-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
УГСБМ21П-025_45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ("Будівництво ДКС- Пасічна", за межами населених пунктів, в межах адміністративного підпорядкування сільської ради с. Пнів, Надвірнянський район, Івано-Франківська область. (Благоустрій)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Завершена
8 800 796.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 170 000.00 UAH
мін. крок: 1.9% або 170 000.00 UAH
Номер:
babc866a82e049a184c5e8ae46e8a464
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-28-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.12.2021 00:00
Період моніторингу:
28.12.2021 19:50 - 21.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
28.12.2021 568
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.12.2021 № 568
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
45 UA-2021-07-29-010181-b 29.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.12 2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Укргазспецбудмонтаж» (далі – Замовник) від 29.07.2021 № УГСБМ 21П - 025, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕКСПРЕС-ГАЗБУД», ТОВ «СБМУ - 124», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол визначення переможця № УГСБМ21П-025 від 23.09.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2021 року, договір від 12.10.2021 року № 140/21.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встанволено, що відповідно підпункту 3 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників (або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку, але за умови чинності дозвільного(-их) документів).
У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді.
Так, учасником ТОВ «ЕКСПРЕС-ГАЗБУД» у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці Управління Держпраці в Івано – Франкфівській області № 193.16.26 про експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме : Посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, а саме : Балони із стисненим киснем,об`єм 40л.-2 шт.; Балони із зрідденим газом (ЗВГ),об`єм 50л.-2 шт., що не відповідає умовам підпункту 3 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕКСПРЕС-ГАЗБУД» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також, слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання до участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Однак, Замовник не відхилив учасників, допустив їх до аукціону, визначив переможцем процедури ТОВ «ЕКСПРЕС-ГАЗБУД» та уклав договір від 12.10.2021 року № 140/21.
Період усунення порушень:
31.12.2021 14:04 - 19.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.12.2021 14:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунення порушень шляхом припинення дії договору
Дата публікації звіту:
13.01.2022 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
42e2aec1c5af471ea0591d2a6eeb603b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.12.2021 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.01.2022 00:00
Опис:
Керівнику
АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Укргазспецбудмонтаж»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «УГСБМ21П-025_45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Будівництво ДКС- Пасічн»", за межами населених пунктів, в межах адміністративного підпорядкування сільської ради с. Пнів, Надвірнянський район, Івано-Франківська область. (Благоустрій)», код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-010181-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
dcfd3e9064344c84a9b78e5cbc28a412
Назва:
Стосовно висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) від 31.12.2021р.
Дата опублікування:
05.01.2022 15:19
Опис:
Відповідно до підпункту 3 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники на підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства в складі своєї тендерної пропозиції повинні були надати скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку , а саме на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки:
- Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників (або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку, але за умови чинності дозвільного(-их) документів), надалі за текстом Крани.
УБМР «Укргазспецбудмонтаж» (далі-Замовник) при проведенні закупівлі та аналізуючи поданих документів Учасником (ТОВ «Експрес-газбуд») керувався виключно вимогами чинного законодавства та не мав підстав для відхилення Учасника.
Закупівля оголошена 29 липня 2021 року.
Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» станом на дату проведення Закупівлі чинна. (далі-постанова №1107).
Постанова КМУ від 25 серпня 2010 р. № 725 «Про затвердження переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності» станом на дату проведення Закупівлі чинна.
Постанова КМУ від 03 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» станом на дату проведення Закупівлі чинна (далі-постанова №77).
Учасником подана декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована в Держпраці 20.01.2021 року №1420, яка є чинною.
Відповідно до постанови №1107 в попередній редакції від 12.03.2020 року до внесення змін постановою №77 (вимоги №1107 щодо отримання декларації на експлуатацію кранів продовжують діяти на дату проведення закупівлі) ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
п.10. Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників.
Згідно п.3. постанови №77, установити, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
Саме тому відповідно до вимог попередньої редакції постанови №1107 на експлуатацію Кранів потрібна декларація, яка є чинної та діючою відповідно до постанови №77, як наслідок підстав для відхилення Учасника у Замовника не було.
Враховуючи вищенаведене в діях Замовника відсутні порушення зазначені в висновку ДАСУ від 31.12.2021 по предмету закупівлі УГСБМ21П025_45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ("Будівництво ДКС Пасічна", за межами населених пунктів, в межах адміністративного підпорядкування сільської ради с. Пнів, Надвірнянський район, Івано- Франківська область. (Благоустрій) UA-2021-07-29-010181-b).