-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» «Детектори та аналізатори: - 38430000-8 (Автоматичний гематологічний 3-DIFF аналізатор (НК 024:2019 35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний, сечовий аналізатор (35774 Аналізатор сечі, напівавтоматизований
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» «Детектори та аналізатори: - 38430000-8 (Автоматичний гематологічний 3-DIFF аналізатор (НК 024:2019 35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний, сечовий аналізатор (35774 Аналізатор сечі, напівавтоматизований
Торги відмінено
225 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 250.00 UAH
Номер:
993cf280dba6408dbb887b5fa438ceda
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-01-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2021 00:00
Період моніторингу:
01.09.2021 14:09 - 23.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.09.2021
№ 535
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 535
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-07-29-007881-b 29.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пункту 8 частини першої статті 10 Закону та частини першої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 5, 17 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Буднік Андрій Ігорович – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Обертинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Буднік Андрій Ігорович, протокол засідання тендерного комітету від 17.08.2021 №4, повідомлення про намір укласти договір, інформацію про відміну.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пунктів 5 та 17 частини другої статті 22 Закону, Замовником у ТД не зазначено місце поставки товару, а також посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
На порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовника не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з порушенням термінів, встановлених пунктом 8 частини першої статті 10 Закону та частиною першою статті 33 Закону. Зокрема, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 17.08.2021 №4, Замовником ухвалено рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Буднік Андрій Ігорович 17 серпня 2021 року тоді як повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 25 серпня 2021.
Період усунення порушень:
10.09.2021 10:16 - 25.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2021 10:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
тендерну процедуру відмінено:UA-2021-07-29-007881-b ,у зв'язку з проведеним моніторингу управління Західного офісу Держаудит служби в Івано-Франківській обл..В подальшому будемо дотримуватися законодавства у сфері закупівлі,та не допускати порушення виявлені за результатами моніторингу
Дата публікації звіту:
14.09.2021 10:26