-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень Білогородської сільської ради за адресою: вул. Володимирська 33, с. Білогородка, Бучанського району Київської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Завершена
3 916 209.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 581.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 581.05 UAH
Номер:
061e237a80f0444a985d091b357387fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-03-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2021 00:00
Період моніторингу:
03.11.2021 10:40 - 25.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 № 633
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021 № 633
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-08-06-011536-a 06.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 11 статті 29 Закону, пункту 1 частини 1 статті 31, частини 5 статті 41 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади» здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.08.2021 № 1 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Оперум» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2021, договір від 14.09.2021 № 459, додаткову угоду від 29.09.2021 № 1, відповідь Замовника від 05.11.2021 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом встановлено невідповідність Переможця умовам ТД. Так, відповідно до Додатку 9 до ТД учасник, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічного завдання для виконання робіт за закупівлею у складі тендерної пропозиції надає:
- копії сертифікатів відповідності виданих учаснику або контрагенту дійсні на строк виконання робіт за закупівлею на плитки керамічні глазуровані та неглазуровані з низьким водопоглинанням групп Bla та Blb вимогам ДСТУ Б В. 2.7-282:2011;
- копію сертифікату відповідності виданого учаснику або контрагенту дійсного на строк виконання робіт на плитки керамічні глазуровані групи BIII вимогам ДСТУ Б В. 2.7- 282:2011;
- копію сертифікату відповідності виданого учаснику або контрагенту дійсного на строк виконання робіт на вироби санітарні керамічні фарфорові першого сорту вимогам ДСТУ Б В. 2.5-59:2011;
- копію сертифікату відповідності виданого учаснику або контрагенту дійсного на строк виконання робіт на вироби санітарні керамічні фарфорові першого сорту вимогам НРБУ97.
Однак, надані Переможцем в складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності № UA.TR.042.229-19, № UA.TR.042.228-19, № UA.TR.042.227-19 та № UA.TR.042.226-19 дійсні до 12.09.2021, при тому що відповідно до умов договору термін виконання робіт до 30.09.2021 року, чим не виконано вимоги Додатку 9 до ТД.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону
Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Оперум» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено договір від 14.09.2021 № 459 на загальну суму 3 658 590,00 гривень.
Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону відповідно до якої, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
До того ж, моніторингом встановлено, що ДУ № 1 внесено зміни до договору від 14.09.2021 № 459 в частині продовження строку виконання робіт до 30.11.2021 у зв’язку з тим, що виникла затримка поставки матеріалів через епідеміологічну ситуацію пов’язану з поширенням інфекції COVID-19 згідно з листом ТОВ «Оперум» № 2709 від 27.09.2021.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Однак, вищезазначене не є об’єктивною обставиною для продовження строку виконання робіт по договору від 14.09.2021 № 459, так як, процедура закупівлі оголошена 06.08.2021 та відповідно до якої встановлено строк виконання робіт до 30.09.2021, оскільки на момент її оголошення вже тривали карантинні обмеження, з чого випливає, що Замовник та учасники передбачали поставку товару в період карантину.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено вимоги частини 5 статті 41 Закону, якими визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору. Отже, договір від 14.09.2021 № 459 відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 Закону є нікчемним, оскільки укладений з порушенням вимог частини 4 статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень:
16.11.2021 14:37 - 01.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2021 14:37
Оскарження висновку в суді
Опис:
Дата відкриття провадження в суді 29.11.2021
Номер провадження: П/320/15527/21
Дата публікації:
03.12.2021 13:37
Дата відкриття провадження:
29.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/15527/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2021-11-03-000020 процедури закупівлі UA-2021-08-06-011536-a згідно протоколу.
Дата публікації звіту:
23.11.2021 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
7da41f15f9874ef98ff695839d39d3f6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.11.2021 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
129b9d6ee75643c3bf9c4c6a95df7bb8
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
05.11.2021 09:48
Опис:
Обсяги робiт за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень Білогородської сільської ради за адресою: вул.Володимирська,33, с.Білогородка, Бучанського району Київської області» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», складено згiдно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що є обrрунтуванням технічних та якiсних характеристик предмета закупiвлi.
Згідно експертної оцінки від 23 квітня 2021 року № 00-0214/01-21 загальна кошторисна вартість ремонту у поточних цінах складає 3 973 680,00 грн.
Обґрунтуванням очікуваної вартості Капітальний ремонт приміщень Білогородської сільської ради за адресою: вул.Володимирська,33, с.Білогородка, Бучанського району Київської є витрати на ремонт без врахування коштів на утримання служби замовника. Таким чином, очікувана вартість капітального ремонту приміщень Білогородської сільської ради за адресою: вул.Володимирська,33, с.Білогородка, Бучанського району Київської складає 3 916 209,60 грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bilohorodka.org.ua/obgruntuvannya-po-zakupivli-ua-2021-08-06-011536-a/2021/08/11/»
Додати до пояснення копії наступних документів:
- експертний звіт від 23 квітня 2021 року № 00-0214/01-21;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва на загальну суму 3 973 680,00 грн.