-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Код ДК 021-2015 (CPV92310000-7) Послуги зі створення та інтерпретування мистецьких та літературних творів «Послуга «Організація та проведення фестивалю «ManyFest» (в рамках загальноміських заходів до 30-річчя Дня Незалежності України»
Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону; Згідно абз.1 п.2 ч.2 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" – якщо предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; а також відповідно до ч. 3 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі», Розпорядження Кабінету міністрів України «Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення 30-ї річниці незалежності України» від 31 травня 2021 р. № 583-р, Листа Черкаської ОДА №4810/01/01-05 від 09.06.2021)
Торги відмінено
548 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
0b9c999f9357428b8083108684062f5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2021 00:00
Період моніторингу:
10.08.2021 11:07 - 03.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.08.2021 № 458
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2021 № 458
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-05-002658-c, 05.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 2 частини другої та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відміни процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Процедура закупівлі відмінена.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі; відміни процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2021; пояснення, отримані 13 та 16 серпня 2021 року від Замовника в електронній системі закупівель; інформація про відміну процедури закупівлі.
Аналізом питання наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що згідно з повідомленням про намір укласти договір умовою застосування переговорної процедури є пункт 2 частини другої статті 40 Закону – якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання оскільки предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання. Проте Замовник не обґрунтував та не довів необхідність проведення переговорної процедури закупівлі саме на цій підставі, не підтвердив наявність в учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Васенка Олександра Миколайовича виключного права або можливості надати послугу з організації та проведення фестивалю «ManyFest», не надав документи, які підтверджують, що під час цієї процедури закупівлі придбавається саме витвір мистецтва або художнє виконання.
Крім того, у повідомленні про намір укласти договір обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі містить посилання на частину третю розділу Х Закону, в якій зазначено, що замовники, визначені Кабінетом Міністрів України, до 24 серпня 2021 року можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, згідно з переліком товарів, робіт і послуг, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 цього Закону, проте Замовник не входить до переліку замовників, затвердженого Кабінетом Міністрів України, та згідно з пунктом 2 розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення 30-ї річниці незалежності України» від 31 травня 2021 р. № 583-р виконання плану заходів, зокрема проведення масштабного проекту «Фестиваль «ManyFest» в парку «Долина Троянд» (м. Черкаси) забезпечує Черкаська обласна державна адміністрація.
Отже, на порушення пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі послуг з організації та проведення фестивалю «ManyFest» (в рамках загальноміських заходів до 30-річчя Дня Незалежності України) застосована на умовах, не передбачених законом.
На порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
20.08.2021 14:56 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2021 14:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедура закупівлі відмінена.
Дата публікації звіту:
25.08.2021 21:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- useProceduresNotByLaw: Так
Опис:
Процедура закупівлі відмінена
Дата публікації:
26.08.2021 08:26
Запити/Пояснення
Номер:
4f33c600b0214572bc9ace2825bb7b8e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.08.2021 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації та проведення фестивалю «ManyFest» (в рамках загальноміських заходів до 30-річчя Дня Незалежності України), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-05-002658-c, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи забезпечено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- якщо предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання, які документи підтверджують наявність в учасника ФОП Васенко О.М. виключного права або можливості надати таку послугу;
- які документи підтверджують, що під час цієї процедури закупівлі придбавається витвір мистецтва або художнє виконання, тобто послуги можуть бути надані лише ФОП Васенко О.М.;
- чому обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі містить посилання на частину третю розділу Х Закону, в якій зазначено, що замовники, визначені Кабінетом Міністрів України, до 24 серпня 2021 року можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, згідно з переліком товарів, робіт і послуг, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 цього Закону, якщо Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради не входить до переліку замовників, затвердженого Кабінетом Міністрів України, та згідно з пунктом 2 розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення 30-ї річниці незалежності України» від 31 травня 2021 р. № 583-р виконання плану заходів, зокрема проведення масштабного проекту “Фестиваль ”ManyFest“ в парку “Долина Троянд” (м. Черкаси) забезпечує Черкаська обласна державна адміністрація?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4bf103282fa94653bdf430fd034508a5
Назва:
Пояснення на моніторинг
Дата опублікування:
13.08.2021 17:29
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації та проведення фестивалю «ManyFest» (в рамках загальноміських заходів до 30-річчя Дня Незалежності України), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-05-002658-c, повідомляємо наступне: Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
Стосовно інших питань повідомляємо, що дана закупівля буде відмінена Замовником відповідно до п. 2 ч. 8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», після появи технічної можливості здійснити дану дію на майданчику (тобто після закінчення періоду уточнень).
Номер:
f130a7bbdaa146769c7a0649bb3590f8
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.08.2021 20:11
Опис:
На підтвердження усунення порушення в межах проведення моніторингу надаємо протокольне рішення про відміну переговорної процедури