Зверніть увагу! 16.10.2025 р. у період з 23:00 до 23:59 будуть проводитись планові технічні роботи з покращення сервісу. Прохання враховувати ці обставини при роботі на майданчику. Дякуємо за співпрацю та розуміння!
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Михайла Бойчука (з розв’язками), ПВ-1371, ПВ-1369, ПВ-1379, ПВ-1213 у Печерському, Голосіївському районах м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Завершена
8 967 937.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
Період моніторингу:08.12.2021 19:41 - 31.12.2021 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.12.2021
№ 701
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.12.2021 № 701.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
24. UA-2021-08-06-009595-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, повнота відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця ПП «Бі Про Інжинірінг», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2021 року, договір про закупівлю від 17.09.2021 року №23-КР, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 17.12.2021 року.
Період усунення порушень:30.12.2021 16:43 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:30.12.2021 16:43
Запити/Пояснення
35585
Номер:5dffa98f8f324bb9bc9f638d5fc9cba0
Назва:запит про надання пояснень
Дата опублікування:16.12.2021 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:22.12.2021 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 255-47-20 amatoryzt@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Михайла Бойчука (з розв’язками), ПВ-1371, ПВ-1369, ПВ-1379, ПВ-1213 у Печерському, Голосіївському районах м. Києва», відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
35703
Номер:4d21ff8e783146efb67964b5778b410b
Назва:пояснення на запит
Дата опублікування:17.12.2021 13:58
Автор:Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 16.12.2021 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Михайла Бойчука (з розв’язками), ПВ-1371, ПВ-1369, ПВ-1379, ПВ-1213 у Печерському, Голосіївському районах м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-06-009595-a), повідомляє наступне.
1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені проєктною документацією на об’єкт будівництва, яка складається з дефектного акта (є складовою частиною тендерної документації) та кошторисної документації, що узгоджується з положеннями пункту 8.4 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.05.2003 № 900 «Про порядок застосування в місті Києві металевих опор зовнішнього освітлення контактної мережі, кронштейнів до них, дорожніх огорож, металоконструкцій світлофорного обладнання, дорожніх знаків і рекламних показників, захищених від корозії методом металізації», постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», рішення Київської міської ради від 18.12.2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки», ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 «Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів», ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови», ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. «Загальні вимоги та випробування», ДСТУ EN 60598-2-3:2014 «Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг», ДСТУ EN 62722-1:2018 «Робочі характеристики світильників. Частина 1. Загальні вимоги», ДСТУ EN 62717:2018 «Модулі світлодіодні для загального освітлення. Вимоги до робочих характеристик» та інших державних стандартів та правил.
2) Щодо розміру витрат, бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
КП «Київміськсвітло» відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України щорічно готує бюджетний запит та подає його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення до проекту бюджету м. Києва на відповідний період (документ, підготовлений головним розпорядником коштів, що містить пропозиції з відповідним обгрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди). Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступеню будівельної готовності об’єктів, кількістю наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступеню їх фізичного і морального зношення. Чинники, що впливають на обсяг капітальних видатків визначаються головним розпорядником самостійно з урахуванням галузевих особливостей та фінансових можливостей.
Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, визначений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів».
Остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою. Бюджетні призначення в розрізі об’єктів визначаються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема на 2021 рік розмір бюджетного призначення визначений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.04.2021 року № 863 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», що додається.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Михайла Бойчука (з розв’язками), ПВ-1371, ПВ-1369, ПВ-1379, ПВ-1213 у Печерському, Голосіївському районах м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми:
• ДСТУ Б Д.2.2-33:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 33. Лінії електропередачі»;
• СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Мережі зовнішнього освітлення»;
• ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 8. Електротехнічні установки»;
• ДСТУ Б Д.2.4-2:2012 " "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Фундаменти. Збірник 2;
• ДСТУ Б Д.2.4-1:2012 "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Земляні роботи. Збірник 1";
• ДСТУ Б Д.2.4-18:2014 "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій";
• ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 " Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 20. Інші ремонтно-будівельні роботи";
• ДСТУ БД.2.4-17:2014 " Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 17. Електромонтажні роботи.";
• ДСТУ Б Д.2.2-34:2012 " Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 34. Спорудження зв'язку, радіомовлення і телебачення".
Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо.
Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається.
3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
КП «Київміськсвітло не здійснювало оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, виходячи з наступного.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710).
Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), КП «Київміськсвітло» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.01.2021 №Н-3 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2021 році» КП «Київміськсвітло» визначено одержувачем бюджетних коштів.
Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710.
Проте, варто зазначити, що КП «Київміськсвітло» на виконання вимог п. 4.6. та Додатку 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної інформації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» надає Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для вивчення та, у разі необхідності, відповідного реагування, документацію щодо проведення закупівель, в тому числі обґр унтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, очікуваної ціни, вибору процедури закупівлі, завчасно, за 10 робочих днів до дати оголошення торгів, шляхом введення зазначеної інформації та завантаження документів до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/. У такому ж порядку до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» було надано відповідну інформацію та документи за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Михайла Бойчука (з розв’язками), ПВ-1371, ПВ-1369, ПВ-1379, ПВ-1213 у Печерському, Голосіївському районах м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»