• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень амбулаторії за адресою: вул. Горького, 9, смт. Есхар Чугуївського району Харківської області

Завершена

2 003 715.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 018.58 UAH
Номер: e56416b5ae354ebabdce0ddbff543d8b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-08-000124
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.09.2021 17:07 - 30.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2021 № 393 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 08.09.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2021 № 393 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 17 UA-2021-08-04-010823-b 04.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону, вимог частини шостої статті 17 Закону, вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24.09.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» НОВОПОКРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (нова редакція), затверджену протоколом тендерного комітету від 19.08.2021, роз’яснення та запитання до процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «БУДКОМ ПАРТНЕР», протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.08.2021 та повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2021 року. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація не містить прикладів формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Також, в ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 6.7 розділу 3 тендерної документації обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом з підписанням відповідного акту огляду з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі Пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника, дата та час складання та підписання цього акту. Відсутність в пропозиції даного акту є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Однак, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачена об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до Додатоку 2б до тендерної документації Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі надання документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, нормою частини шостої статті 17 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Таким чином, тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем закупівлі тільки частини документів, передбачених частиною шостою статті 17 Закону, що суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону та є порушенням вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону, згідно Додатку №1 до тендерної документації (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у довільній формі та Довідка, що містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт у довільній формі). Так, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надані довідки від 19.08.2021 №26 та від 19.08.2021 №27. Проте, у довідках не зазначена та не підтверджена інформація про наявність працівників які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт та про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДКОМ ПАРТНЕР» підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Натомість Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив учасника ТОВ «БУДКОМ ПАРТНЕР», визнав його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 24.09.2021 16:53 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2021 16:53

Запити/Пояснення