-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги по просп. Героїв Небесної Сотні в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області
Завершена
3 752 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 523.20 UAH
мін. крок: 1% або 37 523.20 UAH
Номер:
799ae516451544d7b46877e83028ca26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 16:47 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.09.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-07-30-003201-b 30.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ДОРБУД-11» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання Договору з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішення уповноваженою особою Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області від 13.08.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД-11» (далі – ТОВ «ДОРБУД-11»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 01.09.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.09.2021, вимоги Замовника про усунення невідповідностей до 09.09.2021, повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2021, договір № 364 від 22.09.2021 (далі–Договір), пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 14.09.2021.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, установив вимогу до учасників торгів надати довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних/дорожніх машин, механізмів, обладнання, устаткування тощо), матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах.
На підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з таблицею, якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються: договори оренди (лізингу), суборенди та ін., а також акти приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником такого обладнання до договору(ів).
Учасник ТОВ «ДОРБУД-11» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази від 20.08.2021 вих. № 39/8, в якій зазначив про наявність обладнання, машин і механізмів, в тому числі автогрейдера з реєстраційним номером 10850СА CATTERPILLAR 12G орендованого у ТОВ «Ремшляхбуд.21» згідно договору від 13.11.2018 № 1.
Учасником ТОВ «ДОРБУД-11» надано договір оренди укладений з
ТОВ «Ремшляхбуд.21» та акт приймання-передачі в оренду техніки від 19.08.2021, згідно яких в переліку орендованих транспортних засобів відсутній автогрейдер з реєстраційним номером 10850СА CATTERPILLAR 12G, що не підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених у довідці, чим не дотримано вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, установив вимогу до учасників торгів надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додатково учасник повинен надати листи-згоди на обробку та поширення персональних даних від всіх працівників, зазначених у довідці.
Учасник ТОВ «ДОРБУД-11», за вимогою про усунення невідповідностей до 09.09.2021, надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.08.2021 вих. № 14/5, згідно якої кількість працівників учасника 17 осіб. При цьому листи-згоди на обробку та поширення персональних даних від працівників, зазначених у довідці не надано по таким працівникам: Попов О.А., Матевосян С., Магарян К.Р., Магарян Г.К., чим не дотримано вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації.
Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОРБУД-11» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та іншим вимогам тендерної документації, визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
30.09.2021 17:43 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 17:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо пояснення на висновок Державної аудиторської служби України , який створено в системі прозоро 30 вересня о 17:43 год.
Повідомляємо Вам наступне, що Замовник відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, установив вимогу до учасників торгів надати довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних/дорожніх машин, механізмів, обладнання, устаткування тощо), матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах.
В свою чергу Учасник ТОВ «ДОРБУД-11» надає довідку в якій зазначив про наявність обладнання, машин і механізмів, в тому числі автогрейдера з реєстраційним номером 10850СА від 13.11.2018 № 1. Учасником ТОВ «ДОРБУД-11» надано договір CATTERPILLAR 12G орендованого у ТОВ «Ремшляхбуд.21» згідно договору оренди укладений з ТОВ «Ремшляхбуд.21» та акт приймання-передачі в оренду техніки від 19.08.2021, згідно яких в переліку орендованих транспортних засобів відсутній автогрейдер з реєстраційним номером 10850СА CATTERPILLAR 12G.
Уповноваженою особою Борщагівської сільської ради було розцінено технічною (опискою) помилкою зазначення невірного реєстраційного номеру в довідці щодо наявності автогрейдера 10850СА CATTERPILLAR 12G. Оскільки першочерговим та основним документом є договір від 13.11.2018 р. та акт-приймання передачі в оренду техніки, що є невід’ємним додатком до Договору.
Враховуючи, зазначене Учасник має для виконання робіт необхідну техніку, а саме автогрейдер з реєстраційним номером 20313АІ CATTERPILLAR 12G.
Щодо відсутності Листа-згоди на обробку персональних даних, хочемо надати наступні пояснення, а саме: Учасником першочергово було надано довідку про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості 13 осіб та надано по кожному згоду на обробку персональних даних. Учасник ТОВ «ДОРБУД-11», за вимогою про усунення невідповідностей до 09.09.2021, надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.08.2021 вих. № 14/5, згідно якої кількість працівників учасника 17 осіб - оскільки Уповноваженою особою не було зазначено у своїй вимозі про надання листів згоди на обробку персональних даних, Учасником не було їх подано.
В свою чергу після винесення Висновку Державної аудиторської служби України Уповноваженою особою було надіслано звернення Учаснику ТОВ «ДОРБУД-11» для уточнення наявності листів-згоди на обробку персональних даних працівників, які були додатково зазначені в довідці, а саме: Попов О.А., Матевосян С., Магарян К.Р., Магарян Г.К. та щодо автогрейдер з реєстраційним номером 20313АІ CATTERPILLAR 12G. Відповідь на лист-звернення надаємо.
Уповноважена особа Борщагівської сільської ради, взяла до уваги Ваш висновок, та в подальшому помилки, які були допущені будуть враховано в роботі.
В той же час Борщагівська сільська рада в межах передбачених законодавством України, готова сприяти виконанню завдань покладених на Державну аудиторську службу України.
Дата публікації звіту:
05.10.2021 12:45
Запити/Пояснення
Номер:
b44b7a74fa0e423f98cf37d961f284e4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.09.2021 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги по просп. Героїв Небесної Сотні в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-30-003201-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2fcde8ee3a06459d901950600979710b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.09.2021 15:27
Опис:
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 10.09.2021 року о 12:56 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкт на: «Капітальний ремонт автомобільної дороги по просп. Героїв Небесної Сотні в с. Софіївська Борщагівка», який розроблений на підставі: — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації по робочому проекту «Капітальної ремонт автомобільної дороги по просп. Героїв Небесної Сотні в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Експертиза проведена ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) що органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано здійснювати публікації, а не зобов’язано.
Номер:
5eaf3b4833fb4d6abb237e884a06ce74
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.10.2021 12:34
Опис:
Надаємо пояснення на висновок Держаудитслужби, який створено в системі прозоро 30 вересня о 17:43 год.
Повідомляємо Вам наступне, що Замовник відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, установив вимогу до учасників торгів надати довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних/дорожніх машин, механізмів, обладнання, устаткування тощо), матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах.
В свою чергу Учасник ТОВ «ДОРБУД-11» надає довідку в якій є зазначив про наявність обладнання, машин і механізмів, в тому числі автогрейдера з реєстраційним номером 10850СА від 13.11.2018 № 1. Учасником ТОВ «ДОРБУД-11» надано договір CATTERPILLAR 12G орендованого у ТОВ «Ремшляхбуд.21» згідно договору оренди укладений з ТОВ «Ремшляхбуд.21» та акт приймання-передачі в оренду техніки від 19.08.2021, згідно яких в переліку орендованих транспортних засобів відсутній автогрейдер з реєстраційним номером 10850СА CATTERPILLAR 12G.
Уповноваженою особою Борщагівської сільської ради було розцінено технічною (опискою) помилкою зазначення невірного реєстраційного номеру в довідці щодо наявності автогрейдера 10850СА CATTERPILLAR 12G. Оскільки першочерговим та основним документом є договір від 13.11.2018 р. та акт-приймання передачі в оренду техніки, що є невід’ємним додатком до Договору.
Враховуючи, зазначене Учасник має для виконання робіт необхідну техніку, а саме автогрейдер з реєстраційним номером 20313АІ CATTERPILLAR 12G.
Щодо відсутності Листа-згоди на обробку персональних даних, хочемо надати наступні пояснення, а саме: Учасником першочергово було надано довідку про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості 13 чоловік та надано по кожному згоду на обробку персональних даних. Учасник ТОВ «ДОРБУД-11», за вимогою про усунення невідповідностей до 09.09.2021, надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.08.2021 вих. № 14/5, згідно якої кількість працівників учасника 17 осіб - оскільки Уповноваженою особою не було зазначено у своїй вимозі про надання листів згоди на обробку персональних даних, Учасником не було їх подано.
В свою чергу після винесення Висновку Держаудитслужби Уповноваженою особою було надіслано звернення Учаснику ТОВ «ДОРБУД-11» для уточнення наявності листів-згоди на обробку персональних даних працівників, які були додатково зазначені в довідці, а саме: Попов О.А., Матевосян С., Магарян К.Р., Магарян Г.К. та щодо автогрейдер з реєстраційним номером 20313АІ CATTERPILLAR 12G. Відповідь на лист-звернення надаємо.
Уповноважена особа Борщагівської сільської ради, взяла до уваги Ваш висновок, та в подальшому помилки, які були допущені будуть враховано в роботі.
В той же час Борщагівська сільська рада в межах передбачених законодавством України, готова сприяти виконанню завдань покладених на Державну аудиторську службу України.