-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини фасаду навчального корпусу, частини фасаду їдальні, коридору третього поверху навчального корпусу комунального закладу "Харківська санаторна школа № 13" Харківської обласної ради за адресою: м. Харків, вул. Академіка Проскури, 7
Завершена
3 659 568.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 297.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 297.84 UAH
Номер:
84b926a7447c4aa0ac7ead7f14d99b2c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-03-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2021 00:00
Період моніторингу:
03.11.2021 15:51 - 25.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2021 № 480
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 03.11.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 03.11.2021 №480
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11. UA-2021-08-03-002531-c 03.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту першого частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення порушень у майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальний заклад «Харківська санаторна школа №13» Харківської обласної ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.08.2021 №40, тендерну пропозиції Приватне підприємство «ТАУРУСС» (далі – ПП «ТАУРУСС», учасник, переможець), протокол розкриття від 25.08.2021 №43, повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2021, договір від 08.09.2021 №9/1, додаткова угода від 15.09.2021 №1.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів в розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» не містить інформацію про вид надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначене є порушенням Замовником пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника, якого допущено до аукціону встановлено, що учасник ПП «ТАУРУСС» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Так, відповідно до вимог підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник ПП «ТАУРУСС» у складі пропозиції повинен надати наступні документи: договірну ціну; локальний кошторис (має бути складений відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за усіма статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Учасником ПП «ТАУРУСС» на виконання вимог підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в тендерній пропозиції подано договірну ціну; локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-001; відомість ресурсів; розрахунки №1-2 «Загальновиробничі витрати», №5 «Кошторисний прибуток», №6 «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій», проте, розрахунок №1-1 «Прямі витрати» учасником ПП «ТАУРУСС» в тендерній пропозиції не надано.
Поряд з цим, пунктом 44 технічного завдання до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 3 до тендерної документації та пунктом 92 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 передбачено демонтаж в цегляних і блочних будівлях плит балконів і козирків площею до 5 м2.
Для виконання робіт з демонтажу в цегляних і блочних будівлях плит балконів і козирків площею до 5 м2 учасником ПП «ТАУРУСС» застосовує ресурсну норму Е7-53-6 «Установка плит балконних та козирків в будівлях цегляних і блочних площею до 5 м2, в якій передбачено використання крана баштового 10 т (Онлайн-база НРР-2012 @ БелСмета - портал сметчиків ...).
Однак, крана баштовий відсутній в довідці про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 16.08.2021 №16/08/40, наданої учасником ПП «ТАУРУСС» в тендерній пропозиції.
Отже, учасник ПП «ТАУРУСС» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ПП «ТАУРУСС», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, визначив переможцем та уклав договір від 08.09.2021 №9/1 на загальну суму 2 650 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
18.11.2021 13:49 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2021 13:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-03-002531-c КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 13" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку по закупівлі «Капітальний ремонт частини фасаду навчального корпусу, частини фасаду їдальні, коридору третього поверху навчального корпусу комунального закладу "Харківська санаторна школа № 13" Харківської обласної ради за адресою: м. Харків, вул. Академіка Проскури, 7»
Щодо встановлення Моніторингом UA-M-2021-11-03-000042 питання не відповідності оголошення про проведення закупівлі та тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації, надаємо аргументовані заперечення.
Щодо правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, оголошення про проведення відкритих торгів в розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» містить інформацію про вид надання забезпечення тендерних пропозицій, а саме наступну інформацію: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»
Таким чином, Замовником виконано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону, та відсутні порушення у цій частині.
Щодо встановлення Моніторингом питання не відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «ТАУРУСС» надаємо аргументовані заперечення.
Розрахунок №1-1 «Прямі витрати» учасником ПП «ТАУРУСС» надано учасником в складі тендерної пропозиції файл Реєстр 8.pdf сторінка 37 Розрахунок №1-2, яка включає в себе Розрахунок «Прямі витрати та Загальновиробничі витрати»
Тому відсутні порушення у цій частині, пропозиція Учасника – переможця відповідає вимогам тендерної документації, що підтверджують аргументовані заперечення.
Стосовно відсутності в довідці учасника крана баштового 10 т. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасником надано цю довідку, у повному співставленні з Відомістю ресурсів, які містять інформацію про необхідні машини та механізми, що будуть використовуватися під час виконання робіт за закупівлею. Учасником не планується та не включено до розцінки використання крана баштового 10 т. Тому пропозиція Переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації, відсутні порушення у цій частині. Надано аргументовані заперечення.
Таким чином, Учасник – переможець – повністю відповідає вимогам тендерної документації. З огляду на вище зазначене, порушення законодавства у сфері закупівель у цьому питанні – відсутні. На підставі частини 8 статті 8 Закону та вимоги п.3 Висновку UA-M-2021-11-03-000042 надано аргументовані заперечення.
Маємо зазначити, що Замовником прийнято рішення про здійснення заходів з недопущення встановлених порушень у подальшому. Відповідальні за закупівлі у подальшому будуть брати до уваги зауваження Держаудитслужби у своїй роботі. У разі виявлення порушень діятимуть у рамках чинного Законодавства.
Дата публікації звіту:
22.11.2021 15:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Оприлюднена через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення. Враховано в роботі.
Дата публікації:
13.01.2022 15:23