-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Деревина дров’яна непромислового використання І-ІІ гр. код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
Торги відмінено
502 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
42144bbde41848779d08cc482c1e6315
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-15-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2021 00:00
Період моніторингу:
15.09.2021 17:09 - 07.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.09.2021
№ 528
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.09.2021 № 528.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-08-03-011134-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання щодо: наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 03.08.2021 року, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.08.2021 та пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.09.2021 року.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону не відмінено процедуру закупівлі, оскільки договір про закупівлю деревини дров’яної непромислового використання І-ІІ гр з переможцем процедури закупівлі Державним підприємством «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство» у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не укладено.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Слід зазначити, що згідно із інформацією, отриманою на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо надання пояснення допущення вищевказаних порушень законодавства у сфері закупівель, Замовник 15.09.2021 року відмінив процедуру закупівель.
Період усунення порушень:
20.09.2021 17:38 - 05.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2021 17:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Голова ТК провела засідання тендерного комітету та вказала на необхідність посилення уваги і на недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель. Закупівля скасована 15.09.2021року, строк оскарження вийшов.
Дата публікації звіту:
27.09.2021 14:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни замовником закупівлі.
Дата публікації:
28.09.2021 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
6f6a3d67b9c745e399318e13ab719bce
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2021 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання І-ІІ гр.» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2021-08-03-011134-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п. 3 ч. 2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо - та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування).
Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-08-03-011134-b оприлюднено Замовником 03.08.2021 року, при цьому, інформація про укладений договір в електронній системі закупівлі відсутня.
Враховуючи викладене, просимо надати відповідь на наступні питання:
- чи укладався Замовником договір по даній процедурі закупівлі? (якщо укладався то просимо завантажити його скан-копію до відповіді);
- якщо договір не укладений, то чому Замовником не відмінено процедуру закупівлі у відповідності до вимог п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fb4f6729c6ba48b9be1c5a536058d65c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.09.2021 11:56
Опис:
Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-08-03-011134-b оприлюднено управлінням освіти і науки 03.08.2021 року. Після того, як закінчився строк оскарження, в телефонному режимі Учасник, з ким було проведено переговори, відмовився від підписання Договору. Але оскільки переговорна процедура відміняється замовником у випадках, які передбачені ч.8 ст.40 ЗУ "Про публічні закупівлі", а серед них немає причини "відмова Учасника від підписання договору", тендерним комітетом управління було вирішено чекати 35 днів. Після спливу яких, учаснику повторно було надіслано Договір на підписання. 13.09.2021 року від Учасника отримано лист про неможливість підписання Договору. 15.09.2021року закупівлю "Деревина дров’яна непромислового використання І-ІІ гр. код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина" рішенням тендерного комітету було скасовано. І на даний час триває період оскарження.
Номер:
2753f72378a34295bc6a16ac86b82b70
Назва:
Щодо надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань Замовника
Дата опублікування:
21.09.2021 11:36
Опис:
Детально ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-08-03-011134-b від 20.09.2021року, Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради звертається в порядку визначеному ч.8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку, а саме: яким чином Замовник має усунути виявлені порушення?