• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень Білогородської сільської ради за адресою: вул. Володимирська 33, с. Білогородка, Бучанського району Київської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»

Завершена

3 916 209.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 581.05 UAH
Номер: 061e237a80f0444a985d091b357387fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-03-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.11.2021 10:40 - 25.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.11.2021 № 633 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 02.11.2021 № 633 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2021-08-06-011536-a 06.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 11 статті 29 Закону, пункту 1 частини 1 статті 31, частини 5 статті 41 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади» здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.08.2021 № 1 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Оперум» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2021, договір від 14.09.2021 № 459, додаткову угоду від 29.09.2021 № 1, відповідь Замовника від 05.11.2021 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторингом встановлено невідповідність Переможця умовам ТД. Так, відповідно до Додатку 9 до ТД учасник, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічного завдання для виконання робіт за закупівлею у складі тендерної пропозиції надає: - копії сертифікатів відповідності виданих учаснику або контрагенту дійсні на строк виконання робіт за закупівлею на плитки керамічні глазуровані та неглазуровані з низьким водопоглинанням групп Bla та Blb вимогам ДСТУ Б В. 2.7-282:2011; - копію сертифікату відповідності виданого учаснику або контрагенту дійсного на строк виконання робіт на плитки керамічні глазуровані групи BIII вимогам ДСТУ Б В. 2.7- 282:2011; - копію сертифікату відповідності виданого учаснику або контрагенту дійсного на строк виконання робіт на вироби санітарні керамічні фарфорові першого сорту вимогам ДСТУ Б В. 2.5-59:2011; - копію сертифікату відповідності виданого учаснику або контрагенту дійсного на строк виконання робіт на вироби санітарні керамічні фарфорові першого сорту вимогам НРБУ97. Однак, надані Переможцем в складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності № UA.TR.042.229-19, № UA.TR.042.228-19, № UA.TR.042.227-19 та № UA.TR.042.226-19 дійсні до 12.09.2021, при тому що відповідно до умов договору термін виконання робіт до 30.09.2021 року, чим не виконано вимоги Додатку 9 до ТД. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Оперум» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено договір від 14.09.2021 № 459 на загальну суму 3 658 590,00 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону відповідно до якої, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. До того ж, моніторингом встановлено, що ДУ № 1 внесено зміни до договору від 14.09.2021 № 459 в частині продовження строку виконання робіт до 30.11.2021 у зв’язку з тим, що виникла затримка поставки матеріалів через епідеміологічну ситуацію пов’язану з поширенням інфекції COVID-19 згідно з листом ТОВ «Оперум» № 2709 від 27.09.2021. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Однак, вищезазначене не є об’єктивною обставиною для продовження строку виконання робіт по договору від 14.09.2021 № 459, так як, процедура закупівлі оголошена 06.08.2021 та відповідно до якої встановлено строк виконання робіт до 30.09.2021, оскільки на момент її оголошення вже тривали карантинні обмеження, з чого випливає, що Замовник та учасники передбачали поставку товару в період карантину. Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено вимоги частини 5 статті 41 Закону, якими визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору. Отже, договір від 14.09.2021 № 459 відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 Закону є нікчемним, оскільки укладений з порушенням вимог частини 4 статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 16.11.2021 14:37 - 01.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2021 14:37

Оскарження висновку в суді

Опис: Дата відкриття провадження в суді 29.11.2021 Номер провадження: П/320/15527/21
Дата публікації: 03.12.2021 13:37
Дата відкриття провадження: 29.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/15527/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2021-11-03-000020 процедури закупівлі UA-2021-08-06-011536-a згідно протоколу.
Дата публікації звіту: 23.11.2021 16:27

Запити/Пояснення