-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Відновлення елементів благоустрою та улаштування засобів безперешкодного доступу до будівлі ЦНАП осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою: Коростенський район, с. Білокоровичі, вул. Т.Шевченка, 69а (капітальний ремонт)
Відновлення елементів благоустрою та улаштування засобів безперешкодного доступу до будівлі ЦНАП осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою: Коростенський район, с. Білокоровичі, вул. Т.Шевченка, 69а (капітальний ремонт)
Завершена
2 709 126.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 545.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 545.63 UAH
Номер:
92a47325d2794aecbe5e32404e63b756
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-03-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2021 00:00
Період моніторингу:
03.09.2021 14:10 - 25.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.09.2021
№ 509
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.09.2021 № 509.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-07-30-008448-b Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» установлено порушення норм пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 03.09.2021 року № 220 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Білокоровицької сільської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2021 року та договір про закупівлю від 03.09.2021 року № 220.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Згідно підпункту 3.1 пункту 3.5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплену печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування об’єкту будівництва, сум договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, який укладений та виконувався в 2019-2021 роках.
Разом з тим, відповідно до пункту 3.5.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, які передбачені у частині 5 розділу ІІІ тендерної документації, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі статті 31 Закону.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» надано довідку від 12.05.2021 року № 37/35, яка містить інформацію про наявність одного аналогічного договору, у якій відсутня інформація про контактний телефон замовника, чим не дотримано підпункт 3.1 пункту 3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», при цьому вказана не відповідність відповідно до вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 та підпункту 5.4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, які не призведуть до відхилення пропозиції учасника.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
21.09.2021 17:50 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2021 17:50
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
06/43/2021/пр
Дата відкриття провадження:
17.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
3/287/1459/22
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаю рішення суду.
Дата публікації звіту:
05.01.2024 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
0dd27ae2efe146e1b10f4cb0071a2234
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2021 23:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Відновлення елементів благоустрою та улаштування засобів безперешкодного доступу до будівлі ЦНАП осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою: Коростенський район, с. Білокоровичі, вул. Т. Шевченка, 69а (капітальний ремонт)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-30-008448-b) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення.
Так, згідно підпункту 3.5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, що необхідні для виконання робіт згідно розрахунків пропозиції учасника, яка повинна містити інформацію про назву, тип машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт та зазначенням приналежності (власне чи орендоване).
На виконання вказаної вимоги, в складі пропозиції ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» надано довідку від 12.08.2021 «37/33 щодо забезпеченості обладнанням, в якій відсутні відомості щодо наявності спеціальної техніки (бульдозера потужністю 59 кВт), використання якого передбачено для виконання робіт згідно технічного завдання з розробки ґрунту бульдозерами потужнiстю 59 кВт при перемiщеннi до 10 м, в кількості 300 м3 (пункти 95 та 96 Додатку 2 до тендерної документації), чим не дотримано вимоги підпункту 3.5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому Білокоровицькою сільською радою на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a0ed9b0a78d14669bc2388617b2783a7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.09.2021 21:44
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень, Білокоровицька сільська рада повідомляє, що підстав для відхилення ТОВ «Житомирпусконаладка» відповідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не має, оскільки:
Вказані вами обставини не відповідають дійсності, так як в складі пропозиції ТОВ «Житомирпусконаладка» міститься довідка від 12.08.2021 № 37/33 щодо забезпеченості обладнанням, в якій вказано (п. 16 таблиці) наявність Екскаватора – навантажувача JCB 3CX SM 4T, що залучений на підставі договору оренди № 2/7 від 01.07.2021р. з ТОВ «Петер-Транс». Крім того в складі завантажених документів пропозиції міститься електронний файл «документи на автотранспорт.PDF» в складі якого на стор. 30 міститься копія свідоцтва про реєстрацію машини JCB 3CX SM 4T з вказаною потужністю 71 кВт. Крім того під час ретельного вивчення інформації щодо даного транспортного засобу на офіційному сайті виробника механізму за посиланням: https://cml.ua/product/budivelna-tekhnika/ekskavatory-navantazhuvachi/ наявна інформація, що: «Екскаватор-навантажувач 3 CX має широкий ряд застосувань, завдяки великому асортименту стандартної комплектації та додатковому обладнанню. Ківш 6в1 дозволяє копати, вантажити, засипати, а також використовувати ківш в якості планувального та бульдозеру.» Тобто наявний у ТОВ «Житомирпусконаладка» Екскаватор – навантажувач JCB 3CX SM 4T, потужністю 71 кВт придатний за технічними та експлуатаційними характеристиками до виконання робіт, що вказані згідно технічного завдання з розробки ґрунту бульдозерами потужнiстю 59 кВт при перемiщеннi до 10 м, група грунту 1 (підсипання території), в кількості 300 м3 (пункти 95 та 96 Додатку 2 до тендерної документації).
Вищевказана вище офіційна інформація виробника, а також документи тендерної пропозиції ТОВ «Житомирпусконаладка», підтвердили відповідність ТОВ «Житомирпусконаладка» кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», тому законних та вмотивованих підстав для відхилення ТОВ «Житомирпусконаладка» відповідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону у Білокоровицької сільської ради не має.
Номер:
98d9e05a72d44cf2a5a89be504616874
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
23.09.2021 17:17
Опис:
Білокоровицька сільська рада не погоджується з висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.09.2021р. та зобов’язанням щодо розірвання договору з ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА», оскільки наведені доводи не відповідають дійсності та є такими, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель.
Так, помилка щодо не зазначення в довідці від 12.05.2021 року № 37/35 що надано ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» інформації про номер телефону Замовника, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі , кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Вказана обставина відповідає п. 2 Переліку формальних помилок, затверджених Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
Учасником ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА», в складі пропозиції було надано ряд документів щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: файли «довідка аналогічний договір.PDF», «копія аналогічного договору.PDF», «акти КБ-2-в, КБ-3. PDF», «лист-відгук.PDF», що підтверджують наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору з відгуком від замовника про його успішне виконання. Крім того в наявному Листу – відгуку від 13.08.2021р. № 480/09-21 наданого на фірмовому бланку із зазначенням всієї інформації стосовно Замовника, в тому числі й номеру телефону. Крім того в цифрову епоху вся необхідна інформація стосовно юридичних осіб міститься у відкритих (в т.ч. державних) реєстрах, доступ до яких є вільним, що містять докладну інформацію про місце розташування та контакти, в тому числі номери телефонів, за якими можна здійснити зв'язок та отримати необхідну, для прийняття рішення, інформацію.
Тому, Білокоровицька сільська рада, вважає, що якщо в документі немає якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції, або ця інформація міститься у відкритих державних реєстрах, це не можна вважати підставою для відхилення пропозиції учасника, адже це суперечить принципам здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», таким як максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.