• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (код НК 024:2019 – 42411 Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний; 47769 Апарат інгаляційної анестезії, пересувний)

Завершена

10 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 000.00 UAH
Номер: f732bc42cf3e4155abc4aeb883f582b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-06-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 06.10.2021 15:00 - 30.10.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.10.2021 № 437 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.10.2021 № 437 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-08-02-001586-b 02.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 932-17-85, musiiaka.lina@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Інститут загальної та невідкладної хірургії імені В.Т.Зайцева Національної академії медичних наук України» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 30.07.2021 № 104; тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП», протокол засідання тендерного комітету від 09.09.2021 № 111, повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2021; договір про закупівлю від 21.09.2021 № 37 - об на суму 10390310,00 грн (з ПДВ) із ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП», відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що для участі в тендері свої пропозиції подало два учасники: ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП» (початкова пропозиція - 10390310,00 грн, остаточна пропозиція - 10390310,00 грн) та ТОВ «ФІОРЕ-М», (початкова пропозиція - 10394102,40 грн, остаточна пропозиція - 10394102,40 грн). В результаті проведення аукціону визначено учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією - ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП». За результатами проведення процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП» укладено договір про закупівлю від 21.09.2021 № 37 - об на суму 10390310,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень: 28.10.2021 16:15 - 02.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 28.10.2021 16:15

Запити/Пояснення