• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

УГСБМ21П-025_45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ("Будівництво ДКС- Пасічна", за межами населених пунктів, в межах адміністративного підпорядкування сільської ради с. Пнів, Надвірнянський район, Івано-Франківська область. (Благоустрій)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Завершена

8 800 796.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 170 000.00 UAH
Номер: babc866a82e049a184c5e8ae46e8a464
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-28-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.12.2021 19:50 - 21.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 28.12.2021 568 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.12.2021 № 568 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 45 UA-2021-07-29-010181-b 29.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31.12 2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Укргазспецбудмонтаж» (далі – Замовник) від 29.07.2021 № УГСБМ 21П - 025, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕКСПРЕС-ГАЗБУД», ТОВ «СБМУ - 124», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол визначення переможця № УГСБМ21П-025 від 23.09.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2021 року, договір від 12.10.2021 року № 140/21. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встанволено, що відповідно підпункту 3 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників (або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку, але за умови чинності дозвільного(-их) документів). У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді. Так, учасником ТОВ «ЕКСПРЕС-ГАЗБУД» у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці Управління Держпраці в Івано – Франкфівській області № 193.16.26 про експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме : Посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, а саме : Балони із стисненим киснем,об`єм 40л.-2 шт.; Балони із зрідденим газом (ЗВГ),об`єм 50л.-2 шт., що не відповідає умовам підпункту 3 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕКСПРЕС-ГАЗБУД» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також, слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання до участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Однак, Замовник не відхилив учасників, допустив їх до аукціону, визначив переможцем процедури ТОВ «ЕКСПРЕС-ГАЗБУД» та уклав договір від 12.10.2021 року № 140/21.
Період усунення порушень: 31.12.2021 14:04 - 19.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.12.2021 14:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунення порушень шляхом припинення дії договору
Дата публікації звіту: 13.01.2022 17:27

Запити/Пояснення