-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
09310000-5 Електрична енергія
Завершена
7 000 903.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 52.50 UAH
мін. крок: 0% або 52.50 UAH
Номер:
b953020add99469f9f4bee52b7b06397
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-01-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2021 00:00
Період моніторингу:
01.10.2021 14:46 - 27.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.10.2021
№ 569
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2021 № 569.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-08-05-013008-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лоту № 1, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту № 1 та його оприлюднення, відповідності умов договору по лоту № 1 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 1, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), повнота відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції по лоту № 1, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю по лоту № 1, його оприлюднення, відповідність умов договору по лоту № 1 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 1.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник), тендерна документація, тендерні пропозиції учасників по лоту № 1 товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», протокол засідання тендерного комітету від 15.09.2021 № 339, інформація про відміну тендера частково за лотами № 2-3 від 09.09.2021, повідомлення про намір укласти договір по лоту № 1 від 15.09.2021, договір про закупівлю по лоту № 1 від 27.09.2021 № 310202/1ВЦ-6030/92, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель 06.10.2021.
Слід зазначити, що Замовником відмінено торги частково за лотами № 2-3 у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
21.10.2021 16:46 - 27.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.10.2021 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
f28592b620554074a2e8bc65ee6e4ef1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.10.2021 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «09310000-5 Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-05-013008-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
79601162f302468cba55d67f68859212
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.10.2021 16:22
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2.1 (Лот 1 Постачання електричної енергії для освітлення вулиць міста Чернігова (крім мікрорайону Зарічне)), Додатку № 2.2 (Лот 2 Постачання електричної енергії для освітлення вулиць мікрорайону Зарічне), Додатку № 2.3 (Лот 3 Постачання електричної енергії для освітлення адмінбудівлі управління житлово-комунального господарства) до тендерної документації, а також проектами договорів передбачено, що послуги повинні надаватися Постачальником з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT) з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості було здійснено на підставі інформації про ціни товарів та послуг, що міститься в мережах Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro", зокрема, за даними офіційного веб-сайту ДП «Оператор ринку» - https://www.oree.com.ua та з урахуванням прийнятої Постанови НКРЕКП № 1227 від 30.07.2021 (з 1 серпня 2021 року в торговій зоні «ОЕС України» на ринку «на добу наперед» і внутрішньодобовому ринку діє новий максимальний рівень граничних цін на електричну енергію, що призвело до значного зростання ціни на ринку електричної енергії).
Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) була оприлюднена Замовником 01 липня 2021 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/) за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/14/30/12/29/ee102ed6147ad03d29d66ca55074667b.pdf.