• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із здійснення заходів, пов'язаних із забезпечення пожежної безпеки та заміни покрівлі Іллінецької загальноосвітньої школи I-III ст. № 3 м.Іллінці Вінницької області

категорія- юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 Закону. Якість товару повинна відповідати відповідним ГОСТ та ТУ, встановленим на даний вид товару

Завершена

2 103 958.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 63 118.74 UAH
Номер: acd36e5db0b24666b20c417235218718
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-22-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.07.2024 17:17 - 13.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.07.2024 №66-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22.07.2024 №66-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2021-07-29-001522-a 29.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання щодо відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: договір від 06 вересня 2021 року №1522-а, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 02 грудня 2021 року №1, від 28 грудня 2021 року №2, від 26 грудня 2022 року №3, від 28 грудня 2023 року №4 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 31 липня 2024 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що між Управлінням освіти Іллінецької міської ради (далі – Замовник) та ТОВ «БК місто» укладено договір від 06 вересня 2021 року №1522-а (далі – Договір) на виконання робіт з капітального ремонту із здійснення заходів, пов’язаних із забезпечення пожежної безпеки та заміни покрівлі Іллінецької загальноосвітньої школи I-III ст. № 3 м. Іллінці Вінницької області на загальну вартість 1 996 283,47 грн. Умовами пункту 10.1. Розділу 10. «Строк дії договору» Договору визначено, що договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Водночас, Замовником на підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) внесені зміни до істотних умов Договору в частині продовження строку його дії, зокрема: - додатковою угодою від 02 грудня 2021 року №1 продовжено строк дії до 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань; - додатковою угодою від 26 грудня 2022 року №3 продовжено строк дії до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань; - додатковою угодою від 28 грудня 2023 року №4 продовжено строк дії до 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) про надання пояснень, зокрема щодо надання документального підтвердження об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, що спричинили продовження строку дії Договору вищевказаними додатковими угодами, Замовник надав пояснення, що «Додаткова угода до договору №1522-а від 06 вересня 2021 року №1 від 02 грудня 2021 року була укладена у зв’язку з тим, що сума бюджетних асигнувань, затверджених планом спеціального фонду бюджету на 2021 рік була меншою, ніж загальна вартість договору, про що зазначено у п.4.1. вищезазначеного Договору». Окрім цього, Замовник до пояснень додав довідку Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року №2024/02.0-7.1, в якій зазначено, що Торгово-промислова палата України засвідчує форсмажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Слід зазначити, що інших документальних підтверджень стосовно внесення змін до Договору Замовником не надано. Згідно із нормами пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також, умовами Договору визначено, що термін виконання робіт згідно з календарним графіком виконання робіт, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року (пункт 3.3. Розділу 3. «Умови виконання робіт»). Окрім цього, Розділом 8. «Обставини непереборної сили» Договору визначено, що сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання договору та виникли поза волею сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо) (пункт 8.1.). Сторона, що не може виконувати зобов’язання за Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше п’яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі (пункт 8.2.). Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються органами, уповноваженими згідно із законодавством України засвідчувати такі обставини (пункт 8.3.). У разі коли строк дії обставини непереборної сили продовжується більше ніж 90 календарних днів, кожна із сторін в установленому порядку має право розірвати Договір (пункт 8.4.). Слід зазначити, що додаткова угода від 02 грудня 2021 року №1 на продовження строку дії Договору до 31 грудня 2022 року укладена Замовником ще до введення воєнного стану в Україні (з 24 лютого 2022 року). Враховуючи вищевикладене, надані Замовником пояснення документально не підтверджують виникнення об’єктивних обставин, які перешкоджають виконанню робіт у визначені Договором строки, затримку фінансування витрат Замовника, а отже не обґрунтовують рішення Замовника щодо внесення змін до істотних умов Договору в частині продовження строку його дії до 31 грудня 2022 року, 31 грудня 2023 року та 31 грудня 2024 року. Зважаючи на зазначене, додаткові угоди від 02 грудня 2021 року №1, від 26 грудня 2022 року №3 та від 28 грудня 2023 року №4 до Договору укладені з порушенням вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону. Відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Згідно із нормами пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити інформацію, зокрема: випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону. Однак, на порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону Замовником в повідомленні про внесення змін до договору згідно з додатковими угодами від 26 грудня 2022 року №3 та від 28 грудня 2023 року №4 підставами для внесення змін до істотних умов договору зазначено частину шосту статті 41 Закону, тоді як у вищевказаних додаткових угодах підставою для внесення змін до Договору є пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону. Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління 23 липня 2024 року звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, які необхідні для дослідження питань в рамках моніторингу процедури закупівлі. Однак, Замовником відповідні пояснення (інформацію та документи) було надано через електронну систему закупівель 31 липня 2024 року, тобто на шостий робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 09.08.2024 16:45 - 24.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.08.2024 16:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням освіти Іллінецької міської ради розглянуто висновок фахівців Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі UA-2021-07-29-001522-a, за результатами чого інформуємо про наступне. На виконання зобов’язання Держаудитслужби щодо усунення порушення Замовником здійснено відповідні заходи, зокрема надіслано підряднику лист з проханням розглянути можливість дострокового припинення дії договору №1522-а від 06.09.2021 року (Капітальний ремонт із здійснення заходів, пов'язаних із забезпечення пожежної безпеки та заміни покрівлі Іллінецької загальноосвітньої школи I-III ст. № 3 м.Іллінці Вінницької області) шляхом підписання додаткової угоди, копія якого додається. Директором ТОВ «БК-МІСТО» було надано письмову відмову від підписання додаткової угоди на розірвання договору за згодою двох сторін. Тому відповідно до п.10.3 розділу 10 Договору «Дострокове розірвання Договору за ініціативою однієї із сторін можливе про повідомлені у письмовій формі іншої сторони не менше ніж за 30 (тридцять) календарних днів», Управлінням освіти Іллінецької міської ради було надіслано письмове повідомлення підряднику про дострокове припинення дії договору в односторонньому порядку.
Дата публікації звіту: 16.08.2024 15:40

Запити/Пояснення

Номер: 2fcd873454c14e569b00fa61ddf0c9c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-17-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.09.2021 16:26 - 09.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2021 №537 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17.09.2021 №537 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2021-07-29-001522-a 29.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Іллінецької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 28 липня 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «БК МІСТО», протокол засідання тендерного комітету від 19 серпня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06 вересня 2021 року №1522-а. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в пункті 12 «Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників» тендерної документації визначено вимогу про надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі – 10000,00 грн. При цьому, в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій не зазначено, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Крім цього, установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме: - не містить підстав, встановлених статтею 17 цього Закону, та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством, чим не дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону; - зазначено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом сто двадцяти робочих днів з дати розкриття пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону; - не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 2, 11, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Період усунення порушень: 28.09.2021 16:14 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2021 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжито заходів
Дата публікації звіту: 05.10.2021 23:46