-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (код НК 024:2019 – 42411 Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний; 47769 Апарат інгаляційної анестезії, пересувний)
Завершена
10 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 000.00 UAH
Номер:
f732bc42cf3e4155abc4aeb883f582b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 15:00 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 437
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 06.10.2021 № 437
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-08-02-001586-b 02.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Інститут загальної та невідкладної хірургії імені В.Т.Зайцева Національної академії медичних наук України» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 30.07.2021 № 104; тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП», протокол засідання тендерного комітету від 09.09.2021 № 111, повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2021; договір про закупівлю від 21.09.2021 № 37 - об на суму 10390310,00 грн (з ПДВ) із ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП», відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що для участі в тендері свої пропозиції подало два учасники: ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП» (початкова пропозиція - 10390310,00 грн, остаточна пропозиція - 10390310,00 грн) та ТОВ «ФІОРЕ-М», (початкова пропозиція - 10394102,40 грн, остаточна пропозиція - 10394102,40 грн). В результаті проведення аукціону визначено учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією - ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП».
За результатами проведення процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП» укладено договір про закупівлю від 21.09.2021 № 37 - об на суму 10390310,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
28.10.2021 16:15 - 02.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
28.10.2021 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
2259a22626c54abcb1b540ab7e5074d5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2021 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 10400000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-02-001586-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
b7ff41ee9ecd4df2a9e25276573bffb1
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
13.10.2021 11:05
Опис:
На запит про надання пояснень Державна установа «Інститут загальної та невідкладної хірургії імені В.Т.Зайцева НАМНУ» повідомляє, що на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення та вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі, інформація по оголошенню за номером ID: UA-2021-08-02-001586-b розміщена на власному веб-сайті 02.08.2021 р. під назвою «Інформація щодо закупівлі: Апарат ШВЛ неонатальний; Апарат інгаляційної анестезії». Під час розміщення інформації помилково зроблено посилання на закупівлю за номером ID: UA-2021-06-11-002247-a, яка мала таку ж назву предмету закупівлі, інформація за якою розміщена на власному веб-сайті під назвою «Інформація щодо закупівлі «Апаратура для радіотерапії, електротерапії та фізичної терапії» та торги за якою відмінено 16.07.2021 року