• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» шахтний саморятівник типу ШСС-1П КS, саморятівник навчальний типу ТРЕНЕР (ШСС-1Т2); патрон регенеративний до учбового саморятівника типу ТРЕНЕР (ШСС-1Т2) на 15 хв.; патрон регенеративний до учбового саморятівника типу ТРЕНЕР (ШСС-1Т2) на 60 хв.

Завершена

35 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 358 000.00 UAH
Номер: e201df83cdb444d582083e8ff2e6734b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-08-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.12.2021 11:19 - 31.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Херсон 08.12.2021 № 791 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-08-10-003825-a. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 07.12.2021. Начальник управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої та частини третьої статті 22 Закону. За результатами питання аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та у зв’язку на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Селидіввугілля» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 10.08.2021 №200; тендерні пропозиції ТОВ «СТЕНСІС КЕПІТАЛ» та ТОВ «ЗАХИСТПРОМ ТРЕЙД»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2021; повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2021; договір від 20.10.2021 № Т1/43-2021; пояснення Замовника, отримані на запит Управління через електронну систему закупівель 10.12.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів). Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachivbyudzhetnihkoshtiv), та Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies) Замовник є отримувач бюджетних коштів, головний розпорядник – Міністерство енергетики України. Відповідно до пояснення, оприлюдненого в електронній системі закупівель 10.12.2021 слідує, що Замовник вважає не обов’язковим опублікування вказаної вище інформації у зв’язку з використаням власних коштів, що отримані від господарської діяльності підприємства. Разом з цим, положення Постанови №710, які визначають обов’язок замовників оприлюднювати відповідну інформацію щодо запланованих процедур закупівель, не відокремлюють такі закупівлі за певним джерелом фінансування. Щодо технічної можливості оприлюднення відповідних обґрунтувань, зазначаємо, що відсутність у розпорядників бюджетних коштів, суб’єктів господарювання державного сектору економіки власного веб-сайту або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, не звільняють службову (посадову), уповноважену особу замовника від обов’язку оприлюднення інформації у спосіб, визначений Постановою № 710. При цьому слід зауважити, що відповідно до пункту 5 Постанови № 710 Кабінет Міністрів України доручив Держаудитслужбі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Також, моніторингом встановлено, що тендерна документація до вищезазначеної процедури закупівлі не відповідає вимогам Закону, а саме на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації для об’єднання учасників Замовник не зазначив умови щодо надання інформації та способу підтвердження їх відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону. Крім того, відповідно до вимог частини першої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Проте, моніторингом встановлено, що розділ 3 тендерної документації Замовника, містить у переліку документів, які учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель ProZorro, вимогу до учасників надати інформацію про ціну, а саме: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження нижченаведених документів, які надаються в сканованому вигляді окремими файлами в форматі Portable Document Format (PDF), в тому числі і Тендерну пропозицію, за формою наведеною в Додатках 1 та 1.1 цієї тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону з урахуванням ПДВ.» При цьому, тендерна документація замовника не містить інформації про те, що тендерна пропозиція учасників має бути подана з урахуванням вимог статті 28 Закону. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 16.12.2021 17:01 - 01.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2021 17:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: згідно протоколу № 284 від 23.12.2021
Дата публікації звіту: 23.12.2021 11:17

Запити/Пояснення