-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 3) (39162100-6)
Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місцезнаходження: 29005, Хмельницька обл., місто Хмельницький, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 1. Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
3 763 293.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 817.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 817.00 UAH
Номер:
83b0afc9684b40159b9d6f13a9aed1b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-03-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2021 00:00
Період моніторингу:
03.11.2021 12:58 - 25.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2021 № 634
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.11.2021 № 003100-18/13832-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.11.2021 № 634
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-04-003197-b, 04.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 3 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи стосовно усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти» (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 31.08.2021 № 28; роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та зміни внесені до неї; протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» та «БМС ТЕХНО»; повідомлення про намір укласти договір; протокол засідання тендерного комітету від 06.10.2021 № 47; пояснення Замовника, отримане 15.11.2021 в електронній системі закупівель; договір від 21.10.2021 № 11-2021; звіт про результати проведення процедури.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю установлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація щодо місця поставки товару та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пунктів 3 та 9 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:
16.11.2021 10:45 - 01.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2021 10:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі про встановлення повноти відображення інформації щодо місця поставки товару та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошені в розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено що місця поставки товарів вказано у тендерній документації так, як постачання товару має відбуватися в різні навчальні заклади області.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошені в розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено – грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, гарантії, виданої банком, оформлена відповідно до проформи встановленої Додатком 4 до тендерної документації, вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628.
В розділі «Розмір надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено – 112 000 грн.
Таким чином, вимоги пунктів 3 та 9 частини другої статті 21 Закону вважаємо дотриманими.
Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з прийняттям рішення про намір укладення договору про закупівлю та, відповідно, переходом у нові правовідносини, укладенням договору про закупівлю (№11-2021 від 21.10.2021) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та постачальником, тому на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені.
Разом з тим з метою недопущення виявлених порушень в подальшому тендерним комітетом будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги у наступних закупівлях.
Дата публікації звіту:
18.11.2021 11:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
З метою недопущення виявлених порушень в подальшому, тендерним комітетом Замовника враховані зауваження вказані у висновку та взяті до уваги у наступних закупівлях.
Дата публікації:
25.11.2021 13:08
Запити/Пояснення
Номер:
dccc12d7c57e4aa7b1c2da1c61fc9366
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2021 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-04-003197-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-08-04-003197-b відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднений перелік зміни, внесених у Додаток 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), зокрема у розділі «Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету хімії» змінено діапазон датчика освітленості з «не вужче 50 - 200 кПа» на «не вужче 50 - 200 лк (люкс)», у пп.1 п. 1 розділу «Мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій» змінено область побудови зразка 3D-друку з «не менше 200 х 200 х 200 мм» на «не менше 200х200х190 мм»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c1b25d9cf6c14381b73299c1da729112
Назва:
На запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби надаємо наступні пояснення щодо процедури закупівлі за предметом «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 3)).
Дата опублікування:
15.11.2021 09:15
Опис:
Відповідно до п.2 розпорядження КМУ від 27.11.2019 № 1109-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік» встановлено, що використання освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторіями здійснюється за погодженням з Міністерством освіти і науки України.
Визначення технічних характеристик предмету закупівлі здійснювалося згідно наказу МОН України від 02.11.2017 №1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» та наказу МОН України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій» .
Протоколом робочої групи у складі працівників Департаменту освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації, Інституту післядипломної педагогічної освіти Хмельницької обласної ради та комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти» на підставі пропозицій наданих органами управління освітою районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та закладів професійної (професійно-технічної) освіти, отриманих прайс-листів, затверджено перелік обладнання, технічні характеристик та очікувану вартість для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій.
Пропозиції щодо переліків обладнання були надіслані Хмельницькою обласною адміністрацією на погодження до Міністерства освіти і науки України.
Міністерством освіти і науки України видано наказ від 11.08.2020 №1036 «Про затвердження деяких переліків погоджених пропозицій обласних державних адміністрацій щодо використання коштів освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій у 2020 році», яким затверджено технічні характеристики обладнання.
Наказом Департаменту освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації від 01.06.2020 №143-од «Про здійснення централізованих закупівель», комунальному закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти» делеговано проведення відповідних закупівель. Тендерним комітетом було опрацьовано матеріали стосовно сформованої потреби у навчальних кабінетах та STEM-лабораторіях та на підставі погоджених МОН України технічних та якісних характеристик обладнання було розроблено відповідну тендерну документацію.
Посилання на власний веб-сайт: centr-ogzzo.com.ua.
Щодо не оприлюднення переліку змін, внесених у Додаток 2 до тендерної документації, то відповідний перелік було оприлюднено 13.08.2021 в 12.06 год. у файлі «таблиця зміни 13.08.2021.doc» що відображено у розділі «Тендерна документація – Історія змін» системи Рrozorro.
Додатки:
- Наказ Департаменту освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації;
- Лист Хмельницької ОДА з додатками;
- Наказ МОН від 11.08.20 №1036;
- Протокол робочої групи з додатками.