-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі поліклініки і переходу КНП "Синельниківська ЦМЛ" СМР" за адресою: вул.Миру, 52, м.Синельникове Дніпропетровської області
Завершена
1 994 768.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 973.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 973.84 UAH
Номер:
c3b011dec2b746d5a9e22afbef5639bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
05.10.2022 20:15 - 27.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
03.10.2022 № 293
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.10.2022 №293
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2021-08-10-004911-a
10.08.2021 Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1, абзацу 2 пункту 1 частині 1 статті 31 Закону №922.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону №922, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвання договору підряду від 13.09.2021 №397 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради" (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.08.2022, протокол засідання тендерного комітету від 28.08.2021 №28, тендерну пропозицію учасника ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 28.08.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13.09.2021, договір підряду від 13.09.2021 №397 та додаткові угоди до нього від 28.12.2021 №1, від 30.12.2021 №2, від 27.06.2022 №3, від 18.08.2022 №4, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 14.10.2022.
За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації.
Так, відповідно пункту 5 таблиця 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовником зазначено, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 6 частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Моніторингом установлено, що повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" оприлюднене в електронній системі закупівель 28 серпня 2021. Проте учасником надано документ (Довідка Департаменту інформатизації МВС України № 21244221710410665497 станом на 11.09.2021), що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 6 частинами першою ст. 17 Закону 13.09.2021 (файл: Довідка про несудимість.pdf - 13 вересня 2021 09:48), що перевищує термін 10 календарних днів, чим не дотримано умови пункту 5 таблиця 3 Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Також, замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону №922.
Так, відповідно пункту 1 таблиця 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником для підтвердження кваліфікаційним критеріям зазначено про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, обов’язкова наявність фахівців з вищою будівельною освітою: 1) покрівельник сталевих покрівель мінімум 4 розряду мінімум 2 людини (надати документ, що підтверджує рівень освіти; документ, що підтверджує трудові відносини с Учасником); 2) покрівельник рулонних покрівель та покрівель зі штучних матеріалів мінімум 4 розряду мінімум 2 людини (надати документ, що підтверджує рівень освіти; документ, що підтверджує трудові відносини с Учасником).
Учасником ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" надано документи, що підтверджують трудові відносини із працівниками зазначених професій, а саме: цивільно-правові договори укладені 27.07.2021 року ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" в особі директора Кривозуб О.В. (файл: Документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf - 12 серпня 2021 16:25)
Проте, відповідно до рішення єдиного учасника ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" від 22.07.2021 №2 було звільнено з посади директора товариства Кривозуб О.В та згідно наказу від 22.07.2021 №2-К призначено на посаду директора ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" Надлер К.В.
Крім того, цивільно-правові договори з покрівельниками сталевих, рулонних покрівель та покрівель зі штучних матеріалів для виконання робіт безпосередньо на об’єкті: «Капітальний ремонт покрівлі поліклініки і переходу КНП «Синельниківська ЦМЛ» за адресою вул. Миру, 52 м. Синельникове Дніпропетровської області» укладено до дати оголошення процедури закупівлі UA-2021-08-10-004911-а (10.08.2021), а саме: від 27.07.2021 №19, №20, №21, №22, №23 та від 27.06.2021 №24.
Таким чином цивільно-правові договори укладені 27.07.2021 року ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" в особі директора Кривозуб О.В., якого звільнено з посади директора товариства 22.07.2021 не є чинними та не підтверджують трудові відносини з Учасником.
Також учасником не надано документи, що підтверджують обов’язкову наявність фахівців з вищою будівельною освітою (не надано документи, що підтверджують рівень освіти).
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частині 1 статті 31 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Додатковою угодою від 27.06.2022 №3 строк дії договору та виконання зобов’язань за договором підряду від 13.09.2021 №397 продовжено до 31.12.2022 року.
Період усунення порушень:
20.10.2022 19:00 - 03.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2022 19:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобовʼязання, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвання договору підряду від 13.09.2021 №397 шляхом укладання відповідної додаткової угоди виконано. Додаткова угода №5 договору підряду від 13.09.2021 №397 додається.
Дата публікації звіту:
27.10.2022 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
0a9aac5d848a4ee2922a6e477e9c4153
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.10.2022 19:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-10-004911-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому замовником не було відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" відповідно до вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону №922 у зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону?
Так, відповідно пункту 5 таблиця 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовником зазначено, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 6 частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Моніторингом установлено, що повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" оприлюднене в електронній системі закупівель 28 серпня 2021.
Проте, переможцем торгів ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" не надано у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір довідку видану органом МВС з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисних мотивів, та про те, що така особа не має не знятої або непогашеною судимості у встановленому законом порядку.
Крім того, переможцем торгів ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" надано цінову пропозицію (форма пропозиції) лист від 11.08.2021 №11/08/18 та форма пропозиції (оновлена) лист від 30.08.2021 №30/08/3 за підписом директора ТОВ «Будпромінвест» К.В.Надлер підпис якого не відповідає формі нотаріально засвідченого підпису, який зазначено у рішенні єдиного учасника ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" від 22.07.2021 №2 (файл: Призначення директора.pdf - 12 серпня 2021 16:25) та паспортним даним Надлер Катерини Володимирівни АМ807644.
2. Чому замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частині 1 статті 31 Закону №922 у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону?
Так, відповідно пункту 1 таблиця 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником для підтвердження кваліфікаційним критеріям зазначено про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, обов’язкова наявність фахівців з вищою будівельною освітою: 1) покрівельник сталевих покрівель мінімум 4 розряду мінімум 2 людини (надати документ, що підтверджує рівень освіти; документ, що підтверджує трудові відносини с Учасником); 2) покрівельник рулонних покрівель та покрівель зі штучних матеріалів мінімум 4 розряду мінімум 2 людини (надати документ, що підтверджує рівень освіти; документ, що підтверджує трудові відносини с Учасником).
Учасником ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" надано документи, що підтверджують трудові відносини із зазначеними працівниками, а саме: цивільно-правові договори укладені 27.07.2021 року ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" в особі директора Кривозуб О.В. (файл: Документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf - 12 серпня 2021 16:25)
Проте, відповідно до рішення єдиного учасника ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" від 22.07.2021 №2 було звільнено з посади директора товариства Кривозуб О.В та згідно наказу від 22.07.2021 №2-К призначено на посаду директора ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" Надлер К.В.
Таким чином цивільно-правові договори укладені 27.07.2021 року ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" в особі директора Кривозуб О.В. не є чинними та не підтверджують трудові відносини з Учасником.
Також учасником не надано документи, що підтверджують обов’язкову наявність фахівців з вищою будівельною освітою (не надано документи, що підтверджують рівень освіти).
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частині 1 статті 31 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
5d24b5635abd4dc396d3cc066863e01a
Назва:
Відповідь на запит ID моніторингу: UA-M-2022-09-05-000006
Дата опублікування:
14.10.2022 15:15
Опис:
Відповідно отриманих питань за предметом закупівлі " Капітальний ремонт покрівлі поліклініки і переходу КНП "Синельниківська ЦМЛ" СМР" за адресою: вул.Миру, 52, м.Синельникове Дніпропетровської області" за кодом ДК 021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-10-004911-a повідомляю наступне:
Підготовкою та проведенням даної конкурентної процедури закупівлі займався тендерний комітет КНП "СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ЦМЛ" СМР". У звязку зі зміною законодавства з 01.01.2022 тендерний комітет ліквідовано.
Надати відповідь на запит ID моніторингу: UA-M-2022-09-05-000006, щодо даної процедури закупівлі не маю можливості, тому що до складу тендерного комітету я не входила.