-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Частини до стрічкових конвеєрів, роликоопори до конвеєрів 1Л-100
Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 нижня (двійна) діаметром 127х530 або еквівалент 750 шт. Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 верхня (трійна) діаметром 127х355 або еквівалент 1500 шт.
Завершена
4 095 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 475.00 UAH
Номер:
9be1dd54971d491b92453df5ea4795ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-13-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2022 00:00
Період моніторингу:
13.01.2022 16:31 - 04.02.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2022 № 20
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 №20.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-05-012473-a, 05.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.
Крім того, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини шостої статті 33 Закону, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Завод «Рукав-ГСТ» щодо розірвання договору про закупівлю товару.
Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини п'ятої статті 8 Закону - при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2022 року.
З врахуванням проведення відповідно до наказу від 29.10.2021 № 675 моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a, предметом аналізу якого були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, предметом аналізу закупівлі при поточному моніторингу були питання: правомірності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону.
Відповідно до норм частини статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Згідно з нормою пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації (тендерна документація Замовника) строк дії тендерних пропозицій учасників за процедурою закупівлі UA-2021-08-05-012473-a - протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендеру (Додаток 5 до тендерної документації), що підтверджено також у наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Завод «Рукав-ГСТ» ціновій пропозиції.
Таким чином строк, протягом якого тендерна пропозиція учасника ТОВ «Завод «Рукав-ГСТ» була дійсною, завершився 24.11.2021 (повідомлення про намір укласти договір опубліковано 26.08.2021)
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 15.09.2021 №513 щодо продовження терміну укладання договору про закупівлю до 60 днів.
Однак, договір про закупівлю товару в термін, визначений Законом (до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю), в електронній системі закупівель не було укладено.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 01.12.2021 опубліковано укладений з ТОВ «Завод «Рукав-ГСТ» договір про закупівлю товару від 30.11.2021 №377.
Отже, вказаний договір 30.11.2021 укладено з порушенням строку, встановленого вимогами частини шостої статті 33 Закону (до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) та після завершення строку дії тендерної пропозицій ТОВ «Завод «Рукав-ГСТ» (завершився 24.11.2021).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону.
Під час моніторингу 17.01.2022 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання інформації щодо причини та підстави укладення договору про закупівлю товару від 30.11.2021 №377 на суму 3 973 050,00 гривень.
В опублікованому 24.01.2021 поясненні Замовником, зокрема, зазначено, що відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняв торги по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (протерміновано термін на укладання договору про закупівлю визначений у частині 6 статті 33 Закону), проте рішенням №26203-р/пк-пз від 23.11.2021 Органом оскарження було зобов'язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Також у поясненні вказано, що станом на дату початку поточного моніторингу договір про закупівлю не виконувався та буде закритий у відповідності до вимог чинного Законодавства.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Отже, кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2022 є 20.01.2021.
Однак, на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовником надано вищевказане пояснення лише 24.01.2022.
Період усунення порушень:
25.01.2022 12:03 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2022 12:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби про наявність порушень законодавства з питань проведення процедур закупівель UA-M-2022-01-13-000050 прийнято рішення розірвати договір про закупівлю. Термін дії договору - до 31.12.2021р.
Дата публікації звіту:
31.01.2022 14:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
08.02.2022 13:29
Запити/Пояснення
Номер:
309bbb7302224892b4a7777e5b399c36
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
Дата: 17.01.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-05-012473-a, яка проводилась Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Під час моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір опубліковане в системі закупівель 26.08.2021, а договір укладено 30.11.2021.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини та підстави укладення договору про закупівлю товару від 30.11.2021 №377 на суму 3 973 050,00 гривень ?
Номер:
56f5433eba064d9b96a6d796c5764416
Назва:
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a
Дата опублікування:
24.01.2022 13:48
Опис:
26.08.2021 року в електронній системі закупівель опубліковано повідомлення про намір укласти договір, відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів. 15.09.21р. Замовником, в електронній системі закупівель оприлюднено протокол № 513, щодо продовження терміну укладання договору про закупівлю до 60 днів. Станом на дату початку моніторингу договір про закупівлю не укладено, тому у Замовника є всі підстави для відміни процедури закупівлі, так як протерміновано термін на укладання договору про закупівлю визначений у частині 6 статті 33 Закону.
З огляду на вищенаведене, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Опис порушення - протерміновано термін на укладання договору про закупівлю визначений у частині 6 статті 33 Закону.
Проте рішеннямNo26203-р/пк-пз від 23.11.2021 було зобов'язано ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВВУГІЛЛЯ" скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Частини до стрічкових конвеєрів, роликоопори до конвеєрів 1Л-100", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2021-08-05-012473-a.
Станом на дату початку моніторингу договір про закупівлю не виконувався та буде закритий у відповідності до вимог чинного Законодавства.
Номер:
04d6b14fb79d4d0c967435bc4c83b0d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-29-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2021 00:00
Період моніторингу:
29.10.2021 11:40 - 19.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2021 № 675
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 № 675.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-05-012473-a, 05.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення норм частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Під час моніторингу Замовником відмінено торги, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель 03.11.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Львіввугілля» (далі– Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-05-004733-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.08.2021, опубліковане звернення до Замовника за роз’ясненням щодо здійснення укладання договору, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Завод «Рукав-ГСТ»; оприлюднені переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю; протокол відміни торгів від 13.11.2021 №561.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом встановлено, що в пункті 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» («Приклади формальних (несуттєвих) помилок») наведено зміст формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Відповідно до норм частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Крім того, відповідно до норм частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не укладання договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 15.09.2021 №513 щодо продовження терміну укладання договору про закупівлю до 60 днів. Однак, договір про закупівлю товару в термін, зазначений Законом, в електронній системі закупівель не опубліковано.
Проведеним моніторингом своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що в електронній системі закупівель станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу повідомлення про намір укласти договір та договору Замовником не опубліковано.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Слід зазначити, що Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 під час моніторингу повідомлено про прийняття рішення відмінити зазначену процедуру закупівлі та опубліковано протокол відміни торгів від 03.11.2021 №561, в порядку пункту 2 частини 1 статті 32 Закону по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
05.11.2021 14:42 - 20.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2021 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
d4e373b4050940389b6cca174b7fcd75
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2021 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2021 23:00
Опис:
Дата: 29.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-05-012473-a, яка проводилась Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
4. Пояснити причини та підстави не відміни процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у частині шостій статті 33 Закону) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
a04785e767d34bff9b9f072c748f7cf4
Назва:
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a
Дата опублікування:
02.11.2021 20:28
Опис:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. Інформація щодо першого питання запиту:
- закупівля проводиться на підставі заявки ініціативної служби до компетенції якої відноситься закупівля певного виду товарів, робіт і послуг, очікувана вартість закупівлі визначається згідно наказу ДП «Львіввугілля» від 17.03.17року № 48, копії підтверджуючих документів надано через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» окремими файлами.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Інформація щодо другого питання запиту:
- Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація до предмету закупівлі UA-2021-08-05-012473-a - Lvug.com.ua.
3. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
3. Інформація щодо третього питання запиту:
- Договір не укладався.
4. Пояснити причини та підстави не відміни процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у частині шостій статті 33 Закону) ?
4. Інформація щодо четвертого питання запиту:
- 15.09.21р. Замовником, в електронній системі закупівель відповідно до частини 6 статті 33 Закону було оприлюднено протокол № 513, щодо продовження терміну укладання договору про закупівлю до 60 днів. Станом на дату початку моніторингу договір про закупівлю не укладено, тому у Замовника є всі підстави для відміни процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a.