• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція актової зали Одеської загальноосвітньої школи № 33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Завершена

29 059 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 296.50 UAH
Номер: 8b181e93bf0745899ac7b218f489194d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-09-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 09.12.2021 11:44 - 01.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2021 № 706 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 09.12.2021 № 706 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-09-011933-a, 09.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, kornienko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом недопущення таких порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, навчань, тощо), та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ); дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 09.08.2021 № 62Т/-2) (далі – тендерна документація); рішення колегії АМКУ від 05.10.2021 № 22643-р/пк-пз; рішення колегії АМКУ від 11.11.2021 № 25444-р/пк-пз; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецпроект» (далі – ТОВ «Укрспецпроект»); протокол засідання тендерного комітету від 01.09.2021 № 62/Т-3 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецпроект»; протокол засідання тендерного комітету від 15.09.2021 № 62/Т-5 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецпроект»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Мартен груп» (далі – ТОВ «Мартен груп»); протокол засідання тендерного комітету від 22.09.2021 № 62/Т-6 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо тендерної пропозиції ТОВ «Мартен груп»; протокол засідання тендерного комітету від 13.10.2021 № 62/Т-8 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мартен груп»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна компанія «Альянс» (далі – ТОВ «ПБК «Альянс»); протокол засідання тендерного комітету від 20.10.2021 № 62/Т-9 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо тендерної пропозиції ТОВ «ПБК «Альянс»; повідомлення про намір укласти договір; протокол засідання тендерного комітету від 19.11.2021 № 62/Т-13 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецпроект»; протокол засідання тендерного комітету від 23.11.2021 № 62/Т-15 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мартен груп»; договір від 08.12.2021 № 83-21/П; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення Замовника, оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу 15.12.2021. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметами розгляду колегії АМКУ не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовником, який відповідно до даних з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України, зареєстрований як розпорядник бюджетних коштів, не виконано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Період усунення порушень: 17.12.2021 09:41 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2021 09:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином,розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Дата публікації звіту: 24.12.2021 14:30

Запити/Пояснення