-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція актової зали Одеської загальноосвітньої школи № 33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8»
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
29 059 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 296.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 145 296.50 UAH
Номер:
8b181e93bf0745899ac7b218f489194d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-09-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2021 00:00
Період моніторингу:
09.12.2021 11:44 - 01.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2021 № 706
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 09.12.2021 № 706
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-09-011933-a, 09.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом недопущення таких порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, навчань, тощо), та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ); дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 09.08.2021 № 62Т/-2) (далі – тендерна документація); рішення колегії АМКУ від 05.10.2021 № 22643-р/пк-пз; рішення колегії АМКУ від 11.11.2021 № 25444-р/пк-пз; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецпроект» (далі – ТОВ «Укрспецпроект»); протокол засідання тендерного комітету від 01.09.2021 № 62/Т-3 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецпроект»; протокол засідання тендерного комітету від 15.09.2021 № 62/Т-5 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецпроект»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Мартен груп» (далі – ТОВ «Мартен груп»); протокол засідання тендерного комітету від 22.09.2021 № 62/Т-6 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо тендерної пропозиції ТОВ «Мартен груп»; протокол засідання тендерного комітету від 13.10.2021 № 62/Т-8 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мартен груп»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна компанія «Альянс» (далі – ТОВ «ПБК «Альянс»); протокол засідання тендерного комітету від 20.10.2021 № 62/Т-9 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо тендерної пропозиції ТОВ «ПБК «Альянс»; повідомлення про намір укласти договір; протокол засідання тендерного комітету від 19.11.2021 № 62/Т-13 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецпроект»; протокол засідання тендерного комітету від 23.11.2021 № 62/Т-15 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мартен груп»; договір від 08.12.2021 № 83-21/П; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення Замовника, оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу 15.12.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметами розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником, який відповідно до даних з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України, зареєстрований як розпорядник бюджетних коштів, не виконано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Період усунення порушень:
17.12.2021 09:41 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 09:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином,розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Дата публікації звіту:
24.12.2021 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
14a7268e70914826b27fc9f7554262ed
Назва:
запит на надання пояснень
Дата опублікування:
10.12.2021 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція актової зали Одеської загальноосвітньої школи № 33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-09-011933-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-08-09-011933-a відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація).
3) чому строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, визначений у п.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», визначений з порушенням вимог п.11 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» ?
4) чому умови договору від 08.12.2021 № 83-21/П не відповідають вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі (договір не містить обсяги і види робіт, що передбачені тендерною документацією та тендерною пропозицією переможця)?
5) чому не оприлюднено локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, якими визначено обсяги і види робіт?
6) чи внесено ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Альянс» забезпечення виконання договору, що передбачено пунктом 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації ? (надати підтвердні документи)
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
c138ecdb5b95403b819cf1cf5bb15d4b
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
15.12.2021 18:07
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Реконструкція актової зали Одеської загальноосвітньої школи № 33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8», надаємо наступну інформацію.
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-08-09-011933-a відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація)
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином,розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
3) чому строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, визначений у п.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», визначений з порушенням вимог п.11 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» ?
Відповідно п.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», щодо закупівлі за предметом «Реконструкція актової зали Одеської загальноосвітньої школи № 33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-09-011933-a), встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що відповідає вимогам п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не може бути менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
4) чому умови договору від 08.12.2021 № 83-21/П не відповідають вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі (договір не містить обсяги і види робіт, що передбачені тендерною документацією та тендерною пропозицією переможця)
Відповідно п. 1.2. Договору № 83-21/П від 08.12.2021 року встановлено, що кількісні характеристики виконуваних за цим Договором робіт вказані у проектно-кошторисній документації.
Пунктом 6.1.3. Договору № 83-21/П від 08.12.2021 року визначено, що Замовник зобов’язаний забезпечити Підрядника проектно-кошторисною документацією протягом одного місяця з моменту підписання Договору.
Згідно п. 6.3.1. Договору № 83-21/П від 08.12.2021 року Підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт у строки, встановлені Договором та відповідно до проектно-кошторисної документації.
Зазначене свідчить про відповідність умов Договору № 83-21/П від 08.12.2021 року вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції Переможця.
5) чому не оприлюднено локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, якими визначено обсяги і види робіт?
Локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів, якими визначено обсяги та види робіт, опубліковані в Додатку 3 до тендерної документації « Технічне завдання «Реконструкція актової зали Одеської загальноосвітньої школи № 33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8», щодо закупівлі за предметом «Реконструкція актової зали Одеської загальноосвітньої школи № 33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-09-011933-a).
6) чи внесено ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Альянс» забезпечення виконання договору, що передбачено пунктом 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації ? ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Альянс» внесено забезпечення виконання договору, що передбачено пунктом 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, що підтверджується платіжним дорученням
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція актової зали Одеської загальноосвітньої школи № 33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8» виданий Одеською філією державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувалький інститут «НДІпроектреконструкція» в м. Одеса від 06.08.2021 року № ЕК – 4257/07-21;
- Платіжне доручення.