• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 4 шт. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Товар постачається на територію ПОКУПЦЯ (Структурний підрозділ «Дніпровська автобаза» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», 49019 м. Дніпро, вул. Ак. Белелюбського, 64) на умовах DDP згідно з ІНКОТЕРМС 2010. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Поставка Товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом 30 календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки від ПОКУПЦЯ про готовність приймання Товару, але не пізніше 29.12.2021 у разі надання рознарядки після 17.11.2021 Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову

Завершена

5 156 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 780.00 UAH
Номер: a4f6aa6019714f68b98e2f8361e663b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-04-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.08.2022 10:34 - 26.08.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.08.2022 № 161 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2021-08-04-007972-b 04.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення частини 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД», ТОВ «АРТСІТІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену за рішенням тендерного комітету від 30.07.2021 протокол № 365 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» (далі - ТОВ «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «АРТСІТІ» (далі – ТОВ «АРТСІТІ»), протокол засідання тендерного комітету від 28.09.2021 № 911, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.10.2021 № ПР/НА-21535/НЮ (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 27.10.2021 № 1, пояснення Замовника на запит Дерджаудитслужби, отримані 09.08.2022 через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 05.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник 09.08.2022 оприлюднив пояснення з посиланням про обґрунтування закупівлі на портал https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak за № 365 (далі - Портал). При дослідженні Порталу виявлено, що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє. З огляду на викладене та враховуючи відсутність на порталі публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Також моніторингом установлено, що згідно з пунктом 14.1 Договору термін дії Договору до 31.12.2021, а в частині розрахунків – до повного виконання. Відповідно до п.12.5 Договору умови даного Договору мають однакову зобов’язувану силу для сторін та можуть бути змінені за взаємною згодою з обов’язковим складанням письмового документу. При цьому, відповідно до пояснень Замовника, які надійшли 09.08.2022 через електронну систему закупівель, Замовником укладено додаткову угоду від 27.10.2021 № 1 до Договору на зменшення загальної суми Договору, відповідно до якої загальна сума договору становить 5 022 800,00 гривень. Інші умови Договору залишаються без змін. Інших додаткових угод до Договору укладено не було. Відповідно до документів, наданих до пояснень Замовника, поставка товару проведена зокрема 08.11.2021, 18.01.2022 та 10.02.2022, оплату за товар здійснено 25.01.2022, 06.05.2022, 08.06.2022, 12.07.2022 на загальну суму 4 081 025,00 гривень. Заборгованість за поставлений товар складає 941 775,00 гривень.
Період усунення порушень: 23.08.2022 18:38 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2022 18:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Стосовно висновку про виявлені порушення від 23.08.2022 о 18-38 у межах проведення моніторингу закупівлі: «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-04-007972 - b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13152434). Директору Департаменту моніторингу закупівель м. Київ Сергію Чернегі Держаудитслужбою України були виявлені порушення, а саме: «При дослідженні Порталу виявлено, що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє. З огляду на викладене та враховуючи відсутність на порталі публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710)», надаємо заперечення стосовно даного висновку: З метою забезпечення належного виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовником оприлюднена інформація у вигляді сканованого документу: «ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak (скрін шот сайта Замовника додається) за №365 на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами) «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - ЦБД UA-2021-08-04-007972 - b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13152434» (сканований документ додається). Таким чином, ми як Замовник, у жодному разі не порушили вимоги частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), так як, на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak за №365, містить інформацію: «ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – на закупівлю: «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі». Голова тендерного комітету (на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков
Дата публікації звіту: 25.08.2022 15:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником оприлюднена інформація у вигляді сканованого документу: «ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak (скрін шот сайта Замовника додається) за №365 на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами) «Мікроавтобус 8 місць: Мікроавтобус - 4 шт. код ДК 021-2015 - 34115200-8 код ДК 021-2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - ЦБД UA-2021-08-04-007972 - b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13152434» (сканований документ додається).
Дата публікації: 01.09.2022 14:50

Запити/Пояснення