• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

14620000-3 Металовироби (Сплави)

Завершена

8 497 905.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 489.53 UAH
Номер: ce6b7bd7821b42e888a47f0263f09797
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-14-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.12.2021 11:33 - 07.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 14.12.2021 Одеса № 803 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.12.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.12.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.12.2021 № 803 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 7 UA-2021-07-29-010096-b 29.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення такого порушення в майбутньому, забезпечення оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр з будівництва та ремонту інженерних споруд» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету, протокол засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 222 щодо внесення змін до ТД, роз’яснення щодо тендерної документації, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «СОТА УКРАЇНА», товариство з обмеженою відповідальністю «Продмаркетпром», товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма «Вікант», товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ», протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 08.09.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.09.2021, договір закупівлі від 28.09.2021 № ЦБРІС/00038/ТД-2021-ю (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.11.2021, додаткова угода до Договору від 17.11.2021 № 1, пояснення, отримане 17.12.2021 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Водночас відповідно до пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі – протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 222 внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 27.08.2021, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, чим не дотримано вимоги частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 23.12.2021 15:29 - 12.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2021 15:29

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0011/2022/пр
Дата відкриття провадження: 15.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження : б/н

Запити/Пояснення