Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 4 шт. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Товар постачається на територію ПОКУПЦЯ (Структурний підрозділ «Дніпровська автобаза» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», 49019 м. Дніпро, вул. Ак. Белелюбського, 64) на умовах DDP згідно з ІНКОТЕРМС 2010. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Поставка Товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом 30 календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки від ПОКУПЦЯ про готовність приймання Товару, але не пізніше 29.12.2021 у разі надання рознарядки після 17.11.2021 Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову
Завершена
5 156 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 780.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:03.08.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:04.08.2022 10:34 - 26.08.2022 00:00
Статус:Вирішено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022
№
161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34
UA-2021-08-04-007972-b
04.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення частини 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД», ТОВ «АРТСІТІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену за рішенням тендерного комітету від 30.07.2021 протокол № 365 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» (далі - ТОВ «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «АРТСІТІ» (далі – ТОВ «АРТСІТІ»), протокол засідання тендерного комітету від 28.09.2021 № 911, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.10.2021 № ПР/НА-21535/НЮ (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 27.10.2021 № 1, пояснення Замовника на запит Дерджаудитслужби, отримані 09.08.2022 через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 05.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник 09.08.2022 оприлюднив пояснення з посиланням про обґрунтування закупівлі на портал https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak за № 365 (далі - Портал).
При дослідженні Порталу виявлено, що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє.
З огляду на викладене та враховуючи відсутність на порталі публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Також моніторингом установлено, що згідно з пунктом 14.1 Договору термін дії Договору до 31.12.2021, а в частині розрахунків – до повного виконання.
Відповідно до п.12.5 Договору умови даного Договору мають однакову зобов’язувану силу для сторін та можуть бути змінені за взаємною згодою з обов’язковим складанням письмового документу.
При цьому, відповідно до пояснень Замовника, які надійшли 09.08.2022 через електронну систему закупівель, Замовником укладено додаткову угоду
від 27.10.2021 № 1 до Договору на зменшення загальної суми Договору, відповідно до якої загальна сума договору становить 5 022 800,00 гривень. Інші умови Договору залишаються без змін. Інших додаткових угод до Договору укладено не було.
Відповідно до документів, наданих до пояснень Замовника, поставка товару проведена зокрема 08.11.2021, 18.01.2022 та 10.02.2022, оплату за товар здійснено 25.01.2022, 06.05.2022, 08.06.2022, 12.07.2022 на загальну суму 4 081 025,00 гривень. Заборгованість за поставлений товар складає 941 775,00 гривень.
Період усунення порушень:23.08.2022 18:38 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:23.08.2022 18:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Стосовно висновку про виявлені порушення від 23.08.2022 о 18-38 у межах проведення моніторингу закупівлі: «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-04-007972 - b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13152434).
Директору Департаменту
моніторингу закупівель м. Київ
Сергію Чернегі
Держаудитслужбою України були виявлені порушення, а саме: «При дослідженні Порталу виявлено, що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє. З огляду на викладене та враховуючи відсутність на порталі публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710)», надаємо заперечення стосовно даного висновку:
З метою забезпечення належного виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Замовником оприлюднена інформація у вигляді сканованого документу:
«ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak (скрін шот сайта Замовника додається) за №365 на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами) «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - ЦБД UA-2021-08-04-007972 - b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13152434» (сканований документ додається).
Таким чином, ми як Замовник, у жодному разі не порушили вимоги частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), так як, на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak за №365, містить інформацію: «ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – на закупівлю: «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі».
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков
Опис:Замовником оприлюднена інформація у вигляді сканованого документу: «ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak (скрін шот сайта Замовника додається) за №365 на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами) «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - ЦБД UA-2021-08-04-007972 - b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13152434» (сканований документ додається).
Дата публікації:01.09.2022 14:50
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
48895
Номер:c4b9333d2c7a440994462932d863e1a4
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:05.08.2022 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:11.08.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 pashkova.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару мікроавтобус 8 місць: мікроавтобус - 4шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-04-007972-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Враховуючи що термін дії за договором 13.10.2021 № НА-21535/НЮ встановлено до 31.12.2021 просимо повідомити (з наданням підтвердних документів) чи укладалися додаткові угоди до договору про продовження його строку?
4. Надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) та здійснення розрахунків.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо членів тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
49044
Номер:6392dee7b6924dfa99e170a9f4c37dd9
Назва:Директору Департаменту моніторингу закупівель м. Київ Сергію Чернегі Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-04-007972 - b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13152434), який оприлюднено 05.08.2022 о 16-36, надаються пояснення:
Дата опублікування:09.08.2022 11:10
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
Код ЄДРПОУ:
40081237
Контактна особа:
Савінова Олена Валентинівна (056) 793-07-31 e.savinova@dp.uz.gov.ua
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Директору Департаменту
моніторингу закупівель м. Київ
Сергію Чернегі
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-04-007972 - b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13152434), який оприлюднено 05.08.2022 о 16-36, надаються пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами та доповненнями), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
Парк легкових автомобілів та мікроавтобусів Дніпровської автобази не оновлювався з 2007 року. Легкові автомобілі Дніпровської автобази 1998-2004 років випуску складають 78% від загальної кількості легкового парку, тому потребують сучасного оновлення та постійного коштовного ремонту.
Придбання нової, сучасної автотранспортної техніки, яка працює на дизельному пальному, використання якого зменшує витрати по паливу, дозволить зробити перевезення більш ефективними.
Для оперативного реагування з питань забезпечення безперебійного функціонування інфраструктури транспорту у сфері господарської діяльності з перевезення працівників, для своєчасного та якісного надання автотранспортних послуг дирекціям залізничних перевезень, службам та структурним підрозділам регіональної філії «Придніпровська залізниця», замовником планувалось провести оновлення автопарку.
Придбання пасажирських мікроавтобусів на 8 місць також планується для забезпечення безпеки руху на оперативного прибуття на місце транспортних подій, дорожньо - транспортних пригод, нещасних випадків, які нажаль мають в роботі залізничного транспорту, наслідків стихійного лиха, крадіжок тощо. Вказані мікроавтобуси планується використовувати для виконання роботи в черговому режимі з метою забезпечення оперативних та технологічних процесів дирекцій та структурних підрозділів філії.
На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами) (далі – Закон) Замовник у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару (технічній специфікації) відобразив межі основних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які будуть задовольняти потреби виробництва на якому цей предмет закупівлі буде використовуватися.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275.
Замовником, в собі ініціатора закупівлі були направлені запити цінової пропозиції до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на постачання Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі».
На запит начальника Дніпровської автобази – ініціатора закупівлі регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», від 14.06.2021 №ДАБ-02/483а, були надані такі комерційні пропозиції: ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД» – 5 156 000,00 грн. з ПДВ (вартість одного авто – 1 289 000,00 грн. з ПДВ), ТОВ «Автосаміт на Столичному» - 5 158 060,00 грн. з ПДВ (вартість одного авто – 1 289 515,00 грн. з ПДВ), ТОВ «Артсіті» - 5 166 060,00 грн. з ПДВ (вартість одного авто – 1 291 515,00 грн. з ПДВ), (скановані документи додаються).
Найменша запропонована цінова пропозиція 5 156 000,00 грн. з ПДВ, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі (4 одиниць * 1 289 000,00 = 5 156 000,00 грн. з ПДВ).
2. ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak за №365 на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами) «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - ЦБД UA-2021-08-04-007972 - b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13152434. (сканований документ додається).
3. Додаткова угода №1 від 27.10.2021 до договору від 13.10.2021 №ПР/НА-21535/НЮ укладена на зменшення загальної суми договору на 80 000,00 грн з ПДВ, згідно з підпунктом 5 п. 12.3 договору від 13.10.2021 № ПР/НА-21535/НЮ та на підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами) – «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку)». Сума договору за додатковою угодою складає 5 022 800,00 грн. з ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Інших додаткових угод до договору від 13.10.2021 №ПР/НА-21535/НЮ укладено не було.
4. Рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 14.05.2021 протокол № Ц-57/259 Ком.т. затверджено склад тендерного комітету регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт і послуг за напрямками фінансування «капітальні інвестиції», «ремонти» та «інші». Також рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 20.05.2020 протокол №Ц-46/268-2020 затверджено Положення тендерного комітету регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт і послуг за напрямками фінансування «капітальні інвестиції», «ремонти» та «інші». Відповідно до розділу 2 пункту 4 Положення про тендерний комітет, голова комітету призначає заступників голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету, що заноситься до протоколу засідання комітету. На виконання вказаного пункту Положення про тендерний комітет голова комітету прийняв рішення про призначення першим заступником голови тендерного комітету – Костіна О.А., заступником голови тендерного комітету – Трегубова О.В. та відповідальним секретарем тендерного комітету Олійник О.С., а в разі відсутності відповідального секретаря покласти його обов’язки на члена тендерного комітету Савінову О.В.
Щодо відповідального за оприлюднення інформації про закупівлю повідомляю, закупівлю оприлюднено членом тендерного комітету Савіновою О.В., яка виконує обов’язки секретаря тендерного комітету ( Олійник О.С.) під час його відсутності.
На підставі ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами): ч. 1 „ Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону”, ч. 15 „ За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом” та Протоколу робочої групи ініціатора закупівлі – СП «Дніпровська автобаза» від 27.09.2021 №15, щодо визначення переможцем ТОВ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" по закупівлі: Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі з вартістю пропозиції 5 102 800,00 грн. з ПДВ, 28.09.2021 членами тендерного комітету прийняте рішення – визнати переможцем закупівлі ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР ЛТД» з вартістю пропозиції 5 102 800,00 грн. з ПДВ, (сканований протокол визначення переможця додається).
Стосовно виконання та оплати по договору від 13.10.2021 №ПР/НА-21535/НЮ з урахуванням додаткової угоди №1 від 27.10.2021, на закупівлю: «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» службою ініціатором надано відповідь (Скановані документи додаються).
Так керуючись п. 12 ч.1 ст. 10 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами) де чітко встановлено імперативні вимоги в якому випадку повинно бути здійснено оприлюднення – настанням якої події та її черговості. Отже Замовник
оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю після настання однієї із подій: виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії
договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Після повного виконання договору, Замовник обов’язково протягом 20 робочих днів оприлюднює звіт про виконання договору.
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков