• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:18410000-6: Спеціальний одяг (18412000-0 Спортивний одяг)

кошти місцевого бюджету

Завершена

298 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 987.00 UAH
Номер: 0aa054fcae2645d38b02c2d2f77c8da3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-19-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.04.2022 13:43 - 14.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.04.2022 № 4-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.04.2022 № 4-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-08-04-002732-a, 04.08.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 156-06-65, rudich999@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 12 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; своєчасності надання відповіді замовником на запитання до процедури закупівлі; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення встановлених порушень, зокрема, шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, а також, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді замовником на запитання до процедури закупівлі; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Полтавська дитячо-спортивна школа «Ворскла» імені І.І. Горпинка» (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника № 2 від 03.08.2021; тендерну документацію зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи замовника № 2 від 19.08.2021; запитання учасника до процедури та відповідь замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель; скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮРАН» до Антимонопольного комітету України (далі – орган оскарження) № UA-2021-08-04-002732-a.b1 від 09.09.2021 та рішення органу оскарження № 22039 від 01.10.2021; звіт про результати проведення процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2021; договір від 04.10.2021 № 65 на суму 297600,00 грн. (з ПДВ) із ФОП Тарута Олексій Михайлович. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1.2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) зазначив: «Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону». В той же час, вичерпна інформація щодо оцінки тендерних пропозицій наведена у частині першій статті 29 Закону. Отже, враховуючи вищевикладене, замовником на порушення абзац 1 частини третьої статті 22 Закону до тендерної документації включено інформацію, наявність якої не передбачена законодавством. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що замовником на порушення пункту 12 статті 10 Закону не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю у встановлений Законом термін. Так, пунктом 12 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Моніторингом встановлено, що за результатами процедури закупівлі між замовником та ФОП Тарута Олексій Михайлович укладено договір від 04.10.2021 № 65 на суму 297600,00 грн. (з ПДВ). Згідно пункту 10.1 договору останній набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а у частині виконання грошових зобов’язань – до моменту їх повного виконання. Пунктом 4.1 договору передбачено, що розрахунки проводяться у безготiвковiй формi протягом 14 (чотирнадцяти) банкiвських днiв з моменту пiдписання видаткової накладної. Пунктом 4.3 договору визначено, що датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштiв на рахунок постачальника. Пунктом 5.1 договору передбачено, що постачальник здiйснює поставку товару до З1 грудня 2021 року. Пунктом 5.2. договору визначено, що передача Товару здiйснюється на пiдставi накладної, уповноваженому представнику Покупця, який дiє на пiдставi оригiналу довiреностi на отримання товарно-матерiальних цiнностей. Датою передачi Товару є дата оформлення та пiдписання уповноваженими представниками Сторін накладної. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що оплата за поставлений товар здійснена 13.10.2021 в повному обсязі - на суму 297600,00 грн, що відповідає сумі укладеного договору. Вказане також підтверджується відомостями Єдиного порталу використання публічних коштів (spending.gov.ua). Так, оплата проведена згідно платіжного доручення від 13.10.2021 № 108 на суму 297600,00 грн (з ПДВ) згідно видаткової накладної №04/10-1. Таким чином, договір від 04.10.2021 № 65 є повністю виконаним. з урахуванням викладеного, замовник мав на виконання норм пункту 12 статті 10 Закону впродовж 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю (13.10.2021) або закінчення строку дії договору про закупівлю (31.12.2021) оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю, що не забезпечено замовником. В ході моніторингу органом державного фінансового контролю замовнику через електронну систему закупівель 26.04.2022 надано запит щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору. Проте, замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону відповідні пояснення через електронну систему закупівель не надано. Так, нормами частини п’ятої статті 8 Закону передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. В ході моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій не досліджувалось, оскільки було предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень: 02.05.2022 17:52 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2022 17:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені порушення усунено, звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено.
Дата публікації звіту: 18.05.2022 14:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі розміщено в електронній системі закупівель 29 квітня 2022 року. Зобов’язання надані у висновку: «…зокрема, шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, а також, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому…». Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: «Виявлені порушення усунено, звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено».
Дата публікації: 19.05.2022 10:24

Запити/Пояснення