• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам’янка-Дніпровська – Велика Білозерка – Веселе - /М-14/ на ділянці км 0+000 – км 19+617» (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

8 708 947.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 544.74 UAH
Номер: ef429b582fbe4686a08e41ac3556ce12
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-27-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 27.07.2022 14:21 - 18.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2022 № 155 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2021-08-04-007520-b 04.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, Hudzenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції DOLSAR MUHENDISLIK ANONIM SIRKETI установлено порушення абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УТН», Консорціум «Інжинірингова компанія України», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 28.08.2021 протокол № 4 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УТН» (далі – ТОВ «УТН»), Консорціум «Інжинірингова компанія України», DOLSAR MUHENDISLIK ANONIM SIRKETI, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 10.09.2021 № 5, від 04.10.2021 № 6, від 11.10.2021 № 7, № 8, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2021, договір на закупівлю робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам’янка-Дніпровська – Велика Білозерка – Веселе - /М-14/ на ділянці км 0+000 – км 19+617» (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від 05.11.2021 № 593-21 (далі – Договір), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 27.10.2021 № 24368-р/пк-пз, запит Держаудитслужби, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу 03.08.2022. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 03.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначив його очікувану вартість, інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інформації та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю, щодо укладання додаткових угод № 1 та № 2 до Договору та причини їх не оприлюднення в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель зазначених документів та інформації протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. В електронній системі закупівель відсутні документи, підтверджуючі виконання переможцем торгів DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI за вказаною закупівлею умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Крім того, Замовник під час проведення моніторингу цієї процедури закупівлі на запит документально не підтвердив виконання DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI зазначених вимог тендерної документації. При цьому Замовник на порушення абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI як таку, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, яке вимагалося замовником.
Період усунення порушень: 18.08.2022 18:15 - 02.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2022 18:15

Оскарження висновку в суді

Опис: Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 03.10.2022 року подано Позовну заяву (вих. № 7/1055 від 03.10.2022) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2022-07-27-000044) закупівлі "Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам’янка-Дніпровська – Велика Білозерка – Веселе - /М-14/ на ділянці км 0+000 – км 19+617» (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2021-08-04-007520-b).
Дата публікації: 14.12.2022 16:43
Дата відкриття провадження: 10.10.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 280/5835/22

Запити/Пояснення