-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги їдалень(послуги гарячого харчування учнів)
Завершена
1 070 320.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 424.00 UAH
мін. крок: 0% або 424.00 UAH
Номер:
aaf9141fbc934d2eb077ca6d71c3ce3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-03-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2021 00:00
Період моніторингу:
03.09.2021 11:05 - 25.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.09.2021
№ 540
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 03.09.2021 № 540
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-07-30-005764-b 30.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Гелемей Ольга Іванівна по лоту №4 встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону та за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бад’їн Любов Ярославівна по лоту №5 встановлено порушення вимог пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ФОП Дудка Оксана Миколаївна по лоту №1, ФОП Дичка Любомира Іванівна по лоту №2 та ФОП Андрух Уляна Ігорівна по лоту №3, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо розірвання договорів від 13.09.2021 №66 по лоту №4 та №65 по лоту №5 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та вжиття заходів недопущення їх в подальшому, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції від 24.07.2021 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Брошнів-Осадської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), переліки змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій по лотам 1-5, тендерні пропозиції ФОП Дудка Оксана Миколаївна по лоту №1, ФОП Дичка Любомира Іванівна по лоту №2, ФОП Андрух Уляна Ігорівна по лоту №3, ФОП Гелемей Ольга Іванівна по лоту №4 та ФОП Бад’їн Любов Ярославівна по лоту №5, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.08.2021 №57 по лоту №1, №58 по лоту №2, №59 по лоту №3, №60 по лоту №4 та №61 по лоту №5, повідомлення про намір укласти договір, договори про закупівлю послуг від 13.09.2021 №63 по лоту №1, №69 по лоту №2, №64 по лоту №3, №66 по лоту №4 та №65 по лоту №5.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначено відомості про посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
У частині п’ятій розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що не відповідає вимогам, встановленими пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, якою передбачено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, Замовником при складанні ТД допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
На порушення частини другої статті 24 Закону Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до ТД.
Замовник в пункті 1.2.13 частини першої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагає від учасників торгів надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: документи, що підтверджують повноваження керівника(копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності).
Учасником торгів по лоту №5 ФОП Бад’їн Любов Ярославівна в складі своєї тендерної пропозиції на вищевказану вимогу не надано документи що б підтвердили повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бад’їн Любов Ярославівна по лоту №5 як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замовник в пункті 5.4 частини п’ятої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагає від переможців процедур закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможцем торгів по лоту №4 ФОП Гелемей Ольга Іванівна в складі своєї тендерної пропозиції не надала документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 5 та 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможцем торгів по лоту №5 ФОП Бад’їн Любов Ярославівна в складі своєї тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ФОП Гелемей Ольга Іванівна по лоту №4 та ФОП Бад’їн Любов Ярославівна по лоту №5 як такі, що не надали у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
На порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником відповідно до пункту 2.2 не оприлюднено Додаток №1, до пункту 3.1 Додаток №2, до пункту 6.3.9 Додаток №3 та до пункту 11.1 Специфікацію відповідно до договорів від 13.09.2021 №63 по лоту №1, №69 по лоту №2, №64 по лоту №3, №66 по лоту №4 та №65 по лоту №5.
Період усунення порушень:
20.09.2021 11:32 - 05.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2021 11:32
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№13/09/0057/2021/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
№13/09/0058/2021/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення на моніторинг
Дата публікації звіту:
30.09.2021 09:51