-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Профілі сталеві гнуті (2 лоти)
Завершена
16 875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 42 187.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 42 187.50 UAH
Номер:
2f19d32225f043fdb677bb55f0e72441
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-01-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2021 00:00
Період моніторингу:
01.10.2021 15:00 - 27.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-08-05-001858-b 05.08.2021 ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (код 40081305) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 11, 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "ЮГСТАЛЬ", ТОВ "СОТА УКРАЇНА" – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ФІЛІЇ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, інформацію про лоти, електронну документацію лотів №1, №2, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.09.2021, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ЮГСТАЛЬ", ТОВ "СОТА УКРАЇНА" за лотами №1, №2, протоколи засідання тендерного комітету від 14.09.2021 №327, №328, повідомлення про намір укласти договори за лотами №1, №2, опубліковані в електронній системі закупівель 14.09.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 12.10.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту.
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є відокремленим підрозділом АТ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" та є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, згідно з якої передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону передбачено, зокрема розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі Перелік, Наказ №710) було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним. Моніторингом установлено, що пунктом 2.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником установлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
22.10.2021 09:19 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 09:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику відділу контролю у
сфері закупівель Східного офісу
Держаудитслужби
Щодо вживання заходів
Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє: що оприлюднення інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, буде розміщено на сайті https://www.uz.gov.ua/about/procurement/promulgation/.
За результатами аналізу питання невідповідності тендерної документації вимогам Закону у п.4.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у подальшому в наступних оголошених закупівлях буде змінено та викладено в наступній редакції: «Тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Щодо невідповідності у тендерній документації в Розділі «Оцінка тендерної пропозиції» п.п. 2.1 п2. «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» у подальшому в наступних оголошених закупівлях буде змінено та викладено в наступній редакції:
«2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме:
1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Відповідні зміни внесені до оголошення : UA-2021-10-26-004605-a
Дата публікації звіту:
26.10.2021 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
be8fc9cd589e4a5ba5c4a1589e8d9544
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2021 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015:44110000-4 — Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-05-001858-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Чому Замовником у пункті 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція вважаються дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції?
3. Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону передбачено, зокрема розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі Перелік, Наказ №710) було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним.
Моніторингом установлено, що пунктом 2.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником установлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. Чому при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимог Наказу №710?
4. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Чому при відсутності обґрунтованої необхідності подовження строку укладання договорів не укладено договори за лотами 1, 2 в термін не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення (14.09.2021) про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
5448fb6fb1364dd08a7476801ab7a07e
Назва:
код ДК 021:2015: 44110000-4 – (Конструкційні матеріали) - Профілі сталеві гнуті (2 лоти).
Дата опублікування:
12.10.2021 15:32
Опис:
На ваш запит про надання пояснень філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє:
По першому питанню:
Обґрунтування розміру витрат було визначено на підставі планових завдань АТ «Укрзалізниці» з ремонту та будівництва вантажних вагонів. Розрахунок був здійснений на підставі норм витрат матеріалів на виготовлення “кришки люка напіввагона УМ 0042-00.00.00.0-01”. На капітальний ремонт 700 напіввагонів потрібно 9800 шт полотна кришки люка, дані профіля були розраховані на 8000шт полотна кришки люка. Стосовно визначення очікуваної вартості закупівлі, фахівцями філії «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» був проведений моніторинг ринку цін на дану продукцію та отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників, на підставі чого була розрахована та визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
По другому питанню:
В пункті 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації дійсно зазначено, що «тендерна пропозиція вважаються дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції», так як таке визначення існувало в попередній редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі «Закон») та не було помилково нами змінено, в тендерній документації після внесення змін до Закону.
В подальшому будуть внесені зміни в інші тендерні документації.
По третьому питанню:
В п.2.1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації дійсно лише прописана фраза з п. 19 ч. 2 ст. 22 закону «Про публічні закупівлі», а саме «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки» і вважали, що цього достатньо.
В подальшому будуть внесені зміни в інші тендерні документації.
По четвертому питанню:
Відповідно до ч. 6 ст. 33 закону України «Про публічні закупівлі», замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Строк укладання договору на закупівлю № 13171244 код ДК 021:2015: 44110000-4 – (Конструкційні матеріали) - Профілі сталеві гнуті (2 лоти). був подовжений рішенням тендерного комітету згідно протоколу № 370 від 30.09.2021 року, у зв’язку з тим, що у керівників підприємства 23.09.2021 року закінчився строк дії довіреності на право підписання договорів, тому відсутня можливість укладання договору
Щодо необхідності оприлюднювати такий протокол в системі слід зазначити, що в ній, крім інформації, зазначеної у ч. 1 ст. 10 закону, Замовники можуть оприлюднювати іншу інформацію, проте закон не встановлює обов’язку, щодо оприлюднення такого протоколу, а також функціоналом електронних майданчиків не передбачена технічна можливість внесення такої інформації.
В подальшому Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» буде приймати всі заходи, щодо недопущення таких недоліків в роботі.