• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини нежитлових приміщень для розміщення центру надання адміністративних послуг за адресою Черкаська область, Уманський район, Христинівська територіальна громада, м. Христинівка, вулиця Соборна, 30» (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

1 972 330.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 724.00 UAH
Номер: 193e765de196485b9df435f086e57202
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-01-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 01.09.2021 15:02 - 23.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2021 № 503 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 503 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-05-000837-а, 05.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Христинівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № 4вт/08-21 від 05.08.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП»; протокол уповноваженої особи № 8вт/08-21 від 26.08.2021; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; пояснення, надані Замовником 02.09.2021; договір від 07.08.2021 № 147; додаткова угода № 1 від 08.09.2021 до договору від 07.09.2021 № 147; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт. Зокрема, розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 30 000,00 грн, що є більше, ніж 0,5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі робіт (1 972 330,80 x 0.5% = 9861,65 грн). Інформація про забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 30 000,00 грн також розміщена в оголошенні про проведення відкритих торгів, зокрема у розділі «Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)». Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893, Замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом. Відповідно до статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. Внесення змін до оголошення про відкриті торги Законом не передбачено.
Період усунення порушень: 13.09.2021 08:42 - 28.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2021 08:42

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 23-150/2021

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень згідно висновку ДАСУ від 13.09.2021
Дата публікації звіту: 20.09.2021 14:58

Запити/Пояснення