-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Завершена
280 330.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 401.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 401.65 UAH
Номер:
fe57d2f448504b16b29d471a523790b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-15-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2021 00:00
Період моніторингу:
15.09.2021 17:37 - 07.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.09.2021
№ 528
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.09.2021 № 528.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-08-06-012396-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів,своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Чижівської сільської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Дидактиклаб», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.08.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2021 року та договір про закупівлю від 13.09.2021 року № 212.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що впорушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, при відсутності вказаної помилки у «Переліку формальних помилок», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Порядок № 710).
Період усунення порушень:
17.09.2021 13:13 - 02.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2021 13:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до зобов’язань, щодо усунення порушень законодавства встановлених згідно висновку за результатами моніторингу закупівлі ID UA-M-2021-09-15-000042 оприлюдненого в електронній системі на офіційному майданчику « zakupki prom» Чижівської сільської ради, замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» п.8 ст.8 «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.» Станом на 24 вересня 2021 року неможливо внести зміни до тендерної документації, так як закупівля завершена , більше того усі зобов’язання згідно підписаного договору виконані , що унеможливлює будь-яке коригування даної закупівлі.
Незважаючи на вище зазначене, ми, Замовник Закупівлі Чижівська сільська рада, з метою недопущення порушень вимог чинного законодавства України в майбутньому, беремо до уваги Ваші зауваження.
Дата публікації звіту:
24.09.2021 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
d115de6fa2124bda949610cffced56ab
Назва:
Звернення
Дата опублікування:
22.09.2021 16:47
Опис:
Відповідно до зобов’язань, щодо усунення порушень законодавства встановлених згідно висновку за результатами моніторингу закупівлі ID UA-M-2021-09-15-000042 оприлюдненого в електронній системі на офіційному майданчику « zakupki prom»Чижівської сільської ради, замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Що до виявлених порушень в частині не відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону , звертаємо Вашу увагу на те ,що висновок про не відповідність тендерної документації вимогам пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону , не відповідає дійсності :
1)Відповідно до пункту 19 частина 2 статті 22 у тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Дана вимога зазначена у аб.2 п.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації в редакції «У тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає
вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо»
2) Відповідно до аб. 1 ч.3 ст22 Закон України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога зазначена у п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації у редакції «Замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учасник повинен надати:
1. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ).
2. Копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з Реєстру платників єдиного податку (для неплатників ПДВ).
3. Довідка Учасника (на фірмовому бланку Учасника – за наявністю) за підписом керівника Учасника або уповноваженої ним особи про те, що ним застосовуються заходи щодо захисту довкілля
4. Гарантійний лист щодо дотримання вимог Закону України «Про санкції» та Указів Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), (застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом (із змінами чинними на дату подання пропозицій учасників).
5. Довідку або інший документ з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів.
Всі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути чинні на дату розкриття пропозицій та завірені підписом учасника або уповноваженою особою.»
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та змістом Тендерної документації, звертаємо Вашу увагу не те, що встановлені зобов’язання щодо здійснення заходів спрямованих на усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Незважаючи на вище зазначене, ми, Замовник Закупівлі Чижівська сільська рада, з метою недопущення порушень вимог чинного законодавства України в майбутньому, беремо до уваги Ваші зауваження.
Номер:
aaf71c0d97ee4f6691d861f62902c921
Назва:
Відповідь щодо надання роз’яснення
Дата опублікування:
23.09.2021 10:02
Опис:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, що відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, форма якого затверджена наказом Державної аудиторської служби України від 08.09.2020 року № 552 (далі – Наказ № 552), який зареєстровано у Міністерстві юстиції України від 01.10.2020 року за № 958/35241.
Щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено порушення, а саме: в порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону роз’яснюємо наступне.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, затверджено «Перелік формальних помилок», серед яких відсутня помилка, вказана в підпункті 2.1 пункту 1 розділу V тендерної документації, а саме: «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції».
Разом з тим, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 тендерна документація може містити іншу інформацію до якої можна віднести перелік формальних помилок.
Таким чином, вищезазначене порушення суперечить вимогам пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.