• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до спеціальної транспортної техніки

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації. Кількість Товару: 1 265 штук. Шановні партнери! ДП МА «Бориспіль» є постійним замовником публічних закупівель. Компанія активно співпрацює із електронною системою закупівель ProZorro. ProZorro разом з Командою Підтримки Реформ (RST) та Офісом розвитку МСП (SME.DO) при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України запустили у тестовому режимі онлайн-платформу "ФАКТОРИНГ ХАБ". Наразі ДП МА «Бориспіль» є одним з перших учасників "пілотного" проекту у тестуванні "ФАКТОРИНГ ХАБУ" (далі - платформа) з боку замовників публічних закупівель. Бізнес зможе отримати на платформі пропозиції факторингового фінансування від всіх банків-учасників "пілотного” проекту та обрати найкращу. Платформа пропонує бізнесу послугу швидкого і зручного оформлення заявки на отримання факторингу в електронній формі для участі в публічних закупівлях системи PROZORRO. Основна перевага факторингу перед кредитуванням - відсутність вимоги по заставі, заставою виступає ваша дебіторська заборгованість на замовнику (тобто заборгованість ДП МА «Бориспіль»). На етапі “пілотного” проекту платформа працює безкоштовно для всіх учасників системи. Запрошуємо вашу компанію взяти участь скористатися послугою онлайн платформи та оформити заявку на отримання факторингу. Що потрібно: 1. Зареєструватись та ввести номер тендеру Prozorro на https://ufactoring.com/ 2. Залишити заявку. 3. Отримати пропозиції по факторинговому фінансуванню та обрати найкращу. В разі виникнення питань звернутись за телефоном: 0800330808. Будемо вдячні за ваш відгук та коментарі щодо користування послугою онлайн платформи “ФАКТОРИНГ ХАБ”. З повагою, ДП МА «Бориспіль»! Тендерна документація (з можливістю факторингу).

Завершена

10 855 255.83 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 277.00 UAH
Номер: 8ea6e17963de47a58382e7dfb78b2439
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-30-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.11.2021 16:23 - 22.12.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.11.2021 № 402 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2021-08-05-001469-b 05.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «БОРИСПІЛЬ», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 01.02.2021, № 15-03-224, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 10.08.2021, від 18.08.2021 та відповіді Замовника від 11.08.2021, від 20.08.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» (далі – ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБУС-АВТО ГЛОБУС-АВТО» (далі – ТОВ «ГЛОБУС-АВТО»), товариства з обмеженою відповідальністю «МАШТЕХІМПОРТ» (далі – ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ»), протоколи від 06.10.2021 № 15-02-264 та від 22.10.2021 № 15-02-287, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2021, договір від 10.11.2021 № 35.1-14/3.4-00009, пояснення та документи Замовника, надані через електронну систему закупівель 03.12.2021.
Період усунення порушень: 20.12.2021 17:41 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2021 17:41

Запити/Пояснення