-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Весняна в смт. Донець Балаклійського району Харківської області. Коригування.»
Завершена
17 749 747.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 748.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 88 748.74 UAH
Номер:
8078fac62d904a479e515e9b53df753a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-01-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2021 00:00
Період моніторингу:
01.10.2021 15:03 - 27.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-08-09-004608-a 09.08.2021 Відділ житлово-комунального господарства, транспортного сполучення та благоустрою Донецької селищної ради (код 43991146) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164" встановлено порушення вимог пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ", своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором від 04.10.2021 № 04/10-21 та його розірвання шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, транспортного сполучення та благоустрою Донецької селищної ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 20.09.2021 №110, від 21.09.2021 №111, тендерні пропозиції учасників ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164", ПАТ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 21.09.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 04.10.2021, договір від 04.10.2021 №04/10-21, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.09.2021 №20035-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 07.10.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/20270210/info) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав.
При складанні тендерної документації в пункті 2.2. розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону.
За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164" встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 5.1.1. розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімально – необхідна кількість обладнання, матеріально – технічної бази, яка обов’язково має бути наявна в учасника для надання робіт за предметом закупівлі та включена до довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, становить: автогрейдери середнього типу – 2 одиниці, екскаватор одноковшовий місткість ковша не менше 0,25 м³ - 1 одиниця, компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння – 1 одиниця, коток дорожній маса 7,5 т. – 1 одиниця, коток дорожній маса 16 т. – 1 одиниця, коток дорожній маса 13 т. – 1 одиниця, автокран – 1 одиниця, машина паливальномийна – 1 одиниця, молотки відбійні пневматичні – 2 одиниці, трактор на гусеничном ходу – 1 одиниця, автогудронатор – 1 одиниця, автомобілі вантажні самоскиди – 5 одиниць, асфальтоукладальник – 1 одиниця.
Проте у ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164" в складі мінімально – необхідної кількості обладнання, матеріально – технічної бази, яка обов’язково має бути наявна в учасника відсутній коток дорожній маса 7,5 т., який не включено до довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази. Крім цього, інформація щодо наявності такого котка відсутня у складі тендерної пропозиції цього учасника.
На порушення вимог пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень:
18.10.2021 17:17 - 01.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2021 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-09-004608-a Відділом житлово-комунального господарства, транспортного сполучення та благоустрою Донецької селищної ради (далі – Замовник) надаються аргументовані заперечення до висновку по закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Весняна в смт. Донець Балаклійського району Харківської області. Коригування.»
Щодо встановлення Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам встановлено, що тендерна документація у пункті 2.2. розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» містить інформацію, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації надаємо аргументовані заперечення. Примірна тендерна документація затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі україни № 680 від 13.04.2016 , та визначає, що Примірна тендерна документація містить: обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами, та зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Відповідно до ч. 3. ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вважав зазначити, що у випадку внесення змін до тендерної документації положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Ця вимога ні яким чином не суперечить ст. 22 Закону. Тому відсутні порушення у цієї частині, та надано аргументовані заперечення.
Щодо встановлення Моніторингом питання щодо не відповідності вимогам визначених Замовником у тендерній документації тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164", а саме відсутності котка дорожнього маса 7,5 т., який не включено до довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, та відсутності інформації щодо наявності такого котка у складі тендерної пропозиції цього учасника, надаємо аргументовані заперечення.
На підтвердження інформації наявності дорожнього котка маса 7,5 т. Учасником зазначено, що виконання цих робіт буде виконуватися котком дорожнім самохідним комбінованої дії HANN HD 90, маса 9,2 т. Інформація про наявність цього обладнання зазначена у довідці про перелік техніки, необхідних для виконання технічного завдання, яка розміщена у файлі 29 Довдіка обладнання.pdf, надано документ що підтверджує право використання цією технікою – Договір №2021/У/75 від 11.06.2021 року з ТОВ «Паркінг+». Інформація про взаємозамінність цього котка масою 9,2 т підтверджується Відомістю ресурсів позиція 11, на сторінці 19 файлу з назвою 51 Договірна ціна. Pdf. Коток дорожній маса 9,2 т є взаємозамінною технікою для виконання цих робіт, та не суперечить, ні дючим нормам ДСТУ, та вимогам тендерної документації. Також, додатково повідомляємо, що згідно тендерного завдання в кошторисній документації в пунктах П.13 РН18-5-2 «Виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу»; П.14 РН18-5-3 «Виправлення профілю основ гравійних з додаванням нового матеріалу»; П.18 РН18-21-2 «Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші без застосування укладальників асфальтобетону»; П.21 РН18-44-1 «Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,5 м [нижнього шару товщиною 70 мм].»; п.33 РН18-20-4 «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню шлакового» згідно ресурсно-елементних кошторисних норм предбачено використання лише наступних котків:
1 Котки дорожні самоходні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т, 2 Котки дорожні самоходні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т, 3 Котки дорожні самоходні вібраційні гладковальцеві, маса 16 т. Учасником не порушено вимог тендерної документації, щодо підтвердження та використання в роботі необхідного обладнання для виконання робіт.
Тому відсутні порушення у цієї частині, та надано аргументовані заперечення.
З огляду на зазначене порушення законодавства у сфері закупівель, у цьому питанні – відсутні.
Стосовно зазначення у висновку здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором від 04.10.2021 № 04/10-21 та його розірвання шляхом укладання відповідної додаткової угоди, надаємо аргументовані заперчення та зазначаємо, що на момент початку моніторингу процедури закупівлі та винесення висновку сторонами виконувались умови договору та систематично здійснювалось виконання робіт.
Правові наслідки зміни або розірвання договору визначені положеннями ст. 653 Цивільного кодексу України. Відповідно до ч. 4 ст. 653 Цивільного кодексу України сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за зобов`язанням до моменту зміни або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором або законом. Отже, припинення укладеного договору від 04.10.2021 № 04/10-21 не призведе до повернення сторін до первісного стану, що існував на момент вчинення договору. Частиною 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
При цьому, згідно зі ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
На підставі вищевикладеного у Замовника відсутні правові підстави, щодо розірвання діючого договору про закупівлю.
З огляду на вище викладене, та підставі частини 8 статті 8 Закону надано аргументовані заперечення до висновку.
Дата публікації звіту:
22.10.2021 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
16058b33dbdf42988907a51f74c7b878
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.10.2021 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-09-004608-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Чому Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією та не надано учаснику ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" можливості виправити невідповідності?
3. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону визначено, зокрема: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Чому Замовником в електронній системі закупівель не розміщено початкової редакції тендерної документації?
4. При складанні тендерної документації в пункті 2.2. Розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Чому Замовником було визначено вимоги щодо наявності цієї інформації, яка не передбачена законодавством?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b908a8956bcc4d70bd277257dca515be
Назва:
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
07.10.2021 15:54
Опис:
Пояснення щодо процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-09-004608-а) – Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Весняна в смт. Донець Балаклійського району Харківської області. Коригування:
1. Згідно експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Весняна в смт. Донець Балаклійського району Харківської області. Коригування.» № 0138-4438-21/УЕГ/В від 15.06.2021 року, виданого експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 15.06.2021 року складає 18377,126 тис. грн. у тому числі: будівельні роботи -14190,064 тис. грн.; інші витрати – 4187,062 тис. грн.
В зв’язку з витраченими коштами на проектну документацію, коштів на здійснення в подальшому авторського, технічного нагляду та інші витрати, очікувана вартість робіт з будівництва складає розмірі 17 749 747,20 грн.
Виходячи з вищевикладеного, розрахунок обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснюється на підставі затвердженої проектно – кошторисної документації, та отриманого позитивного експертного висновку.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється шляхом розміщення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
2. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) Що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону;
2) На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовником розглянуто тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" та підстав для застосування норм Закону, щодо оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією не виявлено.
3. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації на вкладинці Prozorro.gov.ua в розділі «Історія змін».
4. Відповідно ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником визначено – зміни, які вносяться до тендерної документації відображаються у вигляді закреслених даних.