• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт басейну комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа № 9 Харківської міської ради» за адресою: 61080, м.Харків, вул. Локомотивна, будинок 2

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. Документи стосовно технічної частини предмету закупівлі можуть бути надані російською мовою. У разі надання Учасником будь-яких документів, що складені не українською мовою, тендерна пропозиція Учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника і печаткою Учасника (якщо Учасником є особа, яка не має печатки - підписом уповноваженої особи Учасника). Вид процедури - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень

Завершена

2 912 960.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 564.80 UAH
Номер: f25fbd39aa8b4c5db7806fd841aa2bfa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-08-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.09.2021 17:07 - 30.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2021 393 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 08.09.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2021 № 393 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 16 UA-2021-08-09-006154-a 09.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору тендерній пропозиції учасника переможця, правомірність відхилення тендерної пропозиції - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14.09.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відхилення тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору тендерній пропозиції учасника переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену Управлінням освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради протоколом від 09.08.2021 №107, тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, ПП «КОМУНБУДСЕРВІС» (далі – учасник - переможець), протокол засідання тендерного комітету від 27.08.2021 №112, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2021 року, договір від 09.09.2021 №106. За результатами моніторингу відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації встановлено, що абзацом 6 пункту 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції, яка повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Так, учасником переможцем в своїй тендерній пропозиції надано фінансову гарантію від 12.08.2021 №UA-2021-08-09-006154-a, відповідно до частини 3 якої зазначено, що гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Однак, відповідно до п.10 частини 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628,що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року №275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозицій» строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Тобто, Гарантія видана не за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628,що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року №275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозицій» і не відповідає вимогам абзацу 6 пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Таким чином, відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити учасника - переможця із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 14.09.2021 22:37 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.09.2021 22:37

Запити/Пояснення