-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 412+971 – км 422+343» (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Завершена
3 363 567.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 817.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 817.84 UAH
Номер:
e380f26a5a8648bbbe1c5f19c79781e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-27-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2022 00:00
Період моніторингу:
27.07.2022 14:09 - 18.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2021-08-04-007431-b 04.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМА «ІНСІ» установлено порушення абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору та їх оприлюднення встановлено порушення пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМА «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності розгляду тендерних пропозицій учасників торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.08.2021 № 4, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 20.09.2021 та відповідь Замовника від 22.09.2021, тендерні пропозиції КОНСОРЦІУМА «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ УКРАЇНА», КОНСОРЦІУМА «ІНСІ», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.09.2021 № 5 про продовження строку розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 17.09.2021 № 6 про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМА «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ УКРАЇНА», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 17.09.2021 № 7 про визначення переможцем КОНСОРЦІУМА «ІНСІ» та прийняття рішення про намір укласти з ним договір, повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2021, договір
від 05.10.2021 № 580-71 (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода до Договору від 27.12.2021 № 4ДУ/580-21, додаткова угода до Договору від 31.01.2022 № 5ДУ/580-21.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 03.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині забезпечення виконання договору про закупівлю; об’єктивних обставин зміни строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт відповідно до додаткової угоди від 31.01.2022 № 5ДУ/580-21; укладання додаткових угод 1, 2 та 3 до Договору від 05.10.2021 № 580-21 та причини їх не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель зазначених документів та інформації протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
В електронній системі закупівель відсутні документи, підтверджуючі виконання переможцем торгів КОНСОРЦІУМА «ІНСІ» за вказаною закупівлею умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Крім того, Замовник під час проведення моніторингу цієї процедури закупівлі на запит документально не підтвердив виконання КОНСОРЦІУМА «ІНСІ» зазначених вимог тендерної документації.
Однак, Замовник на порушення абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця КОНСОРЦІУМА «ІНСІ» як таку, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, яке вимагалося замовником.
Також, Замовник під час проведення моніторингу цієї процедури закупівлі документально не обґрунтував підстави щодо укладання додаткової угоди до Договору від 31.01.2022 № 5ДУ/580-21 в частині продовження строку виконання робіт, чим недотримався вимог визначених пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
18.08.2022 18:17 - 02.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2022 18:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 24.10.2022 року подано Позовну заяву (вих. № 7/1130 від 24.10.2022) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2022-07-27-000030) закупівлі "Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 412+971 – км 422+343» (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2021-08-04-007431-b).
Дата публікації:
14.12.2022 16:41
Дата відкриття провадження:
02.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
280/6236/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
6ff256473eee4e5193d15e2fb334cf83
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
03.08.2022 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 412+971 – км 422+343» (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-04-007431-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин зміни строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт відповідно до додаткової угоди від 31.01.2022
№ 5ДУ/580-21.
5. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткових угод 1, 2 та 3 до Договору від 05.10.2021 № 580-21 та причини їх не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
82c6884aca3e4134aef6237eda2fa36a
Назва:
Постанова від 03.08.2023 № 280/6236/22 м. Дніпро
Дата опублікування:
08.08.2023 08:23
Опис:
Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 19.12.2022 року в адміністративній справі № 280/6236/22 за позовом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області до Державної аудиторської служби України, третя особа: Консорціум "ІНСІ" про визнання протиправним та скасування висновку - залишити без змін.