• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

09310000-5 Електрична енергія

Завершена

7 000 903.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 52.50 UAH
Номер: b953020add99469f9f4bee52b7b06397
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-01-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 01.10.2021 14:46 - 27.10.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.10.2021 № 569 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2021 № 569. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2021-08-05-013008-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 67) 941-63-70, fleraalla74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лоту № 1, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту № 1 та його оприлюднення, відповідності умов договору по лоту № 1 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 1, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), повнота відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції по лоту № 1, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю по лоту № 1, його оприлюднення, відповідність умов договору по лоту № 1 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 1. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник), тендерна документація, тендерні пропозиції учасників по лоту № 1 товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», протокол засідання тендерного комітету від 15.09.2021 № 339, інформація про відміну тендера частково за лотами № 2-3 від 09.09.2021, повідомлення про намір укласти договір по лоту № 1 від 15.09.2021, договір про закупівлю по лоту № 1 від 27.09.2021 № 310202/1ВЦ-6030/92, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель 06.10.2021. Слід зазначити, що Замовником відмінено торги частково за лотами № 2-3 у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 21.10.2021 16:46 - 27.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.10.2021 16:46

Запити/Пояснення