-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівель та споруд приміщення адміністративного приміщення КНП «Щастинська міська лікарня (проектні роботи) за адресою: м. Щастя, вул. Донєцкая, 97».
Завершена
2 671 177.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 355.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 355.89 UAH
Номер:
68918c011d3048cf822a613b12ab784c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.09.2021 00:00
Період моніторингу:
28.09.2021 15:53 - 22.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.09.2021 421
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2021 № 421
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-07-30-003036-b 30.07.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності заповнення форм документів, вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини 6 статті 17, абзацу другого, третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, що призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону.
Відхиливши одного учасника та не відхиливши іншого з однієї і тієї ж підстави, Замовником порушено норми пунктів четвертого та п’ятого частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Щастинської міської військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 30.07.2021 № 9; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Коменергосервіс» (далі – ТОВ «Коменергосервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група «Будрегіон» (далі – ТОВ «БГ «Будрегіон»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Флагман» (далі – ТОВ «БК «Флагман»); протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 31.08.2021 № 19, від 01.09.2021 № 20, від 02.09.2021 № 21, повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 17.09.2021 № 82-Ш; повідомлення про внесення змін до договору; додаткова угода від 20.09.2021 № 1 до Договору.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації пунктом 4 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктом 6 Додатку 4 установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також моніторингом встановлено, що в пункті 1 розділ ІV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 01.09.2021 № 20 (далі - протокол від 01.09.2021 № 20) Замовник відхилив пропозицією ТОВ «БГ «Будрегіон» згідно частини 1 статті 31 Закону як таку, що не вiдповiдає вимогам тендерної документації. Зокрема: «в документі календарний графік зазначено план фінансування, в якому указан обсяг робіт (в гривні) та обсяг робіт, передбачений до виконання в окремі періоди (кошторисна вартість у відсотках). Календарний графік відсутній».
З вищезазначеного встановлено, що підпунктом 5.3 додатку 1 до тендерної документації установлено вимогу щодо подання учасниками окремим файлом календарного графіку виконання робіт згідно встановленого зразка. При цьому тендерна документація Замовника не містить ані посилання на нормативний документ, яким затверджено форму календарного графіку, ані зразка форми календарного графіку, визначеної Замовником.
Згідно пункту 2.1 Додатку до Наказу «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2, схваленого Рішенням науково-технічної ради Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 25.12.2008 № 202 (далі – Наказ Мінрегіонбуду від 13.01.2009 № 2) Додаток «Календарний графік виконання робіт» конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. При цьому в таблиці 1 до Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 № 2 наведено один із можливих варіантів календарного графіка. Слід зазначити, що ТОВ «Будівельна група «Будрегіон»» в складі тендерної пропозиції подано календарний графік, який за формою відповідає наведеному в таблиці 1 до Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 № 2.
Отже відхилення ТОВ «БГ «Будрегіон» з зазначеної причини є безпідставним.
Водночас моніторингом встановлено, що з інших наведених у протоколі підстав, тендерна пропозиція ТОВ «БГ «Будрегіон» була правомірно відхилена.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «БК «Флагман» (протокол розгляду тендерної пропозиції від 02.09.2021) з остаточною ціновою пропозицією в сумі 2 597 945,98 гривень.
Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що документи, які складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
При цьому на порушення вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації ТОВ «БК «Флагман» не накладено кваліфікований електронний підпис на кожен з документів (матеріал чи інформацію) тендерної пропозиції.
Окрім цього підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 1, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт (інформацію бажано надати у формі таблиці на фірмовому бланку підприємства); наявність сертифікованого інженера-кошторисника та інженера-будівельника з обов’язковим підтвердженням дипломом.
Проте, учасник ТОВ «БК «Флагман» на порушення вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації диплом інженера-кошторисника не надано.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БК «Флагман» встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації не подано завірену копію дійсного впродовж строку виконання робіт документа про проходження ІТП та робітниками навчань з охорони праці (копії протоколу(-ів), витягу з протоколу, посвідчень), чим порушено вимоги підпункту 2.1, 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Окрім цього, відповідно наданої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт від 11.08.2021 № 04 у графі 4 «Кількість» зазначено 150 працівників. Проте, ТОВ «БК «Флагман» на виконання ремонтно-будівельних робіт у складі тендерної пропозиції надано дійсних в продовж проведення робіт 17 цивільно-правових договорів найму, чим не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що підпунктом 4.1 пунктом 4 Додатку 1 тендерною документацією Замовника визначено, що учасник має надати інформацію про наявність дозвільних документів та подає для участі в закупівлі ліцензію (дозвіл) на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури.
Так, у Технічному завданні визначено обсяги робіт за предметом закупівлі, які належать до протипожежного призначення та підлягають ліцензуванню, згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VІІІ від 02.03.2015, зокрема, роботи визначені локальним кошторисом № 2-1-3 на пожежну сигналізацію (Додаток 2 до тендерної документації). Однак, ТОВ «БК «Флагман» у складі тендерної пропозиції не надано ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення.
Також, Замовник у тендерній документації пунктом 4 розділу III установив до учасників торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Учасник ТОВ «БК «Флагман» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.08.2021 № 01 у якій відсутня інформація про спеціалізований самоскид марки DAF реєстраційний номер ВВ0403ЕЕ перевізника ФОП Яворський М.М. з яким укладено договір перевезення вантажу автомобільним транспортом № б/н від 15.08.2021, чим порушено вимоги пункту 1 частини другої статті 16 Закону.
Окрім цього, Замовник у тендерній документації пунктом 5 розділу III установив до учасників торгів вимогу щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі які визначено у Технічному завданні (Додаток 2).
Учасник ТОВ «БК «Флагман» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.08.2021 № 01, за якою враховане обладнання і механізми є орендованим. Проте, у підсумковій відомість ресурсів розробленій у програмному комплексі АВК-5 (редакція 3.6.1) у розділах ІІ «Будівельні машини і механізми» та ІІІ «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витратах» у обґрунтуванні власне або орендоване в графі 14 не зазначено, чим не дотримано вимог підпункту 6.2.1.3 пункту 6 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405, та не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім цього моніторингом установлено, що пунктом 4 Додатку 4 тендерної документації Замовник установив до переможця торгів вимогу щодо надання довідки про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (Електронна довідка або довідка видана Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України). Однак переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини шостої статті 17 Закону.
Однак на порушення вимог абзацу другого, третього пункту 1, абзацу другого пункту 2, абзацу третього, четвертого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БК «Флагман», пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону та уклав із ним договір.
Вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Окрім того встановлено, що наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «Флагман» календарний графік виконання робіт по об’єкту не містить інформації щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності виконання робіт. При цьому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БК «Флагман».
Таким чином, відхиливши одного учасника та не відхиливши іншого з однієї і тієї ж підстави, Замовником порушено норми пунктів четвертого та п’ятого частини першої статті 5 Закону.
Період усунення порушень:
07.10.2021 13:46 - 26.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2021 13:46
Запити/Пояснення
Номер:
3b6558d4fd484c56bb87bdb52a190dbe
Назва:
пояснення щодо закупівлі з власної ініціативи
Дата опублікування:
07.10.2021 14:10
Опис:
ЩАСТИНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Щастинського району Луганської області
пл. Міра, 9, м. Щастя, Новоайдарський район, Луганська область, 91480
тел. (0642) 96-08-53, факс. (0642) 96-08-53
e-mail: schastye-vca@ukr.net , код ЄДРПОУ 4398209343982093
Появснення з власної ініціативи по моніторингу закупівлі
UA-2021-07-30-003036-b
Щодо початку моніторингу закупівлі UA-2021-07-30-003036-b, тендерний комітет Щастинської міської військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області (далі - ТК) повідомляє, що 31.08.2021 року ТК була розглянута тендерна пропозиція учасника закупівлі по відкритим торгам код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» Капітальний ремонт будівель та споруд приміщення адміністративного приміщення КНП «Щастинська міська лікарня (проектні роботи) за адресою: м. Щастя, вул. Донєцкая, 97»., очікувана вартість – 2 671 177.00 грн. з ПДВ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-30-003036-b) (далі - Закупівля) а саме, ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" Код ЄДРПОУ 34298194, остаточна пропозиція якого (2 200 000.00 грн.) з ПДВ визнана електронною системою за результатами аукціону найбільш економічно вигідною.
В ході розгляду було виявлено ряд важливих невідповідностей тендерної пропозиції даного учасника тендерній документації (кваліфікаційні вимоги, відсутність, або невідповідність наданих документів, тощо), а саме:
1. Згідно п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, документи, що складаються
учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу. Згідно «Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» прДСТУ 4163:20, а саме п.4.1. цього документу «Склад реквізитів документу», обов’язковими реквізитами є дата документу та реєстраційний номер документа. Подпункт 7 пункта 3 розділу V свідчить про те, що Замовник може не відхилити пропозицію, якщо документ не має тільки віхідного номера. Одже, майже всі документі, які надав ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" не мають обов’язкового реквізиту згідно Національного стандарту України – дати документа.
2. Згідно п.3 розділу VI Учасник повинен надати проект договору згідно додатка 3 з обов’язковим зазначенням змін його умов. ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" надав проект договору, але не повністю його заповнив (відсутня сума договору та розмір авансу) та не надав лист про погодження або зміну умов договору.
3. Відсутня цінова пропозиція, яка є обов’язковою (додаток 5 Тендерної документації)
4. Згідно п.4 розділу ІІІ Тендерної документації, відомості у кількості 14 пунктів учасник надає у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" не надав таких довідок.
5. Згідно п.1 додатка 1 Тендерної документації учасник повинен надати документ про повноваження щодо підпису тендерної документації. ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" не надав довідку.
6. Не надані копіі технічних паспортів власних основних засобів, які указані в довідці про МТБ № б/н та без дати.
7. В наданому Договорі про надання послуг по організації перевезення вантажу №186/19 від 16.12.2019 року не вказана сума договору та калькуляція на перевезення, або тверда ціна перевезення.
8. Згідно п.2.2 додатка 1 Тендерної документації учасник повинен надати цивільно-правові договори найму, якщо персонал залучений. ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" надав договір ЦПХ №14/6 від 14.06.2021р., в якому найменування виконання робіт не відповідає довідці про робітників № б/н та без дати.
9. ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" надав свідчення про наявність інженера-кошторисника, але кошторисна документація взагалі не підписана інженером-кошторисником, в наявності тільки підпис директора. Не відповідність наданої інформації про кошторисника кошторисній документації.
10. Згідно договору оренди обладнання, матеріалів, інструментів та техніки №254 від 16.08.2019 року ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" у складі п.1.2. передається техніка, а саме автокран КМК 3045. Але згідно довідки про працівників № б/номера та без дати у ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС» відсутній персонал для водіння та обслуговування цієї техніки. Одже за недостатністю працівників ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС» не відповідає ст.16
11. Згідно договорів оренди техніки та обладнання а також договору надання послуг та згідно довідки про матеріально-технічну базу 35 видів техніки та обладнання орендується, але це не відповідає кошторисні документації, так як в підсумковій відомості ресурсів немає позначки про оренду, та згідно кошторисній документації все обладнання та механізми власні, що не відповідає дійсності. Не відповідність кошторисної документації.
Враховуючи вищезазначене члени тендерного комітету прийшли висновку, що вказана тендерна пропозиція учасника закупівлі, не відповідає вимогам тендерної документації по закупівлі та дискваліфікували зазначену пропозицію (протокол засідання ТК від 31.08.2021 № 19 - додається).
01.09.2021 року ТК була розглянута тендерна пропозиція учасника Закупівлі. ТОВ "Будівельна група "Будрегіон""Код ЄДРПОУ 40097158 остаточна пропозиція якого - 2 558 186,77 грн з ПДВ, після дискваліфікації ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" Код ЄДРПОУ 34298194, визнана електронною системою за результатами аукціону найбільш економічно вигідною.
В ході розгляду зазначеної пропозиції було також виявлено ряд важливих невідповідностей тендерної пропозиції даного учасника тендерній документації (кваліфікаційні вимоги, відсутність, або невідповідність наданих документів, тощо), а саме:
1. Надані документи на право підпису договору підряду згідно Статуту, але не надана довідка щодо права підпису тендерної документації, а саме, хто має бути уповноваженою особою щодо підпису тендерної документації (п.1 додатка 1 тендерної документації).
2. Головний інженер Сафонов С.І. має кваліфікаційний сертифікат АР № 002041 «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості» та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Але, згідно листа заступника мінрегіону «на заміну листа мінрегіону від 26.06.2012р. № 7/17-10476», що якщо ГІП або ГАП (керівник проекту) має сертифікат по енергоефективності або архітектора, або інший (не інженера-кошторисника) то наявність сертифіката у інженера-кошторисника, який розробляє проект (кошторис) обов`язкова, так як виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація (дефектний акт і кошторис) є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування).
3. В договорі надання послуг №20/08 від 20.08.2021р. не вказана сума договору с ПДВ. В Специфікації до цього договору указана сума без ПДВ, але Замовник та Виконавець цього договору є платниками ПДВ.
4. В договорі оренди обладнання №20/08 від 20.08.2021р. не вказана сума договору с ПДВ. В Специфікації до цього договору указана сума без ПДВ, але Замовник та Виконавець цього договору є платниками ПДВ. Немає акта прийома-передачі обладнання згідно договору оренди обладнання №20/08 від 20.08.2021р. Відповідно немає достовірно підтвердженого факта наявності майна у учасника.
5. Довідка №1 від 03.08.2021р. не відповідає наданим паспортам на власне обладнання.
Згідно п.2.1. додатка 1 Тендерної документації Учасник повинен у підтвердження наявності матеріально-технічної бази надати копії технічних паспортів та інвентарних карток обліку основних засобів АБО копію договорів оренди АБО інші документи. ТОВ «БГ Будрегіон» не надав взагалі інвентарні картки обліку основних засобів, а паспорта на обладнання надав не в повному обсязі. Так в файлі «Завірені копії паспортів на власне обладнання» (Завантажене в систему Prozorro 23.08.2021 року о 15-56 годин) не має паспортів на обладнання (20 штук) згідно пунктів довідки №1 від 03.08.2021р., а саме:
- п.1. Відбійний молоток «Dnipro-M» - 2 штуки,
- п.2. Перфоратор «Metabo» КНЕ 75 – 2 штуки,
- п.3. Шуруповерт «DWT» FDC-12 Cli - 3 штуки,
- п.5. Машина відрізна 180 «Інтерскол» - 1 шт.,
- п.7. Сварочний Інвертор Dnipro-M САБ-250Н – 1 шт,
- п.8. Перфоратор «Dnipro-M» ВН-110 – 1 шт,
- п.9. Перфоратор «Енергомаш» 1000В – 1 шт,
- п.10. Дриль DWT 1050Вт – 1шт.
На замість них були надані паспорта у кількості 7 шт на інше обладнання, яке не було указано в довідці. Не відповідність довідки паспортам на обладнання свідчить про недостатню кількість обладнання у ТОВ «БГ Будрегіон» та не відповідність ст.16.
6. В договорі №1 від 04.01.2021р. на перевезення вантажів автомобільним транспортом не указана сума договору та не надана калькуляція, згідно якої будут надаватися послуги.
7. В документі календарний графік зазначен план фінансування, в якому указан обсяг робіт (в гривні) та обсяг робіт, передбачений до виконання в окремі періоди ( кошторисна вартість у відсотках). Календарний графік відсутній.
8. Згідно п.6 додатка 1 до тендерної документації Учасник не надав: п.6.1 - повну інформацію про субпідрядника.
Враховуючи вищезазначене члени тендерного комітету прийшли висновку, що вказана тендерна пропозиція учасника Закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації по закупівлі та та дискваліфікували зазначену пропозицію (протокол засідання ТК від 01.09.2021 № 20 - додається).
02.09.2021 року ТК була розглянута тендерна пропозиція учасника Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФЛАГМАН" Код ЄДРПОУ 43813447 пропозиція якого, після дискваліфікації ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" Код ЄДРПОУ 40097158, за результатами електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною.
Члени тендерного комітету, розглянули тендерну документацію учасника та не виявили недоліків, які б суттєво впливали на закупівлю та предмет закупівлі, визнали вказаного учасника переможцем закупівлі (протокол засідання ТК від 02.10.2021 № 21 - додається).
Поряд з вищезазначеним, ТК повідомляє, що під час проведення оцінки тендарних пропозицій усіх учасників закупівлі відповідно до вимог Закону, були враховані рекомендації третього управління ГУ СБУ у Донецькій та Лугансській областях щодо забезпечення економічної безпеки держави у звязку із порушенням учасниками закупівлі по відкритим торгам код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція вбудованого приміщення під ЦНАП» за адресою вул. Каштанова, 6 м. Щастя (коригування робочого проекту), очікувана вартість – 4 943 978.00 грн. з ПДВ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-23-007441-b) вимог тендерної документації до закупівлі, тощо (Лист третього управління ГУ СБУ у Донецькі та Луганській областях - додається).
Крім того, зазначаємо, що ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" Код ЄДРПОУ 40097158 та ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" Код ЄДРПОУ 34298194були учасниками закупівель по відкритим торгам код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція вбудованого приміщення під ЦНАП» за адресою вул. Каштанова, 6 м. Щастя (коригування робочого проекту), очікувана вартість – 4 943 978.00 грн. з ПДВ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-23-007441-b) та код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» Капітальний ремонт будівель та споруд приміщення адміністративного приміщення КНП «Щастинська міська лікарня (проектні роботи) за адресою: м. Щастя, вул. Донєцкая, 97»., очікувана вартість – 2 671 177.00 грн. з ПДВ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-30-003036-b) – предмет моніторингу, де по черзі за результатами електронного аукціону були визнані першими переможцями закупівлі. А за результатами моніторінгу, проведеного ТК на вебресурсах (dozorro.org, youcontrol.com.ua, тощо), вказані компаії досить часто разом являлись учасниками різних закупівель, де їх цінова пропозиція по черзі була то більшою то меншою відносно друг друга, що може свідчить про деякі порушення учасниками закупівель вимог чинного законодавства України щодо закупівель та економічної конкуренції.
Просимо Вас урахувати це пояснення при формуванні висновку по моніторингу Закупівлі.
З повагою, Тендерний комітет Щастинської міської ВЦА.