• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Хлібопродукти

Хлібопродукти («Переговорна процедура» закупівлі на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації)

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 935e9d643cf74ac78391881a5c2b9c61
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-11-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.08.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 11.08.2021 15:51 - 04.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 10.08.2021 № 500 Хмельницький Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 10.08.2021 № 500 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель 1 Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-07-29-001042-c 29.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, galuna106@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю змісту узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення частини п’ятої статті 40 та пункту 8 частини першої статті 10 Закону та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 24.07.2021) (далі – Закон), повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю змісту узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, молоді, спорту, культури виконавчого комітету Старосинявської селищної ради (далі – Замовник), протокол засідання тендерного комітету від 29.07.2021 №2/X/ПП, протокол засідання тендерного комітету від 29.07.2021 №3/X/ПП, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.07.2021, договір про закупівлю послуг від 10.08.2021 № 158 (далі – Договір). Згідно пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Проте, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2021-07-22-007994-b відсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету.
Період усунення порушень: 25.08.2021 13:41 - 09.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 25.08.2021 13:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно зі статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» із внесеними змінами (далі по тексту - Закон), закупівлю здійснюють відповідно до річного плану, який безоплатно оприлюднює замовник в електронній системі закупівель протягом 5 робочих днів з дня затвердження річного плану або змін до нього. Одним із реквізитів, що зазначають під час заповнення форми річного плану, є код економічної класифікації видатків (КЕКВ), за яким планують провести оплату за договором, укладеним в результаті завершення закупівлі. Відповідно необхідно пам’ятати, що формування річного плану закупівель є частиною процесу планування закупівельної діяльності замовника, а отже, фактичні дані не обов’язково повинні збігатися із плановими (зокрема, це такі дані, як очікувана вартість закупівлі та КЕКВ). У випадку якщо в процесі проведення закупівлі з’ясувалось, що видатки передбачено провести не за тим КЕКВ, що вказаний у річному плані, або ж у випадку коли необхідно здійснити видатки за декількома КЕКВ, чи відсутній КЕКВ, а в річному плані зазначено, наприклад, тільки один із цих КЕКВ (чи КЕКВ взагалі не зазначено), то в такому разі Замовник має право внести відповідні зміни до річного плану. Однак такі зміни до конкретного запису в уже оприлюдненій формі річного плану на електронному майданчикові технічно внести неможливо. Саме тому необхідно прийняти рішення про те, що це помилка технічного характеру. (детальніше зазначено у додатку).
Дата публікації звіту: 07.09.2021 18:50