-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Торги не відбулися
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
679a421aaef742daa6fe5fed28aa169d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 16:16 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 610
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 610.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-29-008403-b, 29.07.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/12313-2021 від 28.09.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 14, 17 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «ПСК Флагман», визначення вказаного учасника переможцем тендеру встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ПСК Флагман», яка не відповідає вимогам пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та пунктів 2, 14, 17 частини другої статті 22, та частини третьої статті 17 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 18 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини 3054 Національної гвардії України на 2021 рік (UA-P-2021-07-28-007472-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Капіталмістобуд» та товариства з обмеженою відповідальністю «Богарт Буд» (щодо правомірності їх відхилення Замовником); протоколи засідання тендерного комітету від 30.08.2021 №357, від 03.09.2021 №368 та від 27.09.2021 №410; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПСК Флагман» (далі – ТзОВ «ПСК Флагман»); протокол засідання тендерного комітету від 01.10.2021 №417; оприлюднені переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; опубліковані Замовником під час моніторингу (07.10.2021) пояснення та документи на відповідний запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій при визначенні у тендерній документації (частина «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій») умови щодо надання учасниками гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з грошовим покриттям в розмірі 79 158,19 грн терміном дії не менше, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Також, на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить інформації про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Умовами тендерної документації Замовника (частина «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій») встановлено, що інформацію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону учасник надає у довільній формі на фірмовому бланку підприємства відповідно до Додатку №3.
Так, згідно з пунктом 1 Додатку №3 до тендерної документації вказана довідка в довільній формі повинна містити інформацію стосовно відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону відповідно до наведеного переліку.
При цьому, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, наведений у вищевказаному Додатку №3 до тендерної документації перелік відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у статті 17 Закону, містить окремі з них (пункти 3, 5 та 6 частини першої статті 17 Закону), наведені у нечинній на момент затвердження тендерної документації та змін до неї редакції Закону.
Відповідно до норм частини третьої статті 17 Закону замовником для переможця процедури закупівлі визначається спосіб документального підтвердження ним згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Водночас, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у тендерній документації (частина «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій») Замовником не встановлено для переможця процедури закупівлі спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також, при зазначенні у тендерній документації вимоги про подання переможцем документів на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5 або 6 частини першої статті 17 Закону, Замовником вказано строк для надання таких документів, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону (строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з умовами тендерної документації (частина «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій») окремим додатком до пропозиції слід подати календарний графік виконання робіт, за формою, наведеною у Додатку №1 до тендерної документації.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТзОВ «ПСК Флагман» у складі тендерної пропозиції надано «Календарний графік виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку на 24 квартири (інв.№ 10320004) на території військового містечка №3 військової частини 3054 НГУ за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпропетровський р-н., с. Долинське» вих. №8 від 23.08.2021 (файл «8 Календарний графік виконання робіт.pdf»).
Однак, у стовбці 4 вказаного календарного графіку відсутня інформація щодо кількості робіт у розрізі переліку видів робіт, наведеному у стовбці 1 таблиці.
Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ПСК Флагман», як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначено його переможцем тендеру та опубліковано 01.10.2021 повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
18.10.2021 14:15 - 01.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2021 14:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Так, на підставі висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-10-05-000089 закупівлі № UA-2021-07-29-008403-b, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт житлового будинку на 24 квартири (інв.№ 10320004) на території військового містечка №3 військової частини 3054 НГУ за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпропетровський р-н., с. Долинське» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, тендерним комітетом військовї частини 3054, було прийнято рішення:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем у закупівлі № UA-2021-07-29-008403-b, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт житлового будинку на 24 квартири (інв.№ 10320004) на території військового містечка №3 військової частини 3054 НГУ за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпропетровський р-н., с. Долинське» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, учасника ТзОВ «ПСК Флагман» ,а також відхилити тендерну пропозицію учасника ТзОВ «ПСК Флагман», яка не відповідає вимогам пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
2. Провести заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та пунктів 2, 14, 17 частини другої статті 22, та частини третьої статті 17 Закону при складанні тендерної документації, а саме у вигляді проведення додаткових занять для тендерного комітету щодо вивчення положень закону України «Про публічні закупівлі» чинної редакції.
Дата публікації звіту:
19.10.2021 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
098a0f5862f44daa90947e2a508fe964
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2021 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
Дата: 05.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-07-29-008403-b, яка проводилась військовою частиною 3054 Національної гвардії України (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні наступник пояснень:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5a8413b0631841fe97653f25b4010b39
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.10.2021 11:05
Опис:
Так, по суті питання 1, запиту від аудитора, пояснюю наступне:
Розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі його очікувану вартість визначено на підставі Проектної документації та Експертизи проекту на «Капітальний ремонт житлового будинку на 24 квартири (інв.№ 10320004) на території військового містечка №3 військової частини 3054 НГУ за адресую: Дніпропетровська обл., Дніпропетровський р-н., с. Долинське».
Проектна документація зареєстрована на офіційному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Посилання: https://e-construction.gov.ua/proj_exp_doc_detail/2634264005509645723.
Так, по суті питання 2, запиту від аудитора, пояснюю наступне:
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі можливо переглянути на офіційному сайті Національної гвардії України, а саме в розділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» за посиланням https://ngu.gov.ua/derzhavni-zakupivli/.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
№UA-2021-07-29-008403-b, розміщено за посиланням https://docs.google.com/document/d/1zK3pLJItp8FFwIPyz9ZG7YCnokjmboWq/edit#.