу до дисциплінарної відповідальності у вигляді зауваження. Також, з метою усунення порушення, Замовником оприлюднено звіт про виконання договору №437 від 16.09.2021 (UA-2021-08-11-001047-c-contract-ongoing), додається.
Дата публікації звіту: 08.09.2022 16:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами оприлюдненого висновку моніторингу процедури публічної закупівл (UA-M-2022-08-10-000023), ID закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-08-11-001047-c - Замовником усунено виявлені недоліки, шляхом оприлюднення звіту про виконання договору 06.09.2022
Дата публікації: 08.11.2022 20:05

Запити/Пояснення