• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Відновлення елементів благоустрою та улаштування засобів безперешкодного доступу до будівлі ЦНАП осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою: Коростенський район, с. Білокоровичі, вул. Т.Шевченка, 69а (капітальний ремонт)

Відновлення елементів благоустрою та улаштування засобів безперешкодного доступу до будівлі ЦНАП осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою: Коростенський район, с. Білокоровичі, вул. Т.Шевченка, 69а (капітальний ремонт)

Завершена

2 709 126.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 545.63 UAH
Номер: 92a47325d2794aecbe5e32404e63b756
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-03-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 03.09.2021 14:10 - 25.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 03.09.2021 № 509 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.09.2021 № 509. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-07-30-008448-b Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» установлено порушення норм пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 03.09.2021 року № 220 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Білокоровицької сільської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2021 року та договір про закупівлю від 03.09.2021 року № 220. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Згідно підпункту 3.1 пункту 3.5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплену печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування об’єкту будівництва, сум договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, який укладений та виконувався в 2019-2021 роках. Разом з тим, відповідно до пункту 3.5.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, які передбачені у частині 5 розділу ІІІ тендерної документації, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі статті 31 Закону. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» надано довідку від 12.05.2021 року № 37/35, яка містить інформацію про наявність одного аналогічного договору, у якій відсутня інформація про контактний телефон замовника, чим не дотримано підпункт 3.1 пункту 3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», при цьому вказана не відповідність відповідно до вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 та підпункту 5.4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, які не призведуть до відхилення пропозиції учасника. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 21.09.2021 17:50 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2021 17:50

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/43/2021/пр
Дата відкриття провадження: 17.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 3/287/1459/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаю рішення суду.
Дата публікації звіту: 05.01.2024 15:55

Запити/Пояснення