-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи опалення КЗ «Мереф'янський медичний ліцей» (літ.Б-2) за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 233.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
3 717 285.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 586.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 586.43 UAH
Номер:
08a85a12fe20486daabf13ddd2af252b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-29-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2021 00:00
Період моніторингу:
29.10.2021 19:23 - 19.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
29.10.2021 №475
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.10.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.10.2021 № 475
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-08-06-009574-a 06.08.2021виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мереф`янської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.08.2021 року № 209, тендерні пропозиції Фізичної особи - підприємця Самарська Валентина Олександрівна та фізичної особи - підприємця Мальцев Ігор Олександрович (далі - учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021 року, договір від 22.09.2019 № 527, додаткова угода до договору від 26.10.2021 року № 1.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно умов пункту 5.3 частини 5 розділу 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про виконання аналогічного договору та для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, надати копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору.
Так, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі від 17.08.2021 року № 2/4, яка містить дані про аналогічний договір від 02.12.2020 року № 181 на суму 1 615 466,00 грн.
Також, на підтвердження інформації, що зазначена у довідці, у складі тендерної пропозиції, учасником надано копію аналогічного Договору від 02.12.2020 року № 181, в розділі ХІІ якого зазначено, що невід’ємною частиною цього договору є договірна ціна та календарний план виконання робіт.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасником – переможцем надано календарний план виконання робіт (Додаток 2), що є невід’ємною частиною цього договору, відповідно до якого в графі «Загально – виробничі витрати (згідно договірної ціни)» зазначено суму витрат згідно переліку робіт в розмірі 57 974,00 грн., що не співпадає з договірною ціною (1 615 466, 00 грн), а отже, внаслідок цього договір є поданим не в повному обсязі.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник, не відхилив учасника ФОП Мальцева Ігоря Олександровича, визначив його переможцем та уклав договір від 22.09.2019 № 527.
Період усунення порушень:
09.11.2021 16:40 - 24.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.11.2021 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Мальцев І.О.
Дата публікації звіту:
12.11.2021 15:36