• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покриття вул. Шкільна в с.Обарів Рівненського району

Завершена

7 419 690.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 098.45 UAH
Номер: bf6a1494d5dd41c7b7ca80230885a614
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-19-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.04.2022 13:47 - 14.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.04.2022 № 156 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.04.2022 № 156. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-31-000092-b, 31.07.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2714-2022 від 11.04.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до дисциплінарної відповідальності відповідальних осіб, тощо) порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону при відображенні закупівлі у річному плані та вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Городоцької сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-07-31-000010-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Данко» та ТОВ «Кортакоз» (в частині правомірності відхилення) та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.08.2021 №54, від 31.08.2021 №58, від 09.09.2021 №66, від 16.09.2021 №72, від 30.09.2021 б/н; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 02.09.2021 та опубліковані учасником ТОВ «Данко» документи на виконання вказаної вимоги; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 16.09.2021 та опубліковані учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» документи на виконання вказаної вимоги; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем після аукціону документи; договір від 29.09.2021 №337 та додаткові угоди до нього від 30.09.2021 №1 та від 07.02.2022 №2; опубліковану Замовником під час моніторингу інформацію на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація, зокрема: код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Проте, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону в оприлюдненому річному плані Замовника UA-P-2021-07-31-000010-a не зазначено коду економічної класифікації видатків бюджету (у графі «Код згідно з КЕКВ» зазначено - «відсутній») в той час, як джерелом фінансування досліджуваної закупівлі визначено кошти місцевого бюджету. Відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що у п. 2.3 «Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками» Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації Замовника не зазначено посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 09.05.2022 15:00 - 24.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2022 15:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення в межах проведення уповноваженими особами (ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.04.2022 № 156 Львів) по моніторингу закупівлі, повідомляємо, що допущені помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій. Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет, та не можуть бути усунені замовником у зв’язку із укладенням Договору про закупівлю відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та постачальником, тому, на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими не можуть бути усунені, однак, у наступних, подальших закупівлях уповноваженою особою будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.
Дата публікації звіту: 23.05.2022 18:12

Запити/Пояснення