-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ноутбуки
Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місцезнаходження: 29005, Хмельницька обл., місто Хмельницький, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 1. Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
41 843 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 209 218.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 209 218.00 UAH
Номер:
b25dd9b8705c4bfb8cf3b1dbcf6491de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-22-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2021 00:00
Період моніторингу:
23.11.2021 11:33 - 15.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2021 № 668
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 22.11.2021 № 668
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-08-04-010170-b 04.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 04.08.2021 № 15 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ГРАФІКАПРОМ», ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» та ТОВ «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.11.2021 № 57, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.10.2021 № 23763 -р/пк-пз, від 11.11.2021 № 25435-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.11.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.11.2021 16:34 - 04.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2021 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
9e8ee34016b54abdae4d523ab4fc1a92
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.11.2021 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3542ee02111f4ca89a0a6d15c2ac88a6
Назва:
На запит Північного офісу Держаудитслужби надаємо наступні пояснення щодо процедури закупівлі за предметом «код ДК 021:2015: 30213100-6 Портативні комп’ютери (ноутбуки).
Дата опублікування:
29.11.2021 12:08
Опис:
Комунальний заклад «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти» проводить процедуру закупівлі ноутбуків згідно постанови КМУ від 21.04.2021 №403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти» .
Тендерна документація та технічні вимоги щодо закупівлі ноутбуків складені у відповідності закону України «Про публічні закупівлі» та до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 №1440.
Відповідно до спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10.06.2021 №1/11-4216 «Про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти» встановлено вимоги до замовників щодо використання рекомендацій застосовувати розрахунок очікуваної вартості ноутбуків, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та примірну тендерну документацію, розроблені Мінцифрою.
Відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року №1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)», на виконання статті 48 Бюджетного кодексу України до Міністерства цифрової трансформації України було подано пакет документів для погодження і отримання експертного висновку щодо проекту інформатизації за ДК 021:2015:30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (ноутбуки) та отримано відповідне позитивне рішення.
Посилання на власний веб-сайт: http://centr-ogzzo.com.ua