• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (придбання обладнання (у тому числі засобів захисту інформації) для створення центральної ланки цифрової платформи «Безпечна країна». Програмно-технічний комплекс центрального рівня)

Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).

Завершена

200 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000 000.00 UAH
Номер: 4dca24aa338c4f679b76468dce09e6d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-05-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.10.2021 17:09 - 29.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.10.2021 № 352 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-08-05-012320-a 05.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Айті-Солюшнс», ТОВ «Е-Лайт» та ТОВ «Літер Інтергаці» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни торгів відповідно до статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного агентства інфраструктурних проектів України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 05.08.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.09.2021 № 20056-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Літер Інтергація» (далі – ТОВ «Літер Інтергаці»), товариства з обмеженою відповідальністю «Айті-Солюшнс» (далі – ТОВ «Айті-Солюшнс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Е-Лайт» (далі – ТОВ «Е-Лайт»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.09.2021, протокол прийняття рішення уповноваженої особи від 27.09.2021 № 58 та повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2021. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 2 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо підтвердження учасниками авторизованого джерела постачання товару за даними торгами шляхом надання у складі тендерних пропозицій копій авторизаційних листів про повноваження від виробників, або офіційних представництв виробників на території України, що підтверджують право учасників торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договорів про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробниками обладнання та учасниками закупівель. Учасники ТОВ «Айті-Солюшнс», ТОВ «Е-Лайт» та ТОВ «Літер Інтергаці» у складі своїх тендерних пропозицій надали інформацію з переліком запропонованого обладнання та програмного забезпечення від 03.09.2021 № 213/31/09/21, від 10.09.2021 № 60/09-21 та від 09.09.2021 № 14/1 відповідно, якими запропонували до постачання програмну продукцію Octopus SafeCounty, Herta BioSurveillance Next, Herta BioSurveillance Master, Herta BioAlarm, Herta BioCom, Herta BioDatabase, Herta BioMail, Herta BioCompare, Herta BioFinder, Herta BioDatabase на 100.000 осіб, Herta 5Serv-05-HES3, Incoresoft Vezha Traffic Analytics, Incoresoft Vezha Traffic of People, Incoresoft Vezha Crowds of People, Incoresoft Vezha Object in Zone, Incoresoft Vezha Heat Map, Incoresoft Vezha Fire Detect, BriefCam Insights, BriefCam Camera Add-on, BriefCam Respond Channel Add-on to 100 channels 1, BriefCam Review/Respond User Pack Additional Concurrent User (1), BriefCam Research User Pack of Named Users 5 (1хEditor; 4хViewer), BriefCam Annual Maintenance – 1 Year. Також надали авторизаційні листи виробників програмногої продукції BriefCam Ltd., Herta Security, Octopus Systems та ТОВ «Інкорсофт Україна» з інформацією щодо партнерських відносин між виробниками обладнання та учасниками торгів. При цьому, надані ТОВ «Айті-Солюшнс», ТОВ «Е-Лайт» та ТОВ «Літер Інтергаці» авторизаційні листи виробників не містять інформації щодо можливості учасниками укладання договорів про постачання товару на території України, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації, оскільки останні не підтверджують повноваження надані виробниками товарів учасникам на укладання відповідних договорів за предметом поставки товару на території України, в тому числі й товару (у відповідності до позицій предмету закупівлі), який є предметом даних торгів. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Айті-Солюшнс», ТОВ «Е-Лайт» та ТОВ «Літер Інтергаці», які такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до аукціону. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 07.10.2021 18:16 - 26.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.10.2021 18:16

Оскарження висновку в суді

Опис: Державне агентство інфраструктурних проектів України повідомляє про подання 22.10.2021 до Окружного адміністративного суду м. Києва адміністративний позов до Державної аудиторської служби України щодо визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-05-012320-а від 07.10.2021. Про відкриття провадження у справі повідомимо додатково протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та його номер.
Дата публікації: 22.10.2021 19:41
Дата відкриття провадження: 29.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження: № 640/30481/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Позицію Укрінфрапроекту стосовно порушеного питання викладено у листі, що додається.
Дата публікації звіту: 12.10.2021 19:00