-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«КОМП'ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НУШ»(ДК 021:2015:30230000-0 Комп'ютерне обладнання)
Торги не відбулися
223 222.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 116.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 116.11 UAH
Номер:
958dd11cf40d4bcaa2be7619f46af230
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-13-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2021 00:00
Період моніторингу:
13.09.2021 16:20 - 05.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.09.2021 №559
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2021 №559
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-08-04-001017-b від 04.08.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників торгів– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради (далі-Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2021 №53 та тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.08.2021№55, тендерні пропозиції приватного підприємства "Снік-Гал" ( далі- ПП "Снік-Гал"), фізичної особи-підприємця Мірошника Владислава Андрійовича (далі – ФОП Мірошник В.А.), фізичної особи-підприємця Данилко Віри Володимирівни (далі-ФОП Данилко В.В.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.08.2021 №57, від 14.09.2021 №59 та №60, інформація Замовника отримана на запит Управління через електронну систему від 16.09.2021.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2021-08-04-000996-b не містить інформації про код економічної класифікації видатків бюджету.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником всі пропозиції учасників відхилено.
Період усунення порушень:
20.09.2021 13:03 - 05.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2021 13:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо усунення порушень
Дата публікації звіту:
23.09.2021 11:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
23.09.2021 13:40
Запити/Пояснення
Номер:
574290f9d8f3491184a6707578b2b753
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.09.2021 08:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комп’ютерне обладнання для НУШ»(ДК 021:2015:30230000-0 Комп'ютерне обладнання)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-04-001017-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
683e3ecb5cdd4838a0b5c499e7d1fa94
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби від 14 вересня 2021 р.( тендер UA-2021-08-04-001017-b)
Дата опублікування:
16.09.2021 09:34
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Західного офісу Держаудитслужби (Тернопільська область) від 14 вересня 2021 року щодо закупівлі «КОМП'ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НУШ»(ДК 021:2015:30230000-0 Комп'ютерне обладнання) (https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/28723572) ID закупівлі UA-2021-08-04-001017-b.