-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
14620000-3 Металовироби (Сплави)
Завершена
8 497 905.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 489.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 489.53 UAH
Номер:
ce6b7bd7821b42e888a47f0263f09797
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-14-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2021 00:00
Період моніторингу:
14.12.2021 11:33 - 07.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
14.12.2021 Одеса № 803
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.12.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.12.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2021 № 803
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
7 UA-2021-07-29-010096-b 29.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення такого порушення в майбутньому, забезпечення оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр з будівництва та ремонту інженерних споруд» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету, протокол засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 222 щодо внесення змін до ТД, роз’яснення щодо тендерної документації, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «СОТА УКРАЇНА», товариство з обмеженою відповідальністю «Продмаркетпром», товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма «Вікант», товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ», протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 08.09.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.09.2021, договір закупівлі від 28.09.2021 № ЦБРІС/00038/ТД-2021-ю (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.11.2021, додаткова угода до Договору від 17.11.2021 № 1, пояснення, отримане 17.12.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Водночас відповідно до пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі – протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 222 внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 27.08.2021, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, чим не дотримано вимоги частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
23.12.2021 15:29 - 12.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2021 15:29
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0011/2022/пр
Дата відкриття провадження:
15.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
c85a1d477508445e974a0ed8d6487e6e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.12.2021 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
98c03813ca9d4882aa9c4fd4766a76c7
Назва:
Щодо закупівлі 14620000-3 Металовироби Сплави) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-010096-b
Дата опублікування:
17.12.2021 15:06
Опис:
Тендерним комітетом філії «Центр з будівництва та ремонту інженерних споруд» АТ «Укрзалізниця» розглянуто запити Державної аудиторської служби про UA-М-2021-12-14-000027 надання пояснень процедури закупівлі: 14620000-3 Металовироби Сплави) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-010096-b та повідомляється наступне.
В повідомленні про прийняття рішення про початок моніторингу зазначених процедур закупівель заначено підставу моніторингу як виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Органом державного фінансового контролю встановлена потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Правову основу зазначеного запиту покладено припис пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова), яким вказану Постанову доповнено згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020.
У зв’язку з наведеним тендерний комітет філії вважає за необхідне зазначити, що не вбачає правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю:
14620000-3 Металовирби Сплави) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-010096-b, оскільки закупівлі здійснюється за рахунок власних коштів акціонерного товариства, без залучення коштів державного бюджету, призначених АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік.
Підтвердженням того висновку, що вимоги пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на закупівлі акціонерного товариства, які здійснюються за рахунок власних коштів (отриманих у результаті комерційної господарської діяльності) є наступне.
1. Одночасно із введенням у дію пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 було доповнено Додаток до вказаної Постанови. Назва вказаного Додатку розкриває предмет регулювання Постанови: «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Додаток Постанови доповнено пунктом 26, який передбачає: «Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» та кореспондує з пунктом 41 Постанови.
2. Пункт 41 Постанови передбачає забезпечення обґрунтування: 1) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 2) розміру бюджетного призначення, 3) очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення зазначених обґрунтувань на веб-сайті.
Визначений у пункті 41 Постанови перелік слід розглядати виключно у наведеній нормою формі, тобто у сукупності вказаних документів/інформації.
Сукупність вказаних документів/інформації вказує на те, що правова норма може застосовуватися виключно до процедури із використанням бюджетних коштів, на це вказує така ознака, як необхідність обґрунтування «бюджетного призначення».
В свою чергу використання під час відповідної закупівлі власних коштів акціонерним товариством унеможливлює обґрунтування «бюджетного призначення» та, відповідно, виключає розповсюдження Пункту 41 Постанови на таку закупівлю.
Слід зазначити, що за умови розповсюдження обумовленої норми, як на процедуру використання бюджетних коштів, так і на процедуру використання власних коштів товариством державного сектору економіки, її зміст мав би викладатися у спосіб пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: «розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі».
Саме сполучник «або» у приведеній для прикладу нормі Закону вказує, що вона (норма) застосовується як до закупівлі із використанням бюджетних коштів так і до закупівлі із використанням власних коштів відповідним замовником. Відсутність сполучника «або» є суттєвим та тлумачиться тендерним комітетом філії однозначно: Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів.
3. Висновок тендерного комітету філії щодо того, що Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів власне підтверджується і Міністерством фінансів України на офіційному сайті: https://mof.gov.ua/uk/news/kabmin_priiniav_rishennia_pro_zmini_do_poriadku_provedennia_perevirok_zakupivel-2603
Так, Міністерством фінансів України 16.12.2020 було зазначено:
«Сьогодні на засіданні Уряду прийнято рішення щодо внесення змін до Порядку проведення перевірок закупівель*, підготовлених Мінфіном та Державною аудиторською службою. Постановою унормовуються підстави для здійснення перевірки закупівель органами державного фінансового контролю, а також забезпечується приведення їх у відповідність до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».
Прийнятим рішенням врегульовано питання отримання інформації органами державного фінансового контролю для складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі встановлення під час перевірок закупівель порушень законодавства, що передбачають адміністративну відповідальність.
Окрім того, постановою прийнято норму, яка забезпечить прозорість та обґрунтованість формування очікуваної вартості предмету закупівель/розміру бюджетного призначення. Мета прийняття такої норми – підвищення достовірності бюджетного планування, його зв’язку з плануванням публічних закупівель, обґрунтованості під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також потреби у бюджетних ресурсах на закупівлю».
* постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Крім того, додатково просимо звернути увагу на наступне.
У якості підстави проведення моніторингу процедури закупівлі:
14620000-3 Металовирби Сплави) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-010096-в Держаудитслужбою зазначено: «виявлені порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель». Зазначена підстава передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» у пункті 4 частини 2 статті 8 Закону та кореспондує з пунктом 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Наведені веб-портали не є веб-сайтами замовника, а до складу документів, які мають оприлюднюватися відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» не належать обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості. Такі документи/вимоги/інформація у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні, чим створено конфлікт між нормами різних за статусом нормативно-правових актів: Закону та Постанови КМУ. Подібні правові колізії вирішуються тлумаченням правовідносин на користь вищого за статусом нормативно-правового акта (Закону).
Необхідно зазначити, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
До загальних умов здійснення закупівлі, визначених статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Додатково повідомляємо, що на виконання плану капітального ремонту залізничних мостів, згідно пооб’єктного плану освоєння капітальних інвестицій на 2021 рік відповідно до Контрольних завдань з освоєння капітальних інвестицій по АТ «Укрзалізниця» та залежних господарських товариствах затверджених рішенням засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 28.04.2021 року (протокол №56/49 Ком.т.), виникла необхідність закупівлі металопрокату (кутники, швелер, листовий метал) для виготовлення перильного огородження залізничних та пішохідних мостів, консолей мостів, щитів огородження, під час виготовлення опорних частин мостів та виготовлення з/б виробів.
Відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" філією «Центр з будівництва інженерних споруд» АТ «Укрзалізниця» (надалі - філія «ЦБРІС»), перед початком проведення процедури закупівлі було зроблено аналіз ринку та отримано комерційні пропозиції від трьох потенційних постачальників металопрокату. Ціна закупівлі формувалась менше ніж мінімальна комерційна пропозиція з погодження причетних департаментів АТ «Укрзалізниця».
З урахуванням поставки в структурні підрозділі філії «ЦБРІС» в 10 регіонах України та відтермінуванням платежу 45 банківських днів після реєстрації податкової накладної (сплата податку), ціни за одиницю продукції не перевищували ринкові ціни. Очікувана вартість закупівлі склала 8 497 905,33 грн. без ПДВ (10 197 486,40 грн. з ПДВ).
Після проведення процедури закупівлі з публікацією англійською мовою на торги вийшло чотири учасника:
- ТОВ "СОТА УКРАЇНА" - 6 499 875,00 грн. без ПДВ (7 799 850,00 грн. з ПДВ).
- ТОВ "Продмаркетпром" - 6 500 000,00 грн. без ПДВ (8 593 198,80 грн. з ПДВ).
- ТОВ "ЮГСТАЛЬ" - 7 160 999,00 грн. без ПДВ (8 799 850,00 грн. з ПДВ).
- ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ" - 8 492 470,00 грн. без ПДВ. (10 559 820,00 грн. з ПДВ).
В ході торгів переможцем стало ТОВ "СОТА УКРАЇНА" з найменшою ціновою пропозицією, яка менше за очікувану вартість закупівлі на 2 397 636,40 грн. з ПДВ.
Після укладання договору від 28 вересня 2021 року № ЦБРІС/00038/ТД-2021-ю, філія «ЦБРІС» тричі зверталась к переможцю торгів щодо надання знижки на запропоновану Продукцію. В ході перемовин ТОВ "СОТА УКРАЇНА" знизила ціну на прокат товстолистовий та тонколистовий ще на 124 968,00 грн., з ПДВ.
На даний час, орієнтуючись на ціни прайсу Ментінвест-СМЦ станом на 18.11.2021, в яких зазначена ціна за одиницю продукції з урахуванням 100% передоплати та самовивозом, ціни договору є економічно обгрунтованими та на перевищують середньоринкові по регіону на момент закупівлі.
Технічні характеристики металопрокату формувались відповідно до Державних стандартів України:
№ з/п Найменування продукції ДСТУ, ТУ, креслення
1 Швелер сталевий гарячекатаний (мірної довжини) ст.3 сп (пс) ДСТУ 3436-96 (ГОСТ 8240-97)
ДСТУ 4484:2005/ГОСТ535-2005
ДСТУ 2651:2005/ГОСТ 380-2005
2 Кутик сталевий гарячекатаний рівнополичний (мірної довжини) ст. 3 сп (пс) ДСТУ 2251:2018
ДСТУ4484:2005/ГОСТ 535-2005
ДСТУ 2651:2005/ГОСТ 380-2005
ДСТУ EN 10056-1:2006
ДСТУ EN 10056-2:2009
3 Прокат товстолистовий гарячекатаний з вуглецевої ст.3 сп (пс) ДСТУ 8540:2015
ДСТУ 8803:2019
ДСТУ 2651:2005/ГОСТ 380-2005
4 Прокат тонколистовий гарячекатаний з вуглецевої ст.3 сп (пс) ДСТУ 8540:2015
ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97)
ДСТУ 2651:2005/ГОСТ 380-2005
Хочемо зазначити, що необхідні документи замовника на процедуру закупівель: 14620000-3 Металовироби Сплави) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-010096-ba були складені та оприлюдненні у порядку та у строки до Закону.