-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі з створенням відділення-притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, по вул. Центральна, 2, в с. Тиманівка, Тульчинського району, Вінницької області
Завершена
5 680 698.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 403.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 403.49 UAH
Номер:
a1514d80c2ed490999d92ecf6226ec87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-17-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2021 00:00
Період моніторингу:
17.09.2021 16:28 - 09.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2021 №537
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2021 №537
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-08-10-012504-a 10.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бондарчук М.О. установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Тульчинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10 серпня 2021 року (протокол №6, далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція переможця торгів, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 28 серпня 2021 року №7, договір підряду від 09 вересня 2021 року №90, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 27 вересня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, із урахуванням частин третьої та п’ятої статті 17 та частини четвертої статті 22 Закону (підпункт 5.7 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), зокрема:
-довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону, а саме, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 5.7.3 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
-довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону (підпункт 5.7.4 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Однак, переможцем торгів ФОП Бондарчук М.О. у строк, що не перевищує десяти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги підпунктів 5.7.3, 5.7.4 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею17 Закону.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бондарчук М.О. в зв’язку із не наданням ним у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею17 Закону, а обрав переможцем та уклав з ним договір від 09 вересня 2021 року №90 загальною вартістю 4 526 131,35 грн.
Період усунення порушень:
07.10.2021 11:07 - 26.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2021 11:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок про результати моніторингу від 07.10.2021 року, опублікований по процедурі закупівлі UA-2021-08-10-012504-a , об’єктом моніторингу UA-M-2021-09-17-000051 повідомляємо про наступне:
на території Тульчинської міської територіальної громади проживає 45038 чол. З них: жінки – 23103 особи, чоловіки – 21935, діти – 7998. У Тульчинську міську територіальну громаду входить 36 населених пунктів. Міське населення – 20137 осіб, сільське населення – 24901 особа.
За січень-вересень 2021 року в 98 сім’ях нашої громади вчинено домашні насильства та насильства за ознакою статі. Кількість осіб, шо отримують соціальні послуги у зв‘язку із вчиненням щодо них домашнього насильства та насильства за ознакою статі – 98 чол. Так, 98 особам у зв’язку з вчиненням щодо них домашнього насильства та насильства за ознакою статі, відповідно оцінки фахівців та індивідуальних потреб потерпілих, надається комплекс соціальних послуг.
Соціальна потреба мешканців громади, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі задовільняється не в повній мірі. Не забезпечується захист прав та інтересів потерпілих осіб шляхом надання притулку та надання комплексної допомоги потерпілим мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та /або насильства за ознакою статі, за відсутності в громаді притулку та мобільної бригади соціально-психологічної допомоги потерпілим. У громаді є повторні прояви випадків насильства в сім’ях. За результатами проведеного опитування на даний час троє потерпілих мають бажання і потребують перебування у місці тимчасового цілодобового проживання. Слід зауважити, що наразі у громаді ліжко-місць для потерпілих від домашнього насильства та насильства за ознакою статі немає. З урахуванням непропорційного впливу домашнього насильства жінок і чоловіків у Тульчинській територіальній громаді є потреба в притулку для осіб жіночої статі з дітьми на 14 ліжко-місць для 6 сімей з облаштуванням однієї кімнати на три місця для осіб з інвалідністю.
Насильство тягне за собою довгострокові наслідки для здоров’я й благополуччя жінок і дівчат, суттєво впливає на їхню здатність брати участь у житті громади і суспільства. Для відновлення чи реабілітації жінкам і дівчатам може знадобитися тривала допомога, перш ніж вони зможуть повернутися до повноцінного життя. Тому розвинена система надання послуг з попередження та протидії гендерно зумовленому насильству, зокрема домашньому, у тому числі надання послуги притулку для жінок, забезпечує основні аспекти захисту, надання послуг і ресурсів, що сприяє відновленню їх після насильства, відновленню самооцінки, самовизначенню для побудови самостійного життя.
З метою ефективного здійснення заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі на території Тульчинської міської ради, на виконання Законів України «Про соціальні послуги», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», відповідно наказу Міністерства соціальної політики України від 30.11.2020 року №787 «Про затвердження Методики визначення потреб територіальних громад у створенні спеціалізованих служб підтримки постраждалих від домашнього насильства та насильства за ознакою статі», Тульчинська міська рада подала документи на Міністерство соціальної політики України на виділення у 2021 році державної субвенції на створення відділення –притулку для реалізації державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі в Тульчинській територіальній громаді.
Враховуючи розпорядження кабінету Міністрів України від 30.06.2021 року № 696 «Про затвердження розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, у 2021 році» та відповідно до Порядку та умов надання у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.04.2021 №398, рішенням 15 сесії Тульчинської міської ради 8 скликання №871 від 23.07.2021 р. збільшено доходи бюджету громади на 8 124 508,00 грн., та внесено помісячні зміни до плану асигнувань загального та спеціального фондів бюджету КУ ЦНСП Тульчинської міської ради.
Договір підписаний сторонами 09 вересня 2021 року №90 за загальну суму 4 526 131,35 грн. згідно предмету закупівлі робіт: ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі з створенням відділення-притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, по вул. Центральна, 2, в с. Тиманівка, Тульчинського району, Вінницької області).
За результатами моніторингу комунальною установою розглянуті та прийняті до уваги зазначенні у висновку зауваження. Установою враховано їх недопущення в послідуючому. Водночас повідомляємо, що за результатами даної закупівлі було зекономлено 1 154 567,05 грн. державних коштів, при цьому збитків державі не нанесено. КУ ЦНСП Тульчинської міської ради звернулася із листом № 382 від 08.10.2021 року до переможця торгів ФОП Бондарчука М.О. щодо ознайомлення з висновком про результати моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, який зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору №90 від 09 вересня 2021 року з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
На що ФОП Бондарчук М.О. надав офіційну відповідь №310 від 11.10.2021 року, де зазначив що від розірвання договору №90 від 09.10.2021 року відмовляється. Роботи проводяться відповідно до умов договору, Цивільного та Господарчого кодексу, проектно кошторисної документації. Відповідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Розірвання договору з підрядником приведе до не освоєння державної субвенції та не виконання Тульчинською міською радою поставленої умови Міністерством соціальної політики України , а саме: створення відділення-притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. Тому що розірвавши договір і оголосивши повторно процедуру закупівлі, терміну для подальшого освоєння коштів не вистачить. Це призведе до нераціонального використання уже освоєних ресурсів, так як Тульчинська міська рада немає коштів на продовження реконструкції будівлі під притулок, а відповідно не буде створено спеціалізованої служби – притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. Громада залишиться без послуги, якої гостро потребує.
Одночасно повідомляємо, що на даний час ФОП Бондарчуком М.О. виконанні роботи: (демонтажні роботи, влаштування віконних та дверних прорізів, влаштування покрівлі з протипожежною обробкою деревини та утеплення горищного перекриття, влаштування перегородок, влаштування систем електропостачання) на суму 1 231 623,75 грн. Розпочато штукатурні роботи, роботи по утепленню фасадів та благоустрій території, вже закуплено на об’єкт будівельні матеріали на суму 800 000,00 грн. Роботи продовжуються відповідно до умов договору № 90 від 09.09.2021 року. Претензії як до виконавця робіт ФОП Бондарчука М.О. відсутні.
Від розірвання договору № 90 від 09 вересня 2021 року КУ ЦНСП Тульчинської міської ради відмовляється.
Дата публікації звіту:
13.10.2021 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
181540c543f04f669c95df660de4e522
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.09.2021 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з створенням відділення-притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, по вул. Центральна, 2, в с. Тиманівка, Тульчинського району, Вінницької області (ДК 021:2015: 45454000-4 — «Реконструкція») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-10-012504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином ФОП Бондарчук М.О., як переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації щодо оприлюднення в електронній системі закупівель:
- у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.п. 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону, зокрема довідок, складених учасником у довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п.12 ч. 1 ст.17 Закону та абз.1 ч.2 ст. 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абз.2 ч.2 ст.17 Закону (підп. 5.7.3, 5.7.4 п.5, р.3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;
- розрахунок ціни, виготовлений у програмному комплексі АВК 5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін відповідно до вимог Додатку 2 на суму, з якою переміг, прикріпивши його до тендерної пропозиції у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr та .pdf ?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bedcf4805d7e4f2f81d5047ebe9255d0
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
27.09.2021 16:40
Опис:
1. В ході проведення моніторингу по закупівлі робіт з «Реконструкція будівлі з створенням відділення-притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, по вул. Центральна, 2, в с. Тиманівка, Тульчинського району, Вінницької області (ДК 021:2015: 45454000-4 — «Реконструкція») (ID моніторингу UA-2021-08-10-012504-a) повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розрахунок очікувальної вартості проводився відповідно до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу, отримала позитивний висновок та затверджена рішенням №157 від 08.06.2021 року Виконавчим комітетом Тульчинської міської ради. Кошторисна вартість виконання усіх робіт передбачених до виконання, предмета закупівлі «Реконструкція будівлі з створенням відділення-притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, по вул. Центральна, 2, в с. Тиманівка, Тульчинського району, Вінницької області» по проекту будівництва складає 5 680 698,40 грн.
Відповідно до Постанови №710 – «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Тульчинської міської ради на веб-сайті не розміщувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі так як веб-сайт відсутній. Постанова №710 – «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовникам рекомендує, забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Учасником-переможцем ФОП Бондарчук Максим Олександрович завантажено в електрону систему закупівель довідку, яка видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель.
Під час подання тендерної пропозиції учасником-переможцем ФОП Бондарчук М.О. було завантаженні в електрону систему закупівель довідки які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі процедурі закупівель згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також учасник-переможець підтвердив відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівель згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» через електронні поля в електронній системі закупівель згідно умов тендерної документації. Учасник-переможець також ФОП Бондарчук М.О. надав тендерному комітету КУ ЦНСП Тульчинської міської ради всі оригінали довідок які вимагалися відповідно тендерної документації, ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно супровідного листа з вхідним номером 309 від 01.09.2021 року. Єдиним критеріям оцінки згідно процедури відкритих торгів є «Ціна».
Також повідомляємо, що відповідно до передбачених робіт будівельна ліцензія на СС1 отримання ліцензії не вимагається.